Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 6 Nov. 2008, 10:31 Onderwerp: Touratech verkoopt niks meer voor de KTM 2cylinders????? |
|
|
Gisteren heb ik efkes de 2009 kataloog van Touratech gedownload om nog eens na te gaan wat de prijs en de inhoud is van die kit die een hoog spatbord en andere dingetjes bevat. Ewel, tot mijn verbijstering ontbrak het 950/990 volledig ! Er werd enkel nog een hoop materiaal voor de 690 enduro voorgesteld.
Vandaag zit ik me af te vragen of ik heb zitten dromen.... of is het toch werkelijk zo? Wordt Sommer de alleenheerser in het rijk van de KTM onderdelen? _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Do, 6 Nov. 2008, 13:11 Onderwerp: Re: Touratech verkoopt niks meer voor de KTM 2cylinders????? |
|
|
Muug schreef: | Gisteren heb ik efkes de 2009 kataloog van Touratech gedownload om nog eens na te gaan wat de prijs en de inhoud is van die kit die een hoog spatbord en andere dingetjes bevat. Ewel, tot mijn verbijstering ontbrak het 950/990 volledig ! Er werd enkel nog een hoop materiaal voor de 690 enduro voorgesteld.
Vandaag zit ik me af te vragen of ik heb zitten dromen.... of is het toch werkelijk zo? Wordt Sommer de alleenheerser in het rijk van de KTM onderdelen? |
Wou ff checken: kon de 2008 cat downen en de 'news' voor 2009...
Heb je toevallig niet enkel die 'news' gedowned? _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Do, 6 Nov. 2008, 15:27 Onderwerp: |
|
|
sommer alleenheerser....
heb net het gerucht opgevangen dat sommer binnenkort helemaal niet meer bestaat.  _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Aleph

Geregistreerd op: 27-11-2007 Berichten: 888 Woonplaats: Flanders Fields
|
Geplaatst: Do, 6 Nov. 2008, 23:30 Onderwerp: Re: Touratech verkoopt niks meer voor de KTM 2cylinders????? |
|
|
roeleke schreef: |
Wou ff checken: kon de 2008 cat downen en de 'news' voor 2009...
Heb je toevallig niet enkel die 'news' gedowned? |
Je hebt helemaal gelijk. Had ik compleet over gekeken.
oef. _________________ mijn nieuwe nick is Muug |
|
Naar boven |
|
 |
|