Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gianni
|
Geplaatst: Vr, 4 Jan. 2008, 18:18 Onderwerp: Dakar afgelast |
|
|
Vind dit heeeeeeel jammer
Ik snap alleen waarom ze dat nu pas beslissen, die aanslag was toch al van vorige week, tereurdrijging is toch niets nieuws.
Vind het nog veel erger voor die amateur die daar zijn spaarcentjes en maanden training en sleutelen heeft ingestoken  |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Vr, 4 Jan. 2008, 19:11 Onderwerp: |
|
|
ja precies: Heel triest voor al die amateurs die heeel veel tijd en moeite erin gestoken hadden, zoals van dit forum hier:
YVAN (Perlei)
ben benieuwd wat dit voor impact gaat hebben _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Vr, 4 Jan. 2008, 21:01 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | ja precies: Heel triest voor al die amateurs die heeel veel tijd en moeite erin gestoken hadden, zoals van dit forum hier:
YVAN (Perlei)
ben benieuwd wat dit voor impact gaat hebben |
en dan nog maar te zwijgen over de centjes, ik hoop dat perlei zich hier voor verzekerd heeft, als dat kan
waarom vandaag, dit komt omdat de fransen te horen hebben gekregen dat er aanslagen geplant waren op de dakar rallyrijders,
en toen heeft de verzekering van de dakar zich terug getrokken,
dus einde droom voor velen |
|
Naar boven |
|
 |
Hydrazine

|
Geplaatst: Vr, 4 Jan. 2008, 22:18 Onderwerp: Jammer, maar dus op naar Zuid Amerika.... |
|
|
Lees meer hier over op: www.geenstijl.nl
 |
|
Naar boven |
|
 |
burgerking
|
Geplaatst: Za, 5 Jan. 2008, 15:34 Onderwerp: |
|
|
jammer maar begrijpelijk, negatief reisadvies Franse regering betekent dat de hele karavaan niet verzekerd is....en belangrijker het risico dat deelnemers idd het slachtoffer kunnen worden van een aanslag.
Denk dat de organisatie zo langzamerhand moet gaan denken aan andere bestemmingen Rusland/China/India? |
|
Naar boven |
|
 |
MM
|
Geplaatst: Zo, 6 Jan. 2008, 12:07 Onderwerp: |
|
|
wel erg balen, had al roosters gemaakt voor de uitzendingen en zat er al helemaal klaar voor. Had maandag twee officiele organisatie t-shirts besteld voor een maatje van me en voor mijzelf. Wordt een collectorsitem denk ik.
Echter als de franse geheime dienst al aangeeft dat er een hoog aanslag risico op zit is het wel een goede beslissing geweest. Ik vernam dat sommige priverijders alles hadden opgegeven voor deze rit. Baan opgeven, tweede hypotheek afgesloten, jaren voorbereiding en dan in een half uur; MAZZEL. Hoop dat ze er overheen komen.
Hopen dat volgend jaar een alternatief geboden wordt en dat we weer kunnen genieten. duimen amice!.
grtjs
MM |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Di, 8 Jan. 2008, 2:17 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | ja precies: Heel triest voor al die amateurs die heeel veel tijd en moeite erin gestoken hadden, zoals van dit forum hier:
YVAN (Perlei)
ben benieuwd wat dit voor impact gaat hebben |
by the way hier is zijn site www.yvangoesdakar.com |
|
Naar boven |
|
 |
|