lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Model 2008
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Do, 10 Apr. 2008, 20:05    Onderwerp: Reageer met quote

In het algemeen:

KTM doet (iit vele anderen) door het hele jaar door verbeteringen aan hun motoren.

Als er dus een nieuw onderdeel gemaakt wordt omdat op EEN van de ktm's in de serie dit nodig is, krijgen alle anderen ook dat nieuwe.

Verder is een vroege 2008 dus redelijk gelijk aan een late 2007 maar weer anders dan een vroege 2007... etc: maw: Zelfs binnen 1 bouwjaar kun je best verschilllende onderdelen hebben.

Woabow

BerichtGeplaatst: Do, 10 Apr. 2008, 21:26    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Woabow,
Alvast veel plezier en veel km op je SE

Dank je! Het eerste plezier is al binnen, de nodige zandwegen in de buurt onveilig gemaakt en zelfs even over onze prive "crossbaan" getuft. Wat is dat ding snel zeg! Bij een (power)wheelie op een 450 EXC kun je gewoon een paar keer opschakelen. Als je dat met een SE doet rij je met één keer schakelen 130 op je achterwiel. Ja, ja, ik moet inrijden... goofy

Op de zandweg al net zo, flink gassen en de hele achterkant begint te dweilen. Die Karoo vertoont al de nodige gebruikssporen...

Quote:
KTM doet (iit vele anderen) door het hele jaar door verbeteringen aan hun motoren.

Zo zal het inderdaad wel zijn. Helaas heb ik een beetje de neiging om het laatste model en de nieuwste versie te willen hebben. Misschien komt dat omdat ik in de software business werk, daar zie ik wel meer mensen met die eigenschap. Overigens zeker niet altijd terecht, nieuw is niet altijd beter. Vaak worden onderdelen aangepast omdat ze goedkoper gemaakt kunnen worden, niet omdat ze beter zijn.

Enfin, ik ben superblij met m'n SE. Nu ga ik er eerst maar eens een tijdje op tuffen en dan maar eens naar wat bagage mogelijkheden en een GPS kijken.

Bij 1000 km (or eerder) komen de Akra's er op, dan laat ik ook de SAS en de EPC er af halen en zet ik er een Sommerdoor op. (Waarom doe ik dat eigenlijk, de SE loopt nu ook gewoon goed stars )

Iedereen op dit forum bedankt voor alle info. Na een paar dagen zoek en leeswerk kom je heel veel te weten, echt super.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Apr. 2008, 3:07    Onderwerp: Reageer met quote

(Waarom doe ik dat eigenlijk, de SE loopt nu ook gewoon goed )

ja dat is waar, maar wat er niet meer opzit kan ook niet stuk gaan thumbsup laugh laugh
Naar boven
Woabow

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Apr. 2008, 18:40    Onderwerp: Reageer met quote

ALs het niet uitmaakt of het er op zit, maakt het ook niet uit dat het stuk gaat.. crowngrin
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: