lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

inhoudende sputterende motor

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nootn

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jun. 2008, 22:54    Onderwerp: inhoudende sputterende motor Reageer met quote

Hey, ik heb een ktm 950 adv. van 2004 met plus/min 21.000km.
ik heb erzelf al 3.000 met gereden en de motor is te zalig!
Nu is er wel 1 ding, ik was aan het rijden op een nationale weg en ik wou een wagen inhalen, ik schakel een vernselling terug en geef volle gas en het was alsof ik achteruit ging! de motor werdt ingehouden draaide zeer slecht. ik had geen stationair toerental.. na een tijde zo verder te rijden in 1ste omdat ie gewoon geen kracht meer had schoot hij plots weer los en waren alle problemen opgelost. sindsdien weer een tank of 2 gereden en dernet een gelijkaardig probleem, stil vallen sputteren, knetteren in de uitlaat, niet vooruitgaan op laag toerental maar op hoge toeren (7000) gaat alles lekker! om hem aan de praat te krijgen moet ik bijna volle gas geven..
wat kan dat zijn? hij heeft een grote beurd gehad 3000km terug..

hopende op goede raad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jun. 2008, 23:54    Onderwerp: Re: inhoudende sputterende motor Reageer met quote

nootn schreef:
Hey, ik heb een ktm 950 adv. van 2004 met plus/min 21.000km.
ik heb erzelf al 3.000 met gereden en de motor is te zalig!
Nu is er wel 1 ding, ik was aan het rijden op een nationale weg en ik wou een wagen inhalen, ik schakel een vernselling terug en geef volle gas en het was alsof ik achteruit ging! de motor werdt ingehouden draaide zeer slecht. ik had geen stationair toerental.. na een tijde zo verder te rijden in 1ste omdat ie gewoon geen kracht meer had schoot hij plots weer los en waren alle problemen opgelost. sindsdien weer een tank of 2 gereden en dernet een gelijkaardig probleem, stil vallen sputteren, knetteren in de uitlaat, niet vooruitgaan op laag toerental maar op hoge toeren (7000) gaat alles lekker! om hem aan de praat te krijgen moet ik bijna volle gas geven..
wat kan dat zijn? hij heeft een grote beurd gehad 3000km terug..

hopende op goede raad.

afstelling of bevroren carbs maar dat kun je niet hebben met het weer van vandaag dit kan wel voorkomen bij koud en nat weer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jun. 2008, 17:43    Onderwerp: Reageer met quote

Kan van alles zijn natuurlijk, maar lijkt veel op los contact.

Controleer iig de accupool kabels/aansluitingen eens.

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: