Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 13:09 Onderwerp: |
|
|
burgerking schreef: | mr wheely schreef: | burgerking schreef: | dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies.... |
oranjeboom=interbrew=is belgisch=ook groter dan heineken
vind alle bier uilezeik, leuk als dorstlesser verder niet, maar ben dan ook niet zo'n drinker |
ik lees het al burgerking
interbrew bestaat helemaal niet meer
btw heineken is een bier merk en interbrew (inbev) niet. |
och what's in a name......ik ben 10 jaar lang iedere dag langs het hoofdkantoor (vroegere oranjeboom brouwerij) van interbrew-inbev in Breda gefietst en dan merk je zulke dingen niet meer  |
als je er genoeg van drinkt ook niet meer  |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 18:19 Onderwerp: |
|
|
hmm in Belgistan slapen gaat m dus ff niet worden. ik heb hier voor de deur een groot grasveld en een stalling waar wel een aantal motoren inpassen dus moet het maar in Leiden. Tentjes heeft iedereen wel,toch? _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 20:22 Onderwerp: |
|
|
tentjes??? hoezo gaat het regenen dan
.....matje en slaapzak zijn voldoende  |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 20:43 Onderwerp: |
|
|
burgerking schreef: | tentjes??? hoezo gaat het regenen dan
Lol, wat jij wilt natuurlijk. Op het grasveld staat ook een BBQ voor 50 personen. De huisbaas/terreinbeheerder heeft dat ooit eens geregeld. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 21:28 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | burgerking schreef: | tentjes??? hoezo gaat het regenen dan
Lol, wat jij wilt natuurlijk. Op het grasveld staat ook een BBQ voor 50 personen. De huisbaas/terreinbeheerder heeft dat ooit eens geregeld. | Ik mag die huisbaas nu al! _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Wo, 29 Apr. 2009, 23:18 Onderwerp: |
|
|
Nou ik reserveer de BBQ op 20 en 21 Juni as. Dus als men zich wil melden voor een cursusdag met betrekking tot het KTM gereedschap....
Een grondige cursus mbt tot de drukklep op de glazen vloeistof buis is wel eens nodig denk ik. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 8:50 Onderwerp: |
|
|
Nou heb ik hier elke 2 weken mijn dochtertje in de rondte lopen. Je raadt het al... dat weekend mag ik papa spelen. Weekendje eerder/later? _________________ www.nieuwerf.nl
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 18:08 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Nou heb ik hier elke 2 weken mijn dochtertje in de rondte lopen. Je raadt het al... dat weekend mag ik papa spelen. Weekendje eerder/later? |
Da's goed 27 Juni wordt het dan. Vier ik gelijk mijn verjaardag en die van mijn ouweheer. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 20:21 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | BJ schreef: | Nou heb ik hier elke 2 weken mijn dochtertje in de rondte lopen. Je raadt het al... dat weekend mag ik papa spelen. Weekendje eerder/later? |
Da's goed 27 Juni wordt het dan. Vier ik gelijk mijn verjaardag en die van mijn ouweheer. | 27 juni staat in m'n agenda (moeten we dit onderwerp ondertussen niet naar evenementen verplaatsen?). _________________ www.nieuwerf.nl
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 20:37 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | roflastc schreef: | BJ schreef: | Nou heb ik hier elke 2 weken mijn dochtertje in de rondte lopen. Je raadt het al... dat weekend mag ik papa spelen. Weekendje eerder/later? |
Da's goed 27 Juni wordt het dan. Vier ik gelijk mijn verjaardag en die van mijn ouweheer. | 27 juni staat in m'n agenda (moeten we dit onderwerp ondertussen niet naar evenementen verplaatsen?). |
Kijk es bij evenementen :P _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 20:45 Onderwerp: |
|
|
Hahaha, ik zie het net staan! _________________ www.nieuwerf.nl
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 23:49 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: | Hahaha, ik zie het net staan! |
maarre wat voor'n data kan jij nog meer? Ik heb natuurlijk nog een familie die enig roet in het eten kan gooien,wat op zich vanzelfsprekend is bij een barbecue :P _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Vr, 1 Mei. 2009, 10:33 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | BJ schreef: | Hahaha, ik zie het net staan! |
maarre wat voor'n data kan jij nog meer? Ik heb natuurlijk nog een familie die enig roet in het eten kan gooien,wat op zich vanzelfsprekend is bij een barbecue :P | In principe elke 2 weken wel, behalve vanaf eind juli, dan ben ik even 4 weken naar Scandinavie en daarna nog even 2 weken ergens naar een warm zonnetje. _________________ www.nieuwerf.nl
|
Naar boven |
|
 |
|