lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

En Go!!!!!!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pepdeze



Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 164
Woonplaats: ijsselstein

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 9:29    Onderwerp: En Go!!!!!!!! Reageer met quote

Ja hoor, hij is binnen.
Gisteren in Keulen mijn Go!!!! opgehaald.
Wat een power heeft dat ding, gelijk door gereden naar het RDW in Nieuwegein voor de "keuring".
BPM van 600 € afgetikt en over een dag of 3 mijn kenteken in de bus zodat we kunnen gaan knallen.
Wensenlijstje:
Andere banden, TKC's gaan zwabberen bij 190, zijn nagenoeg nieuw, dus als iemand intresse heeft.
Roadbook steuntje, ander pijpen, kofferrek en Xenon.

Voor de rest gaat het wel goed met me.......

Groeten, Jeroen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 10:58    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd man!

Eind van de maand haal ik de mijne ook op, begint nu wel heel erg te kriebelen nadat ik gisteren mijn Twin heb verkocht... Shit... kan nu 2 weken helemaal niet meer rijden, voel me straks net een heropstapper hahaha...

Maar ik hoop dat je er heel veel plezier van gaat hebben! thumbsup

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ouwegeert



Geregistreerd op: 30-6-2008
Berichten: 240
Woonplaats: zuidbroek

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 20:13    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd jongens! We moeten toch een @ hoekje inruimen binnen de LC8 wereld Smile .
Ik hoop dat jullie veel onbezorgde km's gaan maken met deze @opvolger!

Groet, Wout.

_________________
Nait soezen, mor deurbroezen!

Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, dat hoop ik ook Wout. Nu maar zien of de grote KTM qua betrouwbaarheid in de buurt kan komen van de oude Twin... Hoe loopt het trouwens met die van jou?
_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jos van Vliet



Geregistreerd op: 8-7-2008
Berichten: 384
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 20:42    Onderwerp: Reageer met quote

Gefeliciteerd Jeroen! Ga je de MS1000 er ook mee rijden of heb je de Dominator ook nog?

groeten,

Jos

_________________
Husqvarna 701

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ouwegeert



Geregistreerd op: 30-6-2008
Berichten: 240
Woonplaats: zuidbroek

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 20:47    Onderwerp: Reageer met quote

Harry schreef:
Ja, dat hoop ik ook Wout. Nu maar zien of de grote KTM qua betrouwbaarheid in de buurt kan komen van de oude Twin... Hoe loopt het trouwens met die van jou?

Ik heb gewoon pech. Verkeerde motor met een verkeerd verleden. Op dit moment kan ik nog niet teveel zeggen, maar binnenkort wel....hoop ik
Duim maar voor mij. Het is nodig. worried2

_________________
Nait soezen, mor deurbroezen!

Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 20:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ik duim voor je hoor... Hopen dat het toch nog meevalt!
_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mei. 2009, 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

Zooo, het is zover. Maandag heb ik hem opgehaald en meteen in Venlo bij de RDW langs geweest. Met de BPM geluk gehad, slechts 450 euri af moeten tikken, doordat de douane het foutje maakte om BPM te berekenen voor een 640 Adventure! Thanks!!!
Morgen valt als het goed is mijn kenteken in de bus, maar de verzekering heb ik vandaag al geregeld. (Ideaal die DigID gekoppeld aan de RDW-site... rolleyes )
De motor heeft voor de verkoop ook nog kostenloos (en ongevraagd!)een 15.000 km beurt gekregen, dus dik voor elkaar. Verder is er nog een koppelings-slavecilinder van model 2008 op gekomen en is er nog een nieuwe waterpomp op gezet. Ik kan deze dealer, KTM Beckfeld in Senden, dan ook aan iedereen van harte aanbevelen!

Inmiddels zijn ook de Leovinces gemonteerd (prima pasvorm en mooi spul trouwens weer) en ook de valbeugels zitten er nu op. Morgen dus even plaatje slaan en dan kan hij zaterdagochtend mee op vakantie naar Hongarije/Slowakije/Oekraine.
De eerste ritten worden dus meteen heel behoorlijke... Wish me luck!

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mei. 2009, 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

Oja Harry,

Leo-Vinci's op een 2003S gaat niet helemaal goed... als ej echt diep door de vering heen gaat knalt de rem-ontlcuhtingsnippel door de demperpod heen.. (verder niks..)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mei. 2009, 19:57    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, had ik al ergens gelezen hoor... Toch voor Leovinces gekozen, ondanks die waarschuwing. Ik zal het zeker in de gaten houden, maar voorzie nog geen problemen tijdens deze vakantie. Zo op het eerste zicht lijken ze langs de nippel te lopen tijdens het vol inveren, maar dat zullen we zeker nog zien... Offroad komt ook zeker nog volledig aan bod!
Bedankt voor de tip in ieder geval!

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6730
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mei. 2009, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

't gebeurd idd alleen in extreme gevallen: Als je met bagage/kofferrek, vol door een kuil gaat (offroad) en de vering knalt door en het rek trekt de achterkant een beetje scheef...

Zoals ik al zei: gewoon effe op letten.

ps: zelfs met akra's gebeurt het... bij mij Smile


_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Wo, 27 Mei. 2009, 20:27    Onderwerp: Reageer met quote

Hahaha, mooi plaatje hoor...
Ik heb geen kofferrek, en ben ook niet van plan om er zoiets op te hangen. We zullen dus wel zien wat er gebeurt bij deftig offroad... Grinnn... Ben ook niet bepaald een beginner daar in... grin

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Harry



Geregistreerd op: 12-5-2009
Berichten: 406
Woonplaats: Wemeldinge

BerichtGeplaatst: Ma, 1 Jun. 2009, 10:19    Onderwerp: Reageer met quote

OK, de eerste echte proefrit zit erop, zit nu op mijn uitvalsbasis in Hongarije. 1700 km in 18 uur afgerond, met een uurtje slapen tussendoor lekker in de zuid-Duitse zon...

Waar het met de oude Honda allemaal vervelend begon te worden, bleef de KTM me maar uitdagen om meer, meer, MEER! evilgrin
Ik zie nu de Honda meer als de betrouwbare zakenpartner en de KTM als de evil friend: Bij de eerste investeer je een bedrag en hij zorgt dat je er komt; de tweede zorgt ervoor dat je onderweg vooral een hoop lol hebt. Want lol heb ik gehad hoor!

De resultaten vond ik ook alleszins redelijk. Met een topkoffer achterop en de grote Tuareg tanktas (met de grote zijtassen die de stroomlijn in hoge mate verstoren) voorop toch een gemiddeld verbruik van 1 op 14-15 gehaald. Zo goed als geen olieverbruik en de 950 heeft geen klap verkeerd gegeven. Verder heeft het door de vorige eigenaar naar wens gemaakte zadel echt zijn nut wel bewezen, aangezien mijn kont nog steeds aanvoelt als een kont en niet als een rauwe biefstuk. thumbsup

Wordt vervolgd...

_________________
950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif