Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 23 Apr. 2008, 1:41 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | Het verhalen van de schade kan wel lastig zijn bij zo iets.
Als er uit de onderhouds historie blijkt dat de motor een officiele modificatie niet heeft gehad, terwijl die toen nog wel in onderhoud was bij een dealer mag KTM wel schappelijk zijn lijkt mij.
KTM gaat dit niet leuk vinden dus zal het je nog wel moeite gaan kosten.
KTM Nederland heeft zijn eigen garantie man misschien kun je hem eens een aardige /duidelijk brief sturen met de feiten.
Succes Johan |
ze kunnen wel schappelijk zijn, maar ze kunnen er natuurlijk zelf niks aan doen en KTM Nederland heeft zijn eigen garantie man
ik weet niet of die er wat aan kan doen het is tenslotte een buitenlandse motor maar je kan wel een brief schrijven en hopen dat hij medelijden heeft  |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 23 Apr. 2008, 1:46 Onderwerp: |
|
|
MrHornet schreef: | Johan schreef: | Het verhalen van de schade kan wel lastig zijn bij zo iets.
Als er uit de onderhouds historie blijkt dat de motor een officiele modificatie niet heeft gehad, terwijl die toen nog wel in onderhoud was bij een dealer mag KTM wel schappelijk zijn lijkt mij.
KTM gaat dit niet leuk vinden dus zal het je nog wel moeite gaan kosten.
KTM Nederland heeft zijn eigen garantie man misschien kun je hem eens een aardige /duidelijk brief sturen met de feiten.
Succes Johan |
ik heb het ktm boekje met daarin de stempels van de 4 beurten bij 1000 /5000/ 15000 en 20000 km (door 2 duitse KTM dealers uitgevoerd)
het zou uitermate vreemd zijn als de service aanpassingen niet uitgevoerd zijn aangezien een KTM dealer zijn naam niet op het spel wil zetten lijkt me |
gemak zucht maar hij zei dat ze niet met loctite vast gezet waren
dus dan zal het niet gebeurt zijn |
|
Naar boven |
|
 |
Johan

|
Geplaatst: Wo, 23 Apr. 2008, 20:51 Onderwerp: |
|
|
MrHornet schreef: |
ik heb het ktm boekje met daarin de stempels van de 4 beurten bij 1000 /5000/ 15000 en 20000 km (door 2 duitse KTM dealers uitgevoerd)
het zou uitermate vreemd zijn als de service aanpassingen niet uitgevoerd zijn aangezien een KTM dealer zijn naam niet op het spel wil zetten lijkt me |
Klinkt vreemd, Je hebt een boekje met daar in de beurten, KTM heeft geen boekjes waar beurten in worden afgestempeld. Daarnaast noem je hier ook de 5000 beurt en de 20000 beurt. KTM heeft voor de 950 om de 7500 een beurt gepland afwisselend groot en klein. De 5000 en de 20000 beurt bestaan dus in princiepe niet eens.
Waar je wel naar zou kunnen kijken is op de KTM site met behulp van het invoeren van je aflevercertificaat nr. en je frame nr. kun je dan de onderhouds historie van jou motor controleren.
Dit is niet zo compleet als wat de dealer kan maar je kunt als het goed is wel zien of en wanneer jou motor een beurt heeft gehad.
succes Johan |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Ma, 12 Mei. 2008, 23:43 Onderwerp: |
|
|
hij loopt weer als een zonnetje dus gelijk maar in de afgelopen 2 dagen 500 km gereden
(uiteindelijk nieuwe dynamo, filter, pakking,olie en 6 nieuwe vliegwielboutjes)
ik heb inmiddels de servicelijst opgevraagd bij een KTM dealer
mijn adventure heeft nog 1 service uit staan (melding over aanpassing achterrem) en de rest is allemaal gebeurt
het blijft dus erg vreemd dat er geen loctite aan de boutjes heeft gezeten |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Di, 13 Mei. 2008, 4:03 Onderwerp: |
|
|
MrHornet schreef: | hij loopt weer als een zonnetje dus gelijk maar in de afgelopen 2 dagen 500 km gereden
mijn adventure heeft nog 1 service uit staan (melding over aanpassing achterrem) en de rest is allemaal gebeurt
en wat waren de kosten ??? en heeft KTM je nog gematst |
|
Naar boven |
|
 |
gijssie2

|
Geplaatst: Di, 13 Mei. 2008, 9:21 Onderwerp: |
|
|
Johan schreef: | MrHornet schreef: |
Klinkt vreemd, Je hebt een boekje met daar in de beurten, KTM heeft geen boekjes waar beurten in worden afgestempeld. Daarnaast noem je hier ook de 5000 beurt en de 20000 beurt. KTM heeft voor de 950 om de 7500 een beurt gepland afwisselend groot en klein. De 5000 en de 20000 beurt bestaan dus in princiepe niet eens.
Waar je wel naar zou kunnen kijken is op de KTM site met behulp van het invoeren van je aflevercertificaat nr. en je frame nr. kun je dan de onderhouds historie van jou motor controleren.
Dit is niet zo compleet als wat de dealer kan maar je kunt als het goed is wel zien of en wanneer jou motor een beurt heeft gehad.
succes Johan |
Ik heb een 2007 990S en daar heb ik gewoon ook een boekje bij gekregen waar de beurten in kunnen worden afgestempeld door de dealert.
Gijs. |
|
Naar boven |
|
 |
MrHornet
|
Geplaatst: Di, 13 Mei. 2008, 9:50 Onderwerp: |
|
|
mr wheely schreef: | MrHornet schreef: | hij loopt weer als een zonnetje dus gelijk maar in de afgelopen 2 dagen 500 km gereden
en wat waren de kosten ??? en heeft KTM je nog gematst |
totaal was +- 220 euro aan materiaal (ik zal vanavond even op de bon kijken voor de extacte kosten)
ik heb nog geen reactie gehad van KTM op mijn mail dus nog even afwachten |
|
Naar boven |
|
 |
|