lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Imo vraagje

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dennis The Menace

BerichtGeplaatst: Di, 20 Jan. 2009, 23:53    Onderwerp: Imo vraagje Reageer met quote

Ik heb vannavond een Roadbook en Imo gemonteerd maar heb nog twee zaken niet voor elkaar.
- motor temperatuur
- drehzahlmesser
Voor de temperatuur heb ik nog een koperen sensor M8 over en heb geen idee waar ik die in moet draaien. rolleyes3 En hoe ik aan de toerenteller functie kom heb ik al helemaal geen idee. sad3 Wie kan me verder helpen, het betreft de Imo-100R300 huh2

BikeBrother

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Jan. 2009, 9:36    Onderwerp: Reageer met quote

heb je er geen handleiding bij gekregen?
op de site van touratech kan je de handleiding downloaden. staat onder cockpit/imo. ik heb even gekeken en de aansluiting voor de temperatuurmeter moet onder aan de olieaftapplug. (gebeurt volgens mij bij de meeste accesoire temperatuurmeters)
De toerenteller is volgens de beschrijving digitaal en er staat iets over geschreven om deze in te stellen als de motor stationair loopt. ook staat er iets over een magneet sensor voor het wiel maar ik weet niet of dit betrekking hebt op de toerenteller.
als je de handleiding niet kan vinden zeg het dan even. dan plaats ik de link wel.

grts,
udo

www.bikebrothers.nl

Ride your Dreams
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dennis The Menace

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Jan. 2009, 11:13    Onderwerp: Reageer met quote

Hier kan ik iets mee bedank Udo !! thumbsup Er zit wel een boekje bij over hoe het apparaat werkt, maar de rest mbt montage is vaag. Ik ga ff die handleing zoeken wordt vervolgd ...............
Dennis The Menace

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Jan. 2009, 20:14    Onderwerp: Reageer met quote

Weet iemand welk draadje ik moet hebben voor een toerental signaal. Ik heb er drie achter bij de aansluiting van de toerenteller maar op geen van drieen werkt de imo maar wel de originele toerenteller rolleyes4 Voor de sensor van de motortemperatuur heb ik denk ik al iets gevonden. links onderaan de olietank zit een plug ik hoop dat die M8 is dan kan ik daar de olietemp. meten. book2
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Jan. 2009, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

sorry, ik heb geen kijk op IMO's.. dus ik kan je er niet mee helpen.

Ik heb altijd de originele teller behouden.. dan heb je alles.

PS.: Bij een Injectiefiets is het aan te bevelen ALTIJD je originele teller op zijn minst bij je te hebben (in de krat) omdat je die nodig hebt voor het uitlezen van een eventuele injectie-fout.

Johan

BerichtGeplaatst: Wo, 21 Jan. 2009, 22:30    Onderwerp: Reageer met quote

Dennis The Menace schreef:
Weet iemand welk draadje ik moet hebben voor een toerental signaal. Ik heb er drie achter bij de aansluiting van de toerenteller maar op geen van drieen werkt de imo maar wel de originele toerenteller rolleyes4 Voor de sensor van de motortemperatuur heb ik denk ik al iets gevonden. links onderaan de olietank zit een plug ik hoop dat die M8 is dan kan ik daar de olietemp. meten. book2

\
Voor de olie temp moet je denk ik een gat boren in de aftapplug en daar dan weer M8 in tappen, als het dan mis gaat hoef je alleen een nieuw aftapplug te kopen. Welke aftapplug je dan het beste kunt nemen weet ik eigenlijk niet, ik kan me zo voorstellen dat de olie voorraad aftapplug constanter is met zijn temp dan je carterplug. waarschijnlijk is het bij de olie voorraad aftapplug wat mooier weg te werken. Daar zou dus denk ik mijn voorkeur naar uit gaan.
Wat betreft je toerenteller kun je daar het signaal van je originele toerenteller niet voor gebruiken?? het zullen dan wel 2 draadjes zijn denk ik

succes Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: