lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Uitvallen van motor + mapping update
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
djinnie

BerichtGeplaatst: Ma, 25 Aug. 2008, 13:38    Onderwerp: Reageer met quote

jurki schreef:
wilfred schreef:
Heb er ook al een enkele keer last van gehad.
Je schrikt inderdaad, zeker als je net aan het inhalen ben.
Maar mijn brommer is van 2004 en ruim 10000km weg, dus vraag me dan af of het in jou geval wel aan de remap ligt.
Immers, ik heb gewoon carburateurs

Ik weet ook niet zeker of het aan de nieuwe mapping ligt, maar juist na installatie hiervan heb ik voor de eerste keer last gehad van het uitvallen en dan is de link misschien een beetje te snel gelegd.

Topic is al van een tijdje geleden dus je probleem is vast opgelost. Was het de mapping of toch wat anders? Hoor het graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
djinnie

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Aug. 2008, 21:09    Onderwerp: Reageer met quote

djinnie schreef:
jurki schreef:
wilfred schreef:
Heb er ook al een enkele keer last van gehad.
Je schrikt inderdaad, zeker als je net aan het inhalen ben.
Maar mijn brommer is van 2004 en ruim 10000km weg, dus vraag me dan af of het in jou geval wel aan de remap ligt.
Immers, ik heb gewoon carburateurs

Ik weet ook niet zeker of het aan de nieuwe mapping ligt, maar juist na installatie hiervan heb ik voor de eerste keer last gehad van het uitvallen en dan is de link misschien een beetje te snel gelegd.

Topic is al van een tijdje geleden dus je probleem is vast opgelost. Was het de mapping of toch wat anders? Hoor het graag

Is opgelost. Was niet de mapping. Aardedraad van het alarm was de boosdoener devil . Nadat er een goede aardedraad was getrokken was het probleeem opgelost. smiley2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: