Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Ma, 15 Dec. 2008, 21:17 Onderwerp: |
|
|
ouwegeert schreef: | Bij mijn kortgeleden aangeschafte 2003 adv zelfde verhaal. Met dat verschil. dat na de tweede poging het nieuwe complete setje erin is gemonteerd (as+keerring) en nu al 2 weken geen koelvloeistof verlies .
MulderMotoren Veendam heeft het (tot op heden ) goed opgelost. Niet zeuren over terug brengen, ik kreeg een cbf1000 uit de showroom mee.
OK het was geen KTM maar toch goeie service. Ze vonden het nog vervelender als ik geloof ik . |
al 2 weken
wow
en hoeveel kms is dat ook alweer?
Raket, hoeveel kms heb jij al sinds de reparatie? _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
ouwegeert
|
Geplaatst: Ma, 15 Dec. 2008, 21:41 Onderwerp: |
|
|
hé Muug niet zo sarcastischh..
bederf nou niet mijn plezier aan die fiets. Ja ik weet ook wel dat 500km niet genoeg is voor een definitief oordeel, maar hoop doet leven....toch?
En als ie het weer opgeeft dan hoop ik dat het voor april is.
Zijn er trouwens meer met een hardnekkig waterverlies, dwz ook na degelijke reparatie? |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Ma, 15 Dec. 2008, 23:12 Onderwerp: |
|
|
Muug schreef: | Raket, hoeveel kms heb jij al sinds de reparatie? |
Een dikke 8000... _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Di, 16 Dec. 2008, 18:34 Onderwerp: |
|
|
En opnieuw blijkt het de waterpomp te zijn. De as, die de vorige keer ook mee vervangen is, zou beschadigd zijn. Wat dat net moet inhouden weet ik nog niet, maar het klonk alsof hij ingesleten was.
Slechte kwaliteit onderdelen ?
Wat veel belangrijker is, is dat hij morgen terug klaar is .
Gelijk eens informeren of ik een soort abonnement kan krijgen voor nieuwe waterpomp-asjes ... _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 16 Dec. 2008, 21:11 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: | En opnieuw blijkt het de waterpomp te zijn. De as, die de vorige keer ook mee vervangen is, zou beschadigd zijn. Wat dat net moet inhouden weet ik nog niet, maar het klonk alsof hij ingesleten was.
Slechte kwaliteit onderdelen ?
|
Nee, de mogelijke antwoorden stan al hier in dit topic (zie o.a. Johan)
Zorg nu wel dat ze er een model 2008 revisiesetje in zetten he! en niet een oude versie. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Raketman

|
Geplaatst: Do, 18 Dec. 2008, 21:26 Onderwerp: |
|
|
Hij is terug in dienst.
Heb de kans gehad om de kapotte onderdelen eens te zien, en de as was dus idd opnieuw beschadigd. Er zat zowaar een braam op , en aan één kant van de dichting hing een half losgetrokken reepje rubber (door die braam waarschijnlijk).
Hoe of waar die braam vandaan komt kon men mij niet vertellen.
Naast de as en de dichting zijn nu ook de schoepen van de pomp mee vervangen (waar de as in geklemd wordt en waar de dichting tegenaan ligt), kwestie van de kans op herhaling te minimaliseren.
Ik had het verhaal van het silicum ook doorgegeven aan de dealer. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Vr, 19 Dec. 2008, 11:43 Onderwerp: |
|
|
Raketman schreef: |
Ik had het verhaal van het silicum ook doorgegeven aan de dealer. |
En als die dealer slim is heeft die heel het systeem grondig gespoelt vooraleer dat nieuwe setje te monteren... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
|