Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Eriq
Geregistreerd op: 27-3-2008 Berichten: 31 Woonplaats: ergens in de buurt van Amsterdam
|
Geplaatst: Za, 9 Mei. 2009, 10:49 Onderwerp: |
|
|
Nou het verhaal word steeds leuker.
Na twee weken geleden al mijn sleutels en papieren op te hebben gestuurd, maar eens gebeld waneer ik wat hoor van de schade expert.
Wat blijkt, ze zijn het dossier van mijn schade geval kwijt.
Wat een eikels. Het interesseert ze gewoon niet dat jij als verzekeringsnemer een probleem hebt. Niemand doet kennelijk zijn best om een stukje services te verlenen.
Ik moest zelf aan de telefoon oplossingen gaan aanvoeren hoe zij dit toch zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Word er een beetje moedeloos van. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Za, 9 Mei. 2009, 13:24 Onderwerp: |
|
|
Tsja, het enige dat ze willen is dat je op tijd je premie betaald. Het "klant is koning"-idee kennen ze nergens meer. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 16:54 Onderwerp: |
|
|
Tja.. daar is maar 1 oplossing op: Andere verzekering (-s agent) zoeken die WEL service biedt.
Zonder klanten gaan ze verzelf anders denken. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Brillie

|
Geplaatst: Ma, 11 Mei. 2009, 19:30 Onderwerp: |
|
|
Wat een enorme klerezooi dat de ktm gejat is, heb er toch leuke dingen meegemaakt en ben altijd heel erg aan mijn (ex) eigendommen gehecht.
Misschien een lokmotor een straat of wat verder zetten, en het rechts in eigen hand nemen?
Succes ermee man _________________ Jaja |
|
Naar boven |
|
 |
André XT-LC

|
Geplaatst: Wo, 13 Mei. 2009, 15:51 Onderwerp: |
|
|
Behoorlijk balen , op zijn zachtst gezegd. Welke verzekering was dat? _________________ Niet vies van een beetje vies... |
|
Naar boven |
|
 |
Eriq
Geregistreerd op: 27-3-2008 Berichten: 31 Woonplaats: ergens in de buurt van Amsterdam
|
Geplaatst: Do, 14 Mei. 2009, 19:22 Onderwerp: |
|
|
Is de Europeesche verzekerings maatschapij.
Hebben het onderzoek uit besteed aan een bureau in Capelle aan de Ijsel.
De expert wil alleen maar naar Amsterdam komen tussen 11.00 uur en 15.00 uur.
Hij wil nl niet in de file terecht komen.
Ik zei toen "beste man, dat is nou waarom ik zo gehecht "ben/was aan mijn motor'".
Ik moest maar een uurtje vrij nemen van mijn werk. Het was toch in mijn eigen belang.
Gek word je van die gasten. Met boos worden gaan ze toch niet sneller werken. Ik stop daar dus ook maar geen energie in.
Word vervolgd (vrees ik) |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 15 Mei. 2009, 12:24 Onderwerp: |
|
|
tja: Ik heb zelf tot nu toe eigenlijk geen slechte ervaringen met de Europeesche. Maar mijn tussenagent doet veel voor me.
Meewerking verlenen moet je natuurlijk altijd doen, en dat kost altijd wat tijd en energie. zo is het nu eenmaal.
Wat komt de expert eigenlijk doen? Kijken of ie weg is??? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 16 Mei. 2009, 2:38 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | tja: Ik heb zelf tot nu toe eigenlijk geen slechte ervaringen met de Europeesche. Maar mijn tussenagent doet veel voor me.
Meewerking verlenen moet je natuurlijk altijd doen, en dat kost altijd wat tijd en energie. zo is het nu eenmaal.
Wat komt de expert eigenlijk doen? Kijken of ie weg is??? |
de oplossing http://www.gpstrackers.nl en dat voor 239 euri en nog makelijk te verbergen is zo groot als een luciferdoosje  |
|
Naar boven |
|
 |
Eriq
|
Geplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 10:33 Onderwerp: |
|
|
De expert schrijft nog een keer je verklaring op. Omdat je aangifte gedaan hebt bij de politie lijkt dat heel logisch. (beetje dubbel)
Vraag ik me af waarom ik dan nog naar het politiebureau ben geweest. Die gasten hebben wel wat anders te doen.
