Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
roflastc
|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 14:13 Onderwerp: |
|
|
tafella schreef: | roflastc schreef: | Bovendien heeft rene (dude uit de garage) de piepende achterrem problemen prrrima opgelost. |
Wat heeft Rene gedaan dan??
gr.
Richard |
Geen idee. Het werkt in ieder geval wel. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 20:14 Onderwerp: |
|
|
FF vragen dan, ben ook wel benieuwd.
Misschien moet ik wat meer/nieuw vet achter de blokken doen. _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 22:55 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | FF vragen dan, ben ook wel benieuwd.
Misschien moet ik wat meer/nieuw vet achter de blokken doen. |
vet achter de rem blokken ??????
remblokjes eruit en op schuren en er een paar streepjes in zagen met een ijzerzaag loste bij mij het probleem altijd wel op |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Do, 7 Mei. 2009, 14:09 Onderwerp: |
|
|
nou vandaag wilde rene het ook al niet verklappen :P
Anyway. De veer zit er weer in en het effect is er nog wel maar veel minder. de veren staan nu voor en achter volgens het boekje ingesteld. Ik ga nu eens een maand rijden en dan eens zien of eht effect uitsterft. Een andere S die in de winkel stond had het effect ook wel een beetje. Technisch is de boel weer 100% want door WP is de hele boel weer opgebouwd. Er zat de vorige keer (een beetje) lucht in de kamer voor het stikstof en er was een keerring vervangen. Als het geluidseffect er toch een beetje bijhoort kan ik er wel mee leven. We zien over een maandje verder. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
|