Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Duccer

|
Geplaatst: Vr, 13 Feb. 2009, 20:41 Onderwerp: |
|
|
hai allen, ik sta voor de aankoop van een SMT (in België), en ik lees positieve berichten over Motocare. Zijn er hier ook mensen met ervaringen met Racing Center in Deurne ?
Tx! |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 9:18 Onderwerp: Sjors - Brouwer Nijkerk |
|
|
Ik adviseer een ieder uit de regio Midden-Nederland eens langs te rijden bij Sjors in Nijkerk.
www.brouwermotorsport.nl
Hij heeft bij mij vele zaken opgelost die een zelfde KTM merk dealer (waar ik de KTM heb gekocht) heeft laten liggen. Ook zaken onder KTM garantie heeft hij direct en prima geregeld waaronder:
- achterrem KTM mod.
- Uitlaat hitte schild v.v.
- Kleppen stellen/inspectie
- afstellen ketting / achterband
- spatbord vervangen
- Acra uitlaat + sport mapping
- Laatst nog achterrem bij gesteld bij het vervangen van een achterbandje (20.000km)
- Mooie 2009 KTM kalender mee naar huis!
Motorolie lever ik zelf: Shell Advance Ultra 4 15W-50 fully synthetic 4-stroke motorcycle engine oil welke voldoet aan de gestelde JASO specificaties van KTM & Ducati.
Motorex heb ik nog nooit ergens op de plank zien staan...
Daarnaast diverse onderhoudswerkzaamheden aan m'n Suzuki.
Prima service ! |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 10:34 Onderwerp: |
|
|
ex-bedrijfsleider Andre Petersen en ex-chef Werkplaats Albert Mellendijk van Brouwer zwartebroek Runnen nu www.andremotors.nl ,
in een mooi pand in ermelo.
Die 2 samen vormen een hele berg KTM-ervaring, en naast de 1-cilinders gaan ze nu dus ook door met de 2 cilinders, waarvan Albert een hele hoop verstand heeft.
Ik ben er gisteren voor het eerst langs geweest, en was onder de indruk
wat andre in 3 jaar tijd "uit de grond gestampt" heeft
(3 jaar geleden voor zichzelf begonnen in een loods achter zijn huis in harderwijk).
Ik weet nu al waar mijn 990 eerdaags voor de grote beurt naar toe gaat  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Johan

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 11:17 Onderwerp: Re: Sjors - Brouwer Nijkerk |
|
|
Hydrazine schreef: | Motorolie lever ik zelf: Shell Advance Ultra 4 15W-50 fully synthetic 4-stroke motorcycle engine oil welke voldoet aan de gestelde JASO specificaties van KTM & Ducati.
|
specs KTM zijn volgens mij 10W-50 of 5W-40 afhankelijk van de buiten temp. Zelf rijd ik altijd met 5W-50 van putoline
groet Johan |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 13:31 Onderwerp: Re: Sjors - Brouwer Nijkerk |
|
|
Johan schreef: | Hydrazine schreef: | Motorolie lever ik zelf: Shell Advance Ultra 4 15W-50 fully synthetic 4-stroke motorcycle engine oil welke voldoet aan de gestelde JASO specificaties van KTM & Ducati.
|
specs KTM zijn volgens mij 10W-50 of 5W-40 afhankelijk van de buiten temp. Zelf rijd ik altijd met 5W-50 van putoline
groet Johan |
Deze Shell multigrade olie heeft de aanduiding SAE 15W-50. In de zomer gedraagt deze olie zich als een SAE 50 olie en in de winter als een SAE 15W olie. Rij namelijk hele jaar door. |
|
Naar boven |
|
 |
dukerider

Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 18:04 Onderwerp: |
|
|
Duccer schreef: | hai allen, ik sta voor de aankoop van een SMT (in België), en ik lees positieve berichten over Motocare. Zijn er hier ook mensen met ervaringen met Racing Center in Deurne ?
Tx! |
Ikke
Ik ben er tevreden over, heb er al drie motoren gekocht waarvan twee nieuwe.
Service is goed en ze hebben veel onderdelen in stock.
Ik zou er zeker eens langsgaan, zijn nieuwprijzen durven nogal eens zeer scherp zijn  _________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 19:53 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de reactie, maar ik ben vandaag gaan winkelen bij Motocare. |
|
Naar boven |
|
 |
steffz1
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 355 Woonplaats: B-Scherpenheuvel
|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 20:10 Onderwerp: |
|
|
Duccer schreef: | Bedankt voor de reactie, maar ik ben vandaag gaan winkelen bij Motocare. |
En nog 3 jaar garantie gekregen ? ;o))
mvg
Stef |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Za, 14 Feb. 2009, 20:15 Onderwerp: |
|
|
steffz1 schreef: | Duccer schreef: | Bedankt voor de reactie, maar ik ben vandaag gaan winkelen bij Motocare. |
mvg
Stef |
nog net... actie loopt tot morgen  |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 15 Feb. 2009, 11:54 Onderwerp: Re: Sjors - Brouwer Nijkerk |
|
|
Hydrazine schreef: |
Deze Shell multigrade olie heeft de aanduiding SAE 15W-50. In de zomer gedraagt deze olie zich als een SAE 50 olie en in de winter als een SAE 15W olie. Rij namelijk hele jaar door. |
Juist in de winter wil je die 5w liever nog dan de 10w. Een 15w gebruiken in de winter word je koude start niet beter van. Sterker nog, je motor zal meer slijten op de koude start met een 15w ipv. een 5w.
Direct veel kwaad zal het ook niet kunnen. de verschillen zijn er wel, maar marginaal. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
steffz1
Geregistreerd op: 7-2-2009 Berichten: 355 Woonplaats: B-Scherpenheuvel
|
Geplaatst: Zo, 15 Feb. 2009, 22:24 Onderwerp: |
|
|
Duccer schreef: | steffz1 schreef: | Duccer schreef: | Bedankt voor de reactie, maar ik ben vandaag gaan winkelen bij Motocare. |
mvg
Stef |
Grappig, bij mij liep die aktie nog tot den 29 e januari ;o))
mvg
Stef |
|
Naar boven |
|
 |
Duccer

|
Geplaatst: Zo, 15 Feb. 2009, 22:38 Onderwerp: |
|
|
steffz1 schreef: | Duccer schreef: | steffz1 schreef: | Duccer schreef: | Bedankt voor de reactie, maar ik ben vandaag gaan winkelen bij Motocare. |
mvg
Stef |
Grappig, bij mij liep die aktie nog tot den 29 e januari ;o))
mvg
Stef |
klopt, is verlengd geweest  |
|
Naar boven |
|
 |
Mosseltje

|
Geplaatst: Do, 19 Feb. 2009, 11:15 Onderwerp: |
|
|
Ik ben blij dat ik een goede motordealer heb. DIPI motoren in Baarle Nassau geeft echt perfecte service.
Tijdens de BDM rally op 31 januari hield m’n motor plotseling op nadat ik deze even op de linkerkant had liggen. Samen met Alexander van Alledin support de motor uit elkaar getrokken om de vlotter van de voorste carburateur weer los te krijgen. Toen weer redelijk zorgeloos door gereden.
Een week later tijdens de OER weekend rally weer precies hetzelfde probleem nadat ik de motor heel even op de linkerkant had gelegd. Benzine stroomde uit de voorste overloop en de motor liep nog maar op 1 cilinder. De dinsdagavond daarna heeft DIPI de motor bij mij thuis opgehaald en zijn ze gaan zoeken. Vlotter inderdaad vast maar geen duidelijke oorzaak. Hun voorstel was het vervangen van de vlotter + naald. Ze hadden de motor net weer in elkaar zitten toen de vlotter weer bleef hangen en de benzine over de werkvloer stroomde. Nu blijkt de vlotter scheef in de vlotter kamer te hangen. Productie fout, slijtage, beschadiging, het kan alles zijn.
Na overleg met KTM Oostenrijk is er besloten om onder garantie een compleet nieuwe carburateur te plaatsen.
Best nette oplossing vind ik. _________________ Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak......... |
|
Naar boven |
|
 |
|