Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
roflastc
|
Geplaatst: Zo, 19 Apr. 2009, 23:25 Onderwerp: Leuk KTM tooltje |
|
|
Ik zat net door de gereedschapsrol heen te neuzen en ik vond de sleutel annex fles opener. Leuke gadget! Hoort dat erbij? Ik vind het wel een Easter-egg
 _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 20 Apr. 2009, 1:46 Onderwerp: Re: Leuk KTM tooltje |
|
|
roflastc schreef: | Ik zat net door de gereedschapsrol heen te neuzen en ik vond de sleutel annex fles opener. Leuke gadget! Hoort dat erbij? Ik vind het wel een Easter-egg
 |
zeker je eerste KTM  |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Ma, 20 Apr. 2009, 23:26 Onderwerp: Re: Leuk KTM tooltje |
|
|
mr wheely schreef: | roflastc schreef: | Ik zat net door de gereedschapsrol heen te neuzen en ik vond de sleutel annex fles opener. Leuke gadget! Hoort dat erbij? Ik vind het wel een Easter-egg
 |
zeker je eerste KTM  |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Vr, 24 Apr. 2009, 18:14 Onderwerp: Re: Leuk KTM tooltje |
|
|
roflastc schreef: | Ik zat net door de gereedschapsrol heen te neuzen en ik vond de sleutel annex fles opener. Leuke gadget! Hoort dat erbij? Ik vind het wel een Easter-egg
 |
al die andere rommel die er in zit heb je niet nodig.....helaas ligt de mijne ergens in Zuid-Frankrijk dus als iemand em vind  |
|
Naar boven |
|
 |
steffz1
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 355 Woonplaats: B-Scherpenheuvel
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 11:33 Onderwerp: |
|
|
Ik vond dat ook prachtig te constateren ... de kit is trouwens een mooi voorbeeld zoals het echt zou moeten zijn ;o))
mvg
Stef |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 12:33 Onderwerp: |
|
|
steffz1 schreef: | Ik vond dat ook prachtig te constateren ... de kit is trouwens een mooi voorbeeld zoals het echt zou moeten zijn ;o))
mvg
Stef |
I agree...echt bruikbaar en echt alles zit er in, wel nodig ook want ik heb de laatste 10 jaar geen moto gehad die zoveel verschillende maten boutjes gebruikte Voor wat dient die "flessenopener" eigenlijk? _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
steffz1
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 355 Woonplaats: B-Scherpenheuvel
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 12:44 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | steffz1 schreef: | Ik vond dat ook prachtig te constateren ... de kit is trouwens een mooi voorbeeld zoals het echt zou moeten zijn ;o))
mvg
Stef |
I agree...echt bruikbaar en echt alles zit er in, wel nodig ook want ik heb de laatste 10 jaar geen moto gehad die zoveel verschillende maten boutjes gebruikte Voor wat dient die "flessenopener" eigenlijk? |
Mannen weten waarom he  |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 22:55 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Voor wat dient die "flessenopener" eigenlijk? |
Kan je op dit forum een Poll starten? Ik wil wel eens weten hoeveel personen hier Dirk Pauwel willen "ontknapen"door hem de kroeg in te slepen.
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 22:56 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | dirk pauwels schreef: | Voor wat dient die "flessenopener" eigenlijk? |
Kan je op dit forum een Poll starten? Ik wil wel eens weten hoeveel personen hier Dirk Pauwel willen "ontknapen"door hem de kroeg in te slepen.
 | Hahahaha!!! Er een echte man van maken? Ik ben altijd voorstander van een avondje stappen. _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 23:04 Onderwerp: |
|
|
BJ schreef: |
Hahahaha!!! Er een echte man van maken? Ik ben altijd voorstander van een avondje stappen. |
Als Dirk zich even wil melden met zijn woonadres dan is er vast een toko in de buurt waar we hem de werking van het gereedschap kunnen uitleggen. _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
BJ
|
Geplaatst: Zo, 26 Apr. 2009, 10:47 Onderwerp: |
|
|
roflastc schreef: | BJ schreef: |
Hahahaha!!! Er een echte man van maken? Ik ben altijd voorstander van een avondje stappen. |
Als Dirk zich even wil melden met zijn woonadres dan is er vast een toko in de buurt waar we hem de werking van het gereedschap kunnen uitleggen. | Ik zie een LC8 uitje onstaan! _________________ www.nieuwerf.nl
grijze 2003 950 Adventure |
|
Naar boven |
|
 |
dirk pauwels
|
Geplaatst: Zo, 26 Apr. 2009, 11:08 Onderwerp: |
|
|
Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies....en begin maar al te oefenen met Stella's of Jupkes Ik oefen al 43 jaar, met de papfles meegekregen
PS: in een eerdere post had ik wel al ergens melding gemaakt dat dat tooltje prima werkt om een fleske te openen, dus het is al in gebruik zenne, vroeg me alleen af of het nog een andere functie had _________________ Triumph Bonneville caferacer 2002
BMW R1150GS project bike |
|
Naar boven |
|
 |
roflastc
|
Geplaatst: Zo, 26 Apr. 2009, 11:52 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies....en begin maar al te oefenen met Stella's of Jupkes Ik oefen al 43 jaar, met de papfles meegekregen
PS: in een eerdere post had ik wel al ergens melding gemaakt dat dat tooltje prima werkt om een fleske te openen, dus het is al in gebruik zenne, vroeg me alleen af of het nog een andere functie had |
Sijnt Niklaas in belgie... Welke straat en wat is het huisnummer? _________________ Ghetto neger uit het Gooi. |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 3:27 Onderwerp: |
|
|
dirk pauwels schreef: | Goed idee! Wel afspreken in Belgie hé, want ik zou wel echt bier willen drinken ...Van die oranjeboom moet ik alleen maar veel pissen, maar zat wordt je niet van precies....en begin maar al te oefenen met Stella's of Jupkes Ik oefen al 43 jaar, met de papfles meegekregen
PS: in een eerdere post had ik wel al ergens melding gemaakt dat dat tooltje prima werkt om een fleske te openen, dus het is al in gebruik zenne, vroeg me alleen af of het nog een andere functie had |
heineken is wel veel groter dan stella en jupiler te samen denk je niet
en laat dat nu net uit Nederland komen
alle goede dingen komen uit Nederland net als dit FORUM
Maar een kouwe hoegaarden is zeker nie slecht  |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Ma, 27 Apr. 2009, 14:37 Onderwerp: |
|
|
iemand zin om een foto te nemen van de inhoud? volgens mij mis ik een aantal dingen.... _________________ KTM 990 Supermoto T |
|
Naar boven |
|
 |
|