Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ouwegeert
|
Geplaatst: Za, 6 Dec. 2008, 10:46 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | ouwegeert schreef: | Hoeveel verhoging is nodig (plezierig) bij een lichaamslengte van 185?
groet wout |
Heeft eigenlijk niets met je totale lengte te maken toch?
Als je een lang lichaam hebt (incl benen) een korte armen,
dan heb je stuurverhoging nodig.
Heb je lange armen en is de rest kort, dan heb je geen verhoging nodig
Of zie ik dat verkeerd? |
Neuh, dat zie je niet verkeerd denk ik, maar ik verwacht dat er mensen zijn met ervaringen op dit gebied en daar destilleer ik dan mijn eigen conclusies wel uit. Met de AT reed ik sinds kort met 3 cm en dat vond ik zittend een mooie hoogte maar was staand niet echt genoeg.
Het voordeel van die Rox verhogers is dat je de positie van het stuur ook naar voor en achter kunt verplaatsen.
Dat van die extra breekpunten is natuurlijk waar, maar hoe vaak heeft er al iemand een stuurtje gebroken.....  |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Za, 6 Dec. 2008, 13:56 Onderwerp: |
|
|
ouwegeert schreef: | Daan schreef: | ouwegeert schreef: | Hoeveel verhoging is nodig (plezierig) bij een lichaamslengte van 185?
groet wout |
Heeft eigenlijk niets met je totale lengte te maken toch?
Als je een lang lichaam hebt (incl benen) een korte armen,
dan heb je stuurverhoging nodig.
Heb je lange armen en is de rest kort, dan heb je geen verhoging nodig
Of zie ik dat verkeerd? |
Neuh, dat zie je niet verkeerd denk ik, maar ik verwacht dat er mensen zijn met ervaringen op dit gebied en daar destilleer ik dan mijn eigen conclusies wel uit. Met de AT reed ik sinds kort met 3 cm en dat vond ik zittend een mooie hoogte maar was staand niet echt genoeg.
Het voordeel van die Rox verhogers is dat je de positie van het stuur ook naar voor en achter kunt verplaatsen.
Dat van die extra breekpunten is natuurlijk waar, maar hoe vaak heeft er al iemand een stuurtje gebroken.....  |
het stuur zal niet breken maar de bevestiging, maar als je veel km maakt op de weg zie ik geen probleem alleen off-road lijkt me niet echt verstandig |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|