lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Leo Vince SBK voor mijn SE….

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Remmie

BerichtGeplaatst: Zo, 23 Mrt. 2008, 0:13    Onderwerp: Leo Vince SBK voor mijn SE…. Reageer met quote

Heb me een setje Leo Vince SBK uitlaten aangeschaft. evilgrin
Nu weet ik alleen niet wanneer ik ze zal monteren? Hij moet nog de 1000km beurt krijgen. huh2
(pas 400km en met dit weer schiet het lekker op… sad3 )
Ik dacht zelf om ze vlak voor deze beurt te monteren.

Is dit de beste optie of moet ik ze gewoon monteren en rijden?
Kan dat eigenlijk wel? Of moet ik eerst SAS verwijderen?

Af moet ik alles door de dealer laten doen? confused

mvg, Remmie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peter

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Mrt. 2008, 15:29    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is een vraag die op het forum eerder aan de orde is geweest vanwege aanschaf van Akra's. Ik weet alleen de antwoorden niet meer. Misschien kun je het terugvinden?
Daan

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Mrt. 2008, 18:19    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou ze gewoon monteren en rijden, dan kunnen ze evt met de 1000 beurt de carb afstelling veranderen mocht dat nodig zijn.
De hele boel moet dan toch los ivm kleppen stellen.

Sas verwijderen is niet nodig hoor, en sas verwijderen met de originele uitlaten er nog op kan zelfs problemen veroorzaken (kat wordt dan te heet).

Let wel, leo's zijn GEEN originele sportuitlaten van KTM (Akra's wel).
Dus bij een evt garantieclaim zou een dealer kunnen gaan proberen eronderuit te komen omdat er dus geen originele uitlaten op je motor zitten.

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Remmie

BerichtGeplaatst: Do, 1 Mei. 2008, 8:25    Onderwerp: Reageer met quote

Van de week mijn nieuwe Leo’s erop gezet.

Met mijn dealer afgesproken dat ik ze vlak voor de 1000km beurt zou monteren.
Wow, wat een lekker geluid! Mooi donder en wat luider…zou bijna denken misschien iets te hard. Ga van de zomer richting Zwitserland stop het zijn goedgekeurde dempers dus dat moet goed gaan deal toch?

Bij het gas afsluiten roffelt die lekker na, zonder echt te knallen…wat bij mijn GS wel af en toe was.
Ik heb de zaak zonder afdichtingen (pasta of zo) gemonteerd.
Misschien dat ik dat doe na de beurt en gelijk het SAS systeem eraf haal dat het dan wat minder wordt. Maar het is meer om het idee dat ik niet de hele straat mee wil laten genieten. angry
De Leo’s zijn origineel dus met de db killer er gewoon in..

Remmie
Naar boven
Remmie

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 18:37    Onderwerp: Reageer met quote

Op het form van onze buren uit het oosten. Zag ik een discussie argue over een paar extra tussen schijven die bij de uitlaten meegeleverd worden in de doos. (Liggen er gewoon los in. Geen vermelding of beschrijving) deze tussen schijven moeten tussen de dempers en de uitlaatpijp geplaatst worden, en zouden het geluid net iets meer dempen.

Heb ze vandaag maar eens gemonteerd omdat ik het geluid wel erg hard vind en ik over 2 weken in de alpen rond knal ik geen zin heb om met een Zwitserse Ome agent in discussie te gaan dat de dempers wel of niet goed zijn…Ook al zit er een keurmerk op. deal

Afijn, stukje gereden en, ja, dempen het geluid iets, maar knijpen ze ook het vermogen iets… sad3
Wat zal ik doen huh2 Ze monteren of ze meenemen voor het geval. (tegen Ome agent zeggen als het geluid te hard is dat ik nog een paar schijven bij me heb die dat verhelpen wink3 )

Iemand ervaring met deze tussenschijven of slechte ervaringen met controles in de Franse/Zwitserse Alpen?

Remmie vanish
Naar boven
mr wheely

BerichtGeplaatst: Zo, 15 Jun. 2008, 20:36    Onderwerp: Reageer met quote

je zou ook eens bij oom agent in nederland kunnen langs gaan, dan kan hij het meten of je onder de toegestane db's zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: