lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Kleurcode Zilver

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
MrHornet

BerichtGeplaatst: Do, 5 Jun. 2008, 11:25    Onderwerp: Kleurcode Zilver Reageer met quote

Heren,

Kan iemand mij helpen met de kleurcode van de 2003 Zilveren (licht blauwe) uitvoering ?

Van mijn voorspatbord is op een paar plekken verf losgelaten en nu wil ik hem in zijn geheel laten spuiten (ipv de gedeeltelijke gespoten versie van de 2003 uitvoering)

ps: op het forum en internet kom ik niet verder dan de oranje kleurcode

Alvast bedankt !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan

BerichtGeplaatst: Do, 5 Jun. 2008, 15:19    Onderwerp: Reageer met quote

In princiepe geeft KTM net als alle andere motorfabrikanten dit niet weg, ze verkopen liever een nieuw sparbord. Een goed motor spuiter is een goede kleur maker en doet dit dus op het oog. In dit geval gaat het om een deel wat je niet direkt tegen een ander kleurdeel monteerd en is het vergelijk moeilijker te maken. Een beetje kleurmaker doet dit zo voor je. Moet goed gaan .

Succes Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: