lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

waarom bij een goede erkende dealer nuttig is
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dirk pauwels

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 7 Jul. 2009, 13:12    Onderwerp: Reageer met quote

Vrom schreef:
Setje WINGS = 570 €

Maar dan mag je het in duitsland wel gaan uitleggen tegen der polizei: "Nein herr sturmbahnfuhrer, meine CE marke ist runtergefallen...."

Zonder zever: Ze controleren wel degelijk, ze kunnen natuurlijk niet overal tegelijk zijn, maar blijf met je Wings toch maar uit de buurt vd Schwarzwald hochstrasse (of hoe heet dat daar nu weer) en de Nurnburgring....Veel kans dat je hem mag laten staan.....Ze lachen er daar niet mee, zelf meegemaakt. DB killers of niet, ze kijken naar het keurmerk, geen keurmerk: laten staan. Onze duitse collega's moeten zelfs hun tuv approval bij hebben.

anders had ik ook al lang Wings, Dam of Fuel uitlaten gehad....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vrom

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 7 Jul. 2009, 13:58    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij rijden daar zo veel moto's rond dat ze toch al een schifting op het gehoor moeten maken om de open uitlaten eruit te halen... zoniet staan ze hun tijd gewoon te passeren met originele thinking

Die Wing klinken écht niet luid, enkel wat grouwer (wat zeker niet van alle dempers, zelfs mét db killers kan gezegd worden). Ik zal die regio er in ieder geval nooit voor mijden, maar dat moet iederen voor zichzelf uitmaken natuurlijk.

www.VROM-rijopleidingen.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dwars

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 7 Jul. 2009, 13:59    Onderwerp: Reageer met quote

mijn favo, LeoVince sbk's slip-ons, voorzien van E merk en db-killers heb je in Alu al voor rond de 400 pleuri voor de adventure. europeesch "homologatie attest" is op hun page te downloaden. kopietje tussen je papieren en klaar. Legaal en redelijk geprijsd een mooie sound. (althans op mijn nog Vara, en das toevallig ook een 1liter V-twin met kat)

ben trouwens vergevorderd in onderhandeling om de vara in te ruilen op een 2008 demo 990 adventure van KTM zelf rolleyes4 iemand ervaring met Motorcenter Venlo (off dealer?)

deon

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 7 Jul. 2009, 17:21    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand ervaring met Motocare uit Diest? (www.motocare.be/motocare/ktm/)

geven signalen van begeestering, interessante nieuwsbrief ook..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Master of Disaster

Nieuw berichtGeplaatst: Di, 7 Jul. 2009, 20:46    Onderwerp: Reageer met quote

Als het niet zo ver was voor mij zou ik daarnaartoe gaan wegens de vele goeie geluiden die ik al hoorde. Helaas net wat te ver voor mij.
Roeligan

Nieuw berichtGeplaatst: Wo, 8 Jul. 2009, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

deon schreef:
Iemand ervaring met Motocare uit Diest? (www.motocare.be/motocare/ktm/)

geven signalen van begeestering, interessante nieuwsbrief ook..

Heel tevreden van! thumbsup thumbsup thumbsup

TRX

Nieuw berichtGeplaatst: Wo, 8 Jul. 2009, 18:22    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb voor het eerst in -tig jaren een onderhoudje laten doen door de dealer.
Enderzijds wat krap in tijd, nog geen ervaring met die KTM, had niet de juiste olie blablalba. Dus maar naar de dealer...

Daarnet vastgesteld dat em redelijk hard lekt aan de oliefilter thumbsdown . Boutjes staan niet los, zal dus waarschijnlijk dichting zijn die stuk is...
Heb afspraak voor volgende week woensdag, dan mag em terug.

Trouwens, is dat echt nodig dat er daar zo'n schandalig dure olie ingaat ?
20€/liter x een goeie 3 liter rolleyes4 .
Ik rij al gans mijn leven met halfsynthetische olie in mijn moto's (zowel baan als circuit) en heb daar toch nog nooit enige nadeel van ondervonden. Met mijn TDM900 reed ik ook altijd 7 à 8.000km tussen de onderhoudjes (met om de 14 à 16.000km een nieuwe oliefilter) en die heeft altijd perfect gedraaid (verkocht aan 72.500km).

Pfff, voor ene keer dat ik het niet zelf doe rolleyes .
Soit, kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren, nu is het aan de dealer om zich te bewijzen en dat netjes (en gratis) op te lossen....

Dr_Bean
Site Admin

Nieuw berichtGeplaatst: Wo, 8 Jul. 2009, 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Dealer verdient zijn geld met de onderdleen.. dus ook met de olie.

Wat heeft ie erin gegooid? Motorex, zoals voorgeschreven, is wel ene vrij dure olie van zichzelf.

Lekker langs het filterhuisje: Daar zit een o-ring in, en meestal is men te lui om die te vervangen. Als je een filterSETJE koopt, zit ie er bij-in.

TRX

Nieuw berichtGeplaatst: Wo, 8 Jul. 2009, 19:41    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Dealer verdient zijn geld met de onderdleen.. dus ook met de olie.

Wat heeft ie erin gegooid? Motorex, zoals voorgeschreven, is wel ene vrij dure olie van zichzelf.

Lekker langs het filterhuisje: Daar zit een o-ring in, en meestal is men te lui om die te vervangen. Als je een filterSETJE koopt, zit ie er bij-in.

En wat gooi jij in je adv Dr_Bean ? Vroeger zat er in de mijne blijkbaar Motul half-synth.

Ik denk dat ik de volgende keer zelf mijn onderhoud ga doen en terug half synthetische zal in doen.
In principe zegt men wel dat je niet mag terugstappen, maar ik heb dat eerder al gedaan met 2ehandse moto's zonder negatieve gevolgen.

Dr_Bean
Site Admin

Nieuw berichtGeplaatst: Wo, 8 Jul. 2009, 19:47    Onderwerp: Reageer met quote

de mijne is uit garantie.

ik gooi er zelf volsythetische 5w50 in van Polo of van Putoline (net wat ik heb).

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: