lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Adventure of SMT 990?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
aquarius



Geregistreerd op: 1-5-2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mei. 2009, 9:51    Onderwerp: Adventure of SMT 990? Reageer met quote

Ik zit met een groot dilemma. Mijn huidige motorfiets (honda vfr 800) is bijna afgeschreven en mijn volgende zal zeker een KTM worden.
Ik twijfel tussen de 990 Adventure of de nieuwe SMT990. Beiden rijden fantastisch heb ik begrepen. Ikzelf ben 1.91 meter groot en gebruik mijn motor ook voor woon-werkverkeer. Op welke motor zou ik de beste bescherming hebben en het meeste comfort op lange trajecten? Misschien iemand die ook groot is en met beiden een langer traject heeft gereden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3650

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mei. 2009, 10:20    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb al bijna 100.000 LC8-adv kilometers gemaakt, dagelijks woon/werk verkeer, en met duo op vakantie en laatst 1 week/600 km met de smt gereden. en ben bijna net zo lang als jij aquarius.

ofschoon de smt ook een wereldmotor is zou ik mijn adv er niet voor willen inleveren.

De adv biedt betere windbescherming/bagagemogelijkheden/ grotere tankinhoud? (weet ik niet zeker) meer comfort duo/meer plek om gps-roadbook en andere gadgets in te bouwen/langere veerweg.

dew smt daarentegen betere wegligging (door de kortere veerweg),
en ik was erg goed te spreken over de voorrem (is net of je een anker uitgooit wink3 ).

maarja, misschien ben ik bevooroordeeld, ik voel me op een all/off-road gewoon meer thuis, lekker hoog en als je met volle bepakking en duo een verkeersdrempel tegenkomt hoef je daar ook niet van te schrikken wink3

maar ik zou zeggen, ga eens een rondje met beide proefrijden grin

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
aquarius



Geregistreerd op: 1-5-2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mei. 2009, 13:31    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor je antwoord Daan. Wist niet dat je niet mocht dubbel posten (ben nieuw op het forumgebeuren en ken de spelregels nog niet zo goed idea2 . Dacht zo een breder publiek te bereiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6731
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 1 Mei. 2009, 13:38    Onderwerp: Reageer met quote

Dubbel posten is in principe niet zo erg.. maar dan onstaan er 2 topics met dezelfde discussie.. dan gaan veel mensen dubbel posten en dan wordt het een zooitje.

Je kunt wel een 2e posting gebruiken in een ander subtopic om door te linken naar 1 discussie. Om te voorkomen dat in die link gepost wordt sluit je dat topic voor verdere discussie (slotje... ik meen dat je dat zelf kan, ik kan het natuurlijk zowieso)

: Dat is feitelijk hoe het nu is: Het topic bij het SM subforum staat er gewoon nog, maar linkt nu naar hier.

(Ik kan ook de dubbelposting verwijderen en een linkje achterlaten)

Als je het niet weet in welk forum het hoort... dan hoort het misschien in geen van beide thuis... hier is dat misschien ook het geval:
Je had dit ook gewoon in het Cafe kunne posten.

Smile Smile

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif