Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely

Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Za, 30 Mei. 2009, 2:21 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Ondertussen ook nog wat antwoorden op mailtjes gehad:
Dam heeft idd geen E keurmerk, valt dus helaas af, ik zit nogal vaak in duitsland,
Leovince 7546A voor SM past wel op de R versie maar niet op de T versie volgens de invoerder, valt dus ook af
MIVV heb ik gevonden in UK voor 765 euro incl BTW maar zonder verzending. Het is een "bolt on" en geen "slip on" dus die zou kunnen passen.
http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=272&products_id=2545
Ik blijf het veel geld vinden, zal dus nog wat moeten wachten.... Als een LeoVince van 445 euro had gepast had ik die gekocht. Dus ngo een hele zomer met een kernreactor onder mijn gat verder rijden.... |
goeie invoerder
kijk hier maar eens na, volgens de site van Leovince de 7546A
past ook op de 990 en tussen de 990sm en de 990smt zit er geen verschil
https://www.leovinceusa.com/schemati...e/DT-7546A.pdf
en anders kijk op engels forum
http://ktmforum.co.uk/showthread.php?p=388217 |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
Geregistreerd op: 22-1-2009 Berichten: 526 Woonplaats: Sint-Niklaas
|
Geplaatst: Za, 30 Mei. 2009, 10:19 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | dirk pauwels schreef: | Ondertussen ook nog wat antwoorden op mailtjes gehad:
Dam heeft idd geen E keurmerk, valt dus helaas af, ik zit nogal vaak in duitsland,
Leovince 7546A voor SM past wel op de R versie maar niet op de T versie volgens de invoerder, valt dus ook af
MIVV heb ik gevonden in UK voor 765 euro incl BTW maar zonder verzending. Het is een "bolt on" en geen "slip on" dus die zou kunnen passen.
http://www.motorcycle-exhausts.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=272&products_id=2545
Ik blijf het veel geld vinden, zal dus nog wat moeten wachten.... Als een LeoVince van 445 euro had gepast had ik die gekocht. Dus ngo een hele zomer met een kernreactor onder mijn gat verder rijden.... |
goeie invoerder
kijk hier maar eens na, volgens de site van Leovince de 7546A
past ook op de 990 en tussen de 990sm en de 990smt zit er geen verschil
https://www.leovinceusa.com/schemati...e/DT-7546A.pdf
en anders kijk op engels forum
http://ktmforum.co.uk/showthread.php?p=388217 |
Weet ik en heb ik ook gezien, maar als de invoerder zegt dat het niet past en ik bestel toch ene en het past idd niet, dan sta ik daar wel mooi hé... Ik vraag het nog even na bij Leovince zelf, kunnen ze ineens een andere invoerder zoeken.... _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
Vrom
Geregistreerd op: 25-11-2008 Berichten: 188 Woonplaats: Schellebelle - B -
|
Geplaatst: Za, 30 Mei. 2009, 12:59 Onderwerp: |
|
|
Kijken ze in D niet enkel als het wat té luid wordt ?
Sinds enkele weken zit er op de mijne een setje Wings. Met de stilste DB killers bekom je een diepere roffel die helemaal niet luid klinkt, net wat ik wou.
En dan nog een een serieuze winst in gewicht en een stuk koeler t.o.v. de originele, en dat voor de helft van een setje Akra's  _________________ Verantwoord jezelf nooit, uw vrienden hebben het niet nodig en uw vijanden geloven het toch nooit.
www.VROM-rijopleidingen.be |
|
Naar boven |
|
 |
Rhino
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 203 Woonplaats: Maarn
|
Geplaatst: Za, 30 Mei. 2009, 13:15 Onderwerp: |
|
|
Eén keer zelf meegemaakt: bij een controle werden papieren, geluid en E-keur gecontroleerd. Had toen nog een Triumph met originele uitlaat, dus geen probleem. De eigenaar van een Duc mocht niet meer rijden...
De andere kant: een paar weken geleden in de Eifel hele kolonnes (s)choppers met van die 'stoere' straight pipes (vind ik niet kunnen). Bij een controle in de buurt van Heimbach werden die niet aangehouden. Was misschien controle op snelheid en die gasten waren niet vooruit te branden (en ik had de mazzel dat ik ze niet in kon halen... _________________ SMT |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3673
|
Geplaatst: Za, 30 Mei. 2009, 13:55 Onderwerp: |
|
|
Vrom schreef: | Kijken ze in D niet enkel als het wat té luid wordt ?
Sinds enkele weken zit er op de mijne een setje Wings. Met de stilste DB killers bekom je een diepere roffel die helemaal niet luid klinkt, net wat ik wou.
En dan nog een een serieuze winst in gewicht en een stuk koeler t.o.v. de originele, en dat voor de helft van een setje Akra's  |
het schijnt dat ovale Wings eindkapjes uit te wisselen zijn met ovale Akra eindkapjes,(is ook niet zo vreemd, omdat wings Akra knockoffs zijn ).
En op die eindkapjes staat nou wel net dat keurmerk, maarja, daar zal wel niet zo makkelijk "los"aan te komen zijn  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|
Powered by phpBB
© 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by 
|