Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Mosseltje

|
Geplaatst: Wo, 29 Okt. 2008, 9:06 Onderwerp: |
|
|
DIPI moto in Baarle Nassau is officieel de beste KTM dealer van Nederland.
Heb zelf ook goede ervaringen met die mensen daar. _________________ Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak......... |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Wo, 29 Okt. 2008, 11:47 Onderwerp: |
|
|
Mosseltje schreef: | DIPI moto in Baarle Nassau is officieel de beste KTM dealer van Nederland.
Waar op is dit gebaseert???
Iedereen kan dit wel zeggen.
|
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
gaint

|
Geplaatst: Wo, 29 Okt. 2008, 20:52 Onderwerp: |
|
|
Ben ook klant bij motocare Diest en altijd goed geholpen geweest. Deschouwer is voor mij dichterbij maar veel te lange wachttijden en onpersoonlijk...
Gaint _________________ better to burn out than fade away |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Wo, 29 Okt. 2008, 23:59 Onderwerp: |
|
|
as maandag ga ik mijn brommer inleveren voor een grote beurt na een goede telefonische indruk. Dank voor de input.
Ze gebruiken ook Motorex 10W50 op verzoek.
--------------------------------------------------
Extra Info (=ook advies importeur):
Goedemorgen Koen,
Wij kregen vanuit Zwitserland een mailtje om u te helpen met een brandende vraag. Op advies van Motorex en onze vertegenwoordiger kunt u het beste de Power Synth 10W50 gebruiken. Voor een dealer bij u in de buurt kunt u het makkelijkste kijken op de site: www.motorexoil.nl
- 5W40 en 5W50 heeft Motorex niet in het programma.
- Cross Power is ook te gebruiken. Geen enkel probleem. Maar Power Synth is geadviseerd.
Wanneer u nog meer vragen heeft kunt u natuurlijk per mail of telefoon deze vragen doorgeven.
Met vriendelijke groet / With kind regards,
Michael Fokkema
Verkoop binnendienst / ICT
Ariete Holland
?: verkoop@ariete.nl
(: +31.492.332099
Ê: +31.492.332199
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Mosseltje

|
Geplaatst: Vr, 31 Okt. 2008, 14:00 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | Mosseltje schreef: | DIPI moto in Baarle Nassau is officieel de beste KTM dealer van Nederland.
Waar op is dit gebaseert???
Iedereen kan dit wel zeggen.
|
|
Dat beoordeelt KTM zelf. Ze zetten mysteryshoppers in, klanttevredenheidsonderzoeken, etc
Quote van de site van DIPI:
Quote: | !! Kwaliteitsdealer Van Het Jaar !!
"Vol trots hebben wij deze onderscheiding in ontvangst mogen nemen van KTM Nederland voor onze klantgerichte inzet naar U in het afgelopen jaar. Kwaliteit is ons streven tijdens Verkoop, Werkplaats en AfterSales activiteiten voor het optimaal genot van uw motorfiets. Wij streven ernaar om onze bestaande klanten met minstens zoveel zorg in de toekomst te bedienen, en onze nieuwe klanten deze kwaliteit te laten ervaren. Wij zijn enthousiast over KTM en dragen dit graag uit naar onze klanten", DIPI-moto. |
Het leukste is nog dat ze pas een paar jaar KTM dealer zijn.
Soms hebben ze niet alle kennis in huis maar daar gaan ze dan erg snel achteraan.
M'n brandstofpomp is kosteloos vervangen en toe hebben ze m'n skidplate ook maar gelijk kosteloos vervangen aangezien er een beugeltje gebroken was.
Bestelde onderdelen worden vaak na werktijd nog bij me thuis afgeleverd.
Voor onderhoud komen ze m'n motor thuis ophalen en weer terug brengen.
Ze zijn niet heel goedkoop maar ook weer niet overdreven duur. Persoonlijk hele goede ervaringen met deze dealer. (En ik ben nog nooit eerder tevreden geweest over een dealer) _________________ Heaven won't have me and hell is afraid I'll take over !
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak......... |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Vr, 31 Okt. 2008, 15:50 Onderwerp: |
|
|
Die Dipi moto is goed bezig als ik het zo lees
Maar ik blijf voor alle zekerheid toch maar bij m,n huidige dealer,
(ik ben daar al eens met hangende pootjes teruggekomen ). _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Vr, 31 Okt. 2008, 17:27 Onderwerp: |
|
|
Toevallig gesproken met de importeur deze week en zijn inderdaad zeer lovend over de dealer, ene Pieter (monteur) schijnt zeer toegeweid te zijn.
Maandag naar Diest, nog (winter tips?) voor de grote beurt.
Groeten Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
Ed
|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 16:34 Onderwerp: |
|
|
Ik heb net een hele slechte ervaring gehad met RB motoren uit De Bilt. Motor weg gebracht voor een kleine beurt en nog wat kleine werkzaamheden moest 1027,00 Euro's afrekenen. Ik heb er nog 100 Euro weten af te praten maar ik ga weer terug naar Brouwer met mijn motor. Ze schrijven daar met een vork ik voelde me enorm opgelicht door dit bedrijf. |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 17:45 Onderwerp: |
|
|
Na slechte ervaringen met mijn eerste dealer kom ik nu bij Brouwer in Nijkerk (niet in Zwartbroek) en die heeft hele goede service en prijzen.
Top!  |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 18:17 Onderwerp: |
|
|
Ed schreef: | Ik heb net een hele slechte ervaring gehad met RB motoren uit De Bilt. Motor weg gebracht voor een kleine beurt en nog wat kleine werkzaamheden moest 1027,00 Euro's afrekenen. Ik heb er nog 100 Euro weten af te praten maar ik ga weer terug naar Brouwer met mijn motor. Ze schrijven daar met een vork ik voelde me enorm opgelicht door dit bedrijf. |
Wat staat er op de specificatie wat er gebeurd is dan? De olie mag wel van goudschilvers zijn voorzien bij zo'n klijne beurt... _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 18:22 Onderwerp: |
|
|
gijssie2 schreef: | Na slechte ervaringen met mijn eerste dealer kom ik nu bij Brouwer in Nijkerk (niet in Zwartbroek) en die heeft hele goede service en prijzen.
Top!  |
Brouwer nijkerk werkt heel nauw samen met zwartebroek, bv mapping installeren doen ze alleen in nijkerk, evenals gecertificeerd alarm monteren en keuren, omdat sjors de papieren daarvoor heeft.
In zwartebroek zijn zonder meer de meeste onderdelen en KTM-kennis aanwezig  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 20:53 Onderwerp: |
|
|
helaas moest ik door een kapot getrokken choke kabeltje en een stanlymes wat 'vergeten' was in de luchtfilter bak heen kijken... Zwartebroek is niet heilig. als het opgelost zou zijn of maar een excuus er voor zou zijn gemaakt had ik er nog wel doorheen willen kijken. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 21:36 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | helaas moest ik door een kapot getrokken choke kabeltje en een stanlymes wat 'vergeten' was in de luchtfilter bak heen kijken... Zwartebroek is niet heilig. als het opgelost zou zijn of maar een excuus er voor zou zijn gemaakt had ik er nog wel doorheen willen kijken. |
Tja, da's slordig, zwartebroek is zeker niet heilig, maar door de jaren heen heb ik wel geleerd dat je bij geen ene dealer 10 keer een tevreden gevoel uit 10 bezoeken kan scoren ook al willen we dat allemaal graag.
Als je op dit forum gaat snuffelen zul je meer positieve ervaringen lezen over deze dealer dan negatieve
(en die positieve komen niet alleen van mij ).
Die sufferd die jou dat gratis stanleymes heeft bezorgd werkt er misschien allang niet meer, en/of hij had gewoon een slechte dag  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
|
Naar boven |
|
 |
KP
|
Geplaatst: Za, 27 Dec. 2008, 21:54 Onderwerp: erg tevreden |
|
|
Ik ben erg tevreden over deze dealer. Vooral over Sjors in Nijkerk.
Buiten de 3 jaar garantie hebben ze al een brandstofpomp en een accu gedeeltelijk vergoed. Niet verkeerd denk ik.
Met vriendelijke groet,
KP
 |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 28 Dec. 2008, 0:31 Onderwerp: |
|
|
goeie zaak jongens, dat jullie niet allen de slechte, maar ook de goeie verhalen hier schrijven en blijven schrijven! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|