lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Toolbox/Bashplate Idee?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
roflastc

BerichtGeplaatst: Za, 25 Apr. 2009, 23:27    Onderwerp: Toolbox/Bashplate Idee? Reageer met quote

Er is hier op het forum een topic over een keienplaat met gereedschapbakken. Nu weet ik (en anderen ook) dat SW-Motech voor de LC4 Adventure zoiets dergelijks had ( linkje: http://www.mo-tech.de/anbauanleitungen/msr_04_009_100.pdf). Nu bestond dat uit 3 delen: de alu plaat in het midden,links een watertank, rechts een gereedschapkist. De alu midden plaat is natuurlijk ongeschikt voor de LC8 maar ik vraag me af of het te maken zou zijn. De waterbak en gereedschapbak zijn vrij groot (groter dan die uit dat ander topic) dus ik vraag me af of het uberhaupt gaat passen.
Ik denk dat de grootte van de tank alsmede de grondspeling een probleem zouden kunnen zijn. Op deze site staat een botsbak

en mijn 1e indruk is dat met deze je de water en gereedschap bak zou kunnen combineren, al moet het wellicht een wat vierkante versie moeten worden.

Wat denken jullie ervan? Ik vind de Motech versie een stuk leuker qua design en handiger qua wat je er in kwijt kan.

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Apr. 2009, 10:08    Onderwerp: Reageer met quote

Tja.. LC4 plaat aanpassen voor de LC8 lijkt me geen goeie keuze: Je bent eerst veel geld kwijt voor de LC4 plaat.. en dan moet je er nog de zaag in zetten. Hij is niet vergelijkbaar of bijna pas ofzo.

Links en rechts onder het blok is bij de adventure genoeg ruimte voor gereedschap en wat water.

Hiervoor moet je eigenlijk de electronica die daat zit (en vies wordt) verplaatsen naar de achterkant.
helemaal veel ruimte krijg je als je ook de accu verplaatst.

Dit kan allemaal prima, (zie mijn aanpassingen), maar is wel flink wat werk.

http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album39&id=P2090698&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

roflastc

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Apr. 2009, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Tja.. LC4 plaat aanpassen voor de LC8 lijkt me geen goeie keuze: Je bent eerst veel geld kwijt voor de LC4 plaat.. en dan moet je er nog de zaag in zetten. Hij is niet vergelijkbaar of bijna pas ofzo.

Links en rechts onder het blok is bij de adventure genoeg ruimte voor gereedschap en wat water.

Hiervoor moet je eigenlijk de electronica die daat zit (en vies wordt) verplaatsen naar de achterkant.
helemaal veel ruimte krijg je als je ook de accu verplaatst.

Dit kan allemaal prima, (zie mijn aanpassingen), maar is wel flink wat werk.

http://forum.lc8.nl/modules.php?set_albumName=album39&id=P2090698&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php

Naja ik dacht meer aan het maken van een nieuwe Alu middenplaat en niet een van Motech verzagen. Wat de elektronica betreft heeft motech ook wat afdekkappen tegen het vies worden, wat het met de standaard bak ook al wordt. Dus wie weet kan het ook zo.

Wat is zinvol om uit te proberen? Ik ben geen CAD tekenaar helaas. Ik zou een 2ehands standaard keienplaat via Ebay of Marktplaats kunnen halen en daarmee knutselen tot ik een werkbaar iets heb.

BikeBrother

BerichtGeplaatst: Do, 30 Apr. 2009, 20:20    Onderwerp: Reageer met quote

SW-Motech komt binnenkort met een carterpaat voor de LC8. er staat nog geen foto op de site ,maar wel al een tekening. link bij de buren geleend.
http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=15787

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: