lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Roadbooksteun Adventure

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
pepdeze

BerichtGeplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 10:14    Onderwerp: Roadbooksteun Adventure Reageer met quote

Hallo,

Ik heb voor op mijn Adventure een TT handbediend roadbook gekocht en wil dit boven mijn tellers achter mijn ruitje monteren.
Nu weet ik dat er voor de LC4 een mooie beugel bestaat, voor de LC8 kan ik echter niets vinden. Bestaat zoiets wel kant en klaar.

Grt,
Jeroen.
(oja de www.lc8.nl stickers, waar zijn die te 'krijgen'?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 12:01    Onderwerp: Reageer met quote

nee , alleen een kant en klare plaat die als vervanging van het zwarte plastik met de tellers komt.

Toerenteller gaat dan weg, en de gewone teller komt boven het roadbook. (zie o.a. mijn plkaatjes in de gallery).

Nadeel is dat het roadboek een beetje laag zit. En het is geen 123 erop/eraf, maar een definitieve aanpassing die je laat zitten.

Alternatieven zijn er zat bedacht: gewoon even zoeken op roadbook en roadboek steun hier op het forum.

Johan

BerichtGeplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 12:23    Onderwerp: Re: Roadbooksteun Adventure Reageer met quote

pepdeze schreef:
Hallo,

Ik heb voor op mijn Adventure een TT handbediend roadbook gekocht en wil dit boven mijn tellers achter mijn ruitje monteren.
Nu weet ik dat er voor de LC4 een mooie beugel bestaat, voor de LC8 kan ik echter niets vinden. Bestaat zoiets wel kant en klaar.

Grt,
Jeroen.
(oja de www.lc8.nl stickers, waar zijn die te 'krijgen'?)

De forum stickers kun je hier vinden
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1291&highlight=stickers

Voor wat betreft dat roadbook , je schrijft dat het een hand bediend roadbook is dat heb ik eerst ook gehad en wat in mijn ogen heel belangrijk is is dat de bediening zo makkelijk mogelijk gaat.
Dan moet je het roadbook gewoon op het stuur zetten, zo dicht mogelijk bij je handen, en dan zul je in de praktijk nog wel eens geen moment weten te vinden om je roadbook door te draaien. Dat is dan ook gelijk de reden om een elektrisch roadbook te willen hebben, bedienings gemak.
Voor de bevestiging van je handbediende roadbook kun je zo'n metalen pen kopen die van stuurhelft naar stuurhelft loopt.

groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
gijssie2

BerichtGeplaatst: Do, 21 Mei. 2009, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben ook bezig een roadbook op mijn Adventure te maken,maar ik zet hem met een beugel op mijn stuur.Dan kun je de tellers niet meer lezen,maar ik heb ook een IMO en dan kun je de info wel op je IMO aflezen,dat werkt denk ik ook wel.Ik maak hem wel zo dat hij er ook makkelijk weer afkan,maar vind het wel handig om mijn dashboard origineel te laten,omdat ik niet altijd met een roadbook wil rijden.En omdat je hem dan niet kunt neerzetten zonder dat iemand je roadbook eraf jat!..... thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: