Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
kameel
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 18:54 Onderwerp: alarm heeft de geest gegeven |
|
|
M'n spyball alarm heeft de geest gegeven, de motor stond niet op alarm maar het alarm met startonderbreking reageert niet. Dus niente starten. Op alle opties die in de bijgeleverde handleiding worden genoemd weigert het alarm te reageren, hij is zo dood als een pier. In Nijkerk weten ze het niet, Zwartebroek is dicht en de importeur kan me op afstand ook niet verder helpen.
Wie heeft een idee!!!!
pieter _________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
 |
haaje Gast
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 19:23 Onderwerp: |
|
|
Heb zelf geen alarm, maar misschien heb je hier wat aan?
Onderaan staan een paar tips die je kunt proberen en misschien niet in jouw handleiding staan. Helaas eindigen alle tips ook met: "Consult your local Spyball dealer" of iets van die strekking.
Misschien is je remote kapot?
Succes |
|
Naar boven |
|
 |
kameel
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 19:56 Onderwerp: |
|
|
Bedankt Haaje dat is de handleiding die (in mijn geval in het nederlands) bijgevoegd is. De remote's zijn niet stuk, het probleem zit 'm meer in de stroomvoorziening of massa van de unit zelf (denk ik) heb inmiddels de nodige stekkertjes en verbindingen achter de koplamp en bij startrelais gecontroleerd, het stomme is dat ik 'm los van elkaar 2 keer heb kunnen starten en vervolgens is hij weer zo dood als een pier. Verder brand het ledje steeds (contact aan/uit) heel zwakjes, terwijl het gewoon uit moet zijn.
Helaas pindakaas, ben bang dat ik 'm morgen op de kar weg moet brengen.
(volgens mij had Theo ook eens een geintje met alarm) als je dit leest komt het je misschien bekend voor Theo en geef je de oplossing.
groet pieter _________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
 |
Theo.nl

|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 20:22 Onderwerp: |
|
|
Quote: | volgens mij had Theo ook eens een geintje met alarm) als je dit leest komt het je misschien bekend voor Theo en geef je de oplossing. |
Ik weet niet of je mij daar mee bedoeld, maar ik heb géén ervaring met de Spyball of enig ander alarm en evt problemen.
Ik heb wel diverse alarmen versleten op auto's en motoren, maar helaas is dat altijd goed gegaan !
Ik weet wel dat TuTu vorig jaar op zijn Aprilia een probleempje had onderweg ! _________________ "It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna) |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 21:14 Onderwerp: |
|
|
is het niet gewoon iets anders?
- accu leeg
- accupool los (komt vaak voor bij lc8)
- Accupoolkabelschoentje gebroken (komt ook vaak voor door trillingen)
- generatordraadje stuk (had ik ook)
Maar euh... trek het alarm er effe tussenuit, dan ken je in ieder geval effe rijden. Wel een goed slot menemen dan natuurlijk he, maar dat moet zowieso, want alarm biedt geen enkele garantie tegen diefstal. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
kameel
|
Geplaatst: Wo, 22 Jun. 2005, 21:33 Onderwerp: |
|
|
mr. Bean, denk niet dat 't wat anders is, want ik heb voor de rest stroom zat, alleen de start onderbreking houdt de boel op en het alarm reageert niet zoals het moet reageren (reageert helemaal niet).
Theo 't stond me bij dat jij het was maar dan zal het Tutu geweest zijn, ergens in een topic over verzekeren, alarm, sloten etc.
volgens mij is een slot ook wel erg handig.
pieter _________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
 |
kameel
|
Geplaatst: Di, 5 Jul. 2005, 10:19 Onderwerp: |
|
|
Het alarm, gemonteerd onder de luchtinlaat op de luchtfilterkast, had last van waterschade, spatwater en zo. Gelukkig voor mij heeft het zich vier dagen voor het verstrijken van de garantie geopenbaard. Heb nu een nieuw exemplaar, maar dit moet nog wel op een andere plaats (gereedschapbak) gemonteerd worden evt. is een afscherming op de huidige paats voldoende maar dit moet door een gecertificeerde monteur (Nijkerk) uitgevoerd worden. Albert wil z'n alarmcertificaat nog gaan halen zodat in het vervolg deze grappen ook in Zwartebroek opgelost kunen worden.
groeten Pieter _________________ riding the camel. |
|
Naar boven |
|
 |
Koen

|
Geplaatst: Ma, 12 Jan. 2009, 0:34 Onderwerp: |
|
|
Wat doe je als je afstandsbediening (orgineel KTM) het begeeft en je motor op alarm staat? Heb hem met veel moeite nu twee keer kunnen repareren maar je staat daar mooi voor joker met je motor op alarm.
Het is natuurlijk het doel dat hij niet eenvoudig meegenomen kan worden.
Heb een duitse handleiding maar daar zie ik geen tips. Accu loshalen geeft ook alarm, los halen alarm zelf ook ook (neem ik aan).
Zijn er alternatieven voor een tweede afstandsbediening? Batterij heb ik al standaard bij me,
vast bedankt & groeten,
Koen _________________ 12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Ma, 12 Jan. 2009, 15:09 Onderwerp: |
|
|
pb maar ff als je wil weten hoe je het alarm deactiveerd zodat je kan rijden. das (helaas) een handeling van 2 minuten werk... _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
|