lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

moeilijk in z'n een...
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
HP

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Apr. 2008, 18:30    Onderwerp: Reageer met quote

Even tussen de regels doorlezen, "banjeren in de eifel" met KTM. Kunnen er nog meer KTM'ers mee???? Zo ja, dan graag even een berichtje. Misschien een draadje voor maken??

Kom daar weleens, maar zie nooit een KTM. Alleen maar Jappen en GS'en. Zou het wel een keer leuk vinden om met meerdere KTM'en daar rond te rijden.

Hoor het wel.

HP
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
lucas

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Apr. 2008, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Daan, eigenlijk is 't toerental koud eerst best wel nerveus te noemen, samen met Akra's kun je s'morgens niet stiekem wegkomen, de hele straat zit dan rechtop...maar na aanvankelijk dik ± 3000 gaat ie warm wel wat zakken naar dik 2000. Wat de versnellingensgeluiden aangaat is 't raar dat ie bij mij net koud makkelijkerer gaat en ie eenmaal warm, vooral de 1 niet vind en de 2 ook moeilijk. De 3/4/5/6/ gaan steeds beter. Maar nogmaals, ergens klopt er iets niet, joost mag weten wat ! De olie, lucht of plakkende platten...Morgenvroeg naar Oberhausen en er eens over babbelen met de chef. Denk dat ie 'm een paar dagen daar houdt, zaterdag is de tent daar tot 13.00 uur open, dus weinig tijd over. Laten we hopen dat 't meevalt en als ze het kunnen oplossen, zit ik eind volgende week weer in 't zadel, de temperatuur stijgt....dus, ik wil wel weer eens ouwerwets camperen, joehoe, de groeten en een fijn week-end allemaal...
Daan

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Apr. 2008, 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

dik 2000 toeren stationair is echt veeeeels te hard hoor.

Op bedrijfstemp hoort hij zo,n 1400 te draaien, wat ik eigenlijk ook nog te hard vind.

Ik denk dat de motor opnieuw moet "inleren"
(is de 15 min stationair truuk)

Maar dat kan de dealer mooi doen mocht dat nodig zijn wink3

(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
lucas

BerichtGeplaatst: Za, 12 Apr. 2008, 22:02    Onderwerp: Reageer met quote

Vandaag naar Sommer... 't was al goed druk "auf die Autobahn" om 'n uur of 9.00 en dat voor een Zaterdag. Veel dikke MB's en Porche's, je moet wel hard gaan daaro. De chef monteur in Oberhausen heeft me gerustgesteld en zei dat de versnellingsbak van de LC8 oersterk is, "nicht kaputt zu kriegen" bij de volgende "Inspektion" (bij 8500 km. ) gaan ze kijken bij de kopp. platen, daar schijnt ergens een soort sproeier te zitten die dan wordt schoongemaakt...nu was 't niet nodig...tja, zo hoefde ik in ieder geval niet "mit der Zug" terug. Ik vertelde van dat blokkerend wiel in de een/twee/drie, met ingetrokken koppeling....heel normaal, hebben alle KTM's.... terwijl Dr. Bean 't tegenovergestelde beweerde. Nou ja, geloof 't of niet, na een babbel en een bakkie koffie, maar weer vertrokken en via een andere omweg terug. Lekker gereden, wel uitkijken geblazen, want met die harde wind lig je zo in "die Rhein" un dass ist nicht fein....
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: