Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
MrHornet
|
Geplaatst: Ma, 8 Sep. 2008, 22:26 Onderwerp: Product : Touratech Tail Rack Bag Enduro 2 |
|
|
Product : Touratech Tail Rack Bag Enduro 2
Reden aanschaf : Verbetering bagage mogelijkheden.
Prijs : 45 euro
Waar te koop : www.touratech.com
Pasvorm : orgineel matig / na aanpassing perfect
Waardering : 10/10
Overige info:
KTM Adventure 950 (2003)
Omschrijving:
Het tasje pas precies op de orginele bagage plaat. De inhoud is 5 of 8 liter, dit is simpel aan te passen door een rits te openen. Origineel zitten er aan beide kanten plastic gespen om het tasje mee vast te zetten. Door deze gespen is het tasje lastig te bevestigen. Ik heb dit aan laten passen door aan 1 kant de gespen te verwijderen en de riempjes vast te naaien aan de tas. Hierdoor hou ik maar aan 1 kant gespen over en kan ik hem wel strak vastzetten. Dit is echt een goede aanschaf geweest waar ik elke rit weer gebruik van maak en gemak van heb (beste aanschaf tot nu toe)
 |
|
Naar boven |
|
 |
prvds

|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 11:41 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip!!! Ik heb er ook een gekocht en ga h'm vandaag even modificeren. _________________ Tot 23-11-2007 Suzuli DR 800
Van 23-11-2007 tot 02-01-2008 niks
Nu KTM 990 |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 11:48 Onderwerp: |
|
|
Ik heb ook zo'n tasje en gebruik het bij de rally.
Je kunt hem inklappen of uitvouwen en dan heeft ie veel meer volume. Bij de rally blijft ie natuurlijk altid ingeklapt.. anders zou die veel te groot zijn.'t is maar voor EHBO setje etc.
Het is echt een goed tasje, blijft al jaren heel en handig klein.
Ik heb er een binnenplaat in gemaakt, waardoor die strakker en makkelijk te bevestigen is. De originele gespjes zijn idd waardeloos, maar das de enige min wat mij betrefd. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 12:38 Onderwerp: |
|
|
Ik heb het KTM gereedschapstasje gekocht (€9,90 grijs logo, ca €13,- oranje logo )
Past precies het ehbo setje van Louis in!
Kan zelfs nog wat klein gereedschap mee dan. Je kunt hem bevestigen door 4 gaten in het grondvlak. Tyraps of touwtje(minder definitief).
De tailbag is natuurlijk veel multifunctioneler! Dus die vraag ik dan maar voor Sniklaas ofzo....  _________________ Nait soezen, mor deurbroezen!
Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06. |
|
Naar boven |
|
 |
Frederik
|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 14:11 Onderwerp: |
|
|
ouwegeert schreef: | Ik heb het KTM gereedschapstasje gekocht (€9,90 grijs logo, ca €13,- oranje logo )
Kan zelfs nog wat klein gereedschap mee dan. Je kunt hem bevestigen door 4 gaten in het grondvlak. Tyraps of touwtje(minder definitief).
De tailbag is natuurlijk veel multifunctioneler! Dus die vraag ik dan maar voor Sniklaas ofzo....  |
Dat vraagt om een plaatje !
Frederik |
|
Naar boven |
|
 |
Frederik
|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 14:11 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ik heb ook zo'n tasje en gebruik het bij de rally.
Je kunt hem inklappen of uitvouwen en dan heeft ie veel meer volume. Bij de rally blijft ie natuurlijk altid ingeklapt.. anders zou die veel te groot zijn.'t is maar voor EHBO setje etc.
Het is echt een goed tasje, blijft al jaren heel en handig klein.
Ik heb er een binnenplaat in gemaakt, waardoor die strakker en makkelijk te bevestigen is. De originele gespjes zijn idd waardeloos, maar das de enige min wat mij betrefd. |
Kan daar wat visuele uitleg bij gegeven worden ?!
Dank U
Frederik |
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 14:49 Onderwerp: |
|
|
Frederik schreef: | ouwegeert schreef: | Ik heb het KTM gereedschapstasje gekocht (€9,90 grijs logo, ca €13,- oranje logo )
De tailbag is natuurlijk veel multifunctioneler! Dus die vraag ik dan maar voor Sniklaas ofzo....  |
Dat vraagt om een plaatje !
Frederik |
Zo gauw ik thuis ben en in de gelegenheid een plaatje te uploaden.....(?)  _________________ Nait soezen, mor deurbroezen!
Na bijna 10 jaar Africa Twin,
6000km Grijze 2003 950 met een 'vlekje'
nu:
inmiddels 105.000km Blauwe Adventure S 990-06. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 17:46 Onderwerp: |
|
|
Frederik schreef: |
Kan daar wat visuele uitleg bij gegeven worden ?!
Frederik |
geen plaatje bij de hand en morgen vlieg ik naar Marokko voor Rally; maar..
't is gewoon een plaatjes, wat onder in het tasje licht en dezelfde vorm heeft als het originele LC8 alu bagage-plaatje. De bodem van het tasje zit dan dus opgesloten tussen 2 plaatjes: de originele drager en het binnenplaatje.
plaatjes tegen elkaar getrokken met een klein klittebandje door de originele sleuven in de begagedrager (die ook weer in het binnenplaatje zitten.)
Daardoor wordt het een soort stoffe koffertje, en het stuitert niet meer. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Vr, 20 Mrt. 2009, 20:11 Onderwerp: |
|
|
misschien een tip als je een bodem zoekt om je tasje achterop te verstevigen:
Ik was er laatst nl naar op zoek, krijg ik ineens een brainwave, en even later hadden we dus GEEN kunststof broodplank meer in de keukenla liggen, maar zat hij achterop mijn adv
Hij paste toevallig precies. maar met een decoupeerzaag istie makkelijk te zagen, en bij de blokker of zo kost zo'n ding een paar euro, is niet gevoelig voor vocht en makkelijk te bewerken (gaten boren/zagen).  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
|