Hij heeft ook nog een paar foto's gemaakt van de plek waar mijn motor NIET meer stond. Ik moest heel erg mijn lach in houden. Ik dacht dat ik in een aflevering van CSI terecht was gekomen.
Toen kwam het onderhandelen met de 'expert' over het schadebedrag.
Door het een beetje hard te spelen, wat had ik nog te verliezen, heb ik er toch nog 500 euro meer uit weten te krijgen.
En dan nu het goede nieuws; Heb een blauw oranje 950 adv 's' gekocht bij MOTOR 2000 in Heinkenzand. Weet niet meer wanneer ik voor het laatst zo een lange rit in een auto heb gemaakt, maar het was de moeite waard.  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 10:39 Onderwerp: |
|
|
van verzekeringen zal ik geloof ik nooit wat begrijpen...
maar iig van harte met de nieuwe aankoop!!! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 11:47 Onderwerp: |
|
|
Niemand begrijpt verzekeringen... gefeliciteerd met je nieuwe motor. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
TRX
|
Geplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 12:06 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Niemand begrijpt verzekeringen... gefeliciteerd met je nieuwe motor. |
Weten er hier alles van...
Paar weken geleden zijn we voor 6.000€ aan fotomateriaal gestolen, was verzekerd tegen diefstal.
Maar ach ja, we hadden de polis nog niet gekregen wegens nog maar 2 maand verzekerd en blijkbaar stond er in de polis dat bij diefstal zonder braak de goederen niet verzekerd waren.
Hadden we dat geweten had ik wel voor braak gezorgd .
Nu maar hopen dat onze verzekeringsman het via de ombudsdienst nog goed krijgt....
Gelukkig is het voor jou ondertss toch in orde gekomen.... _________________ Voor al uw foto's : www.im-design.be  |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Zo, 14 Jun. 2009, 14:10 Onderwerp: |
|
|
Eriq schreef: | De expert schrijft nog een keer je verklaring op. Omdat je aangifte gedaan hebt bij de politie lijkt dat heel logisch. (beetje dubbel)
Vraag ik me af waarom ik dan nog naar het politiebureau ben geweest. Die gasten hebben wel wat anders te doen.
Hij heeft ook nog een paar foto's gemaakt van de plek waar mijn motor NIET meer stond. Ik moest heel erg mijn lach in houden. Ik dacht dat ik in een aflevering van CSI terecht was gekomen.
Toen kwam het onderhandelen met de 'expert' over het schadebedrag.
Door het een beetje hard te spelen, wat had ik nog te verliezen, heb ik er toch nog 500 euro meer uit weten te krijgen.
En dan nu het goede nieuws; Heb een blauw oranje 950 adv 's' gekocht bij MOTOR 2000 in Heinkenzand. Weet niet meer wanneer ik voor het laatst zo een lange rit in een auto heb gemaakt, maar het was de moeite waard.  |
die motor die je gekocht hebt komt van iemand van deze site  |
|
Naar boven |
|
 |
Eriq
|
Geplaatst: Di, 16 Jun. 2009, 19:26 Onderwerp: |
|
|
Geen idee van wie de motor is geweest, hij is er in ieder geval netjes op geweest.
Hij zag er super uit. Als ze hadden gezegd dat hij nieuw was had ik het zo gelooft.
Ik ben er zeker weten heel blij mee. Ga hem volgde week ophalen en dan kan ik weer lekker touren.
Er moet nog wel een ander zadel op, want die oranje plank is me veel te hard.  |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Wo, 17 Jun. 2009, 0:10 Onderwerp: |
|
|
Hey gefeliciteerd met je nieuwe motor!! Wat is het geworden??
Heiloo is in de buurt,misschien een keer samen touren?  |
|
Naar boven |
|
 |
|