Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
f@zertje
|
Geplaatst: Di, 27 Nov. 2007, 23:29 Onderwerp: |
|
|
Uhug, van 16 nov tot vandaag 27 nov is maar 10 dagen, en geen 3 weken
zo hard gaat de tijd nu ook weer niet als je plezier hebt  _________________ GS 1200LC rally 2018 |
|
Naar boven |
|
 |
René

|
Geplaatst: Wo, 28 Nov. 2007, 15:23 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Wel jammer dat je niet even uitgebreid gevraagd hebt wat er nu was.. daar hadden we wat van kunnen leren denk ik.
naja.. ik vraag het Sjors wel.. als ik daar eens ben en tijd heb en het niet vergeet
 |
Dat zijn wel heel veel vragen Gerben die je moet onthouden
Groet,
René _________________ Alles wordt, niets is........... |
|
Naar boven |
|
 |
MM
|
Geplaatst: Do, 29 Nov. 2007, 12:11 Onderwerp: |
|
|
Ik zal het nog even navragen. Echter het geval was, volgens mijn maatje, dat ze onduidelijk deden over een mogelijke oorzaak. Dan was het dit en dan was het dat. dan praat ik wel over Zwartebroek. Ik weet niet hoe het de laatste keer was bij Sjors, maar ik zal dat nog navragen.
MM |
|
Naar boven |
|
 |
MM
|
Geplaatst: Di, 15 Jan. 2008, 1:36 Onderwerp: |
|
|
Bleek dat de nokkenassen niet op tijd stonden. Daarbij waren wat kleine problemen ontstaan zei sjors. Nokkenassen bleken de hoofdoorzaak. Hij loopt nu als een zonnetje.
grtjs
MM |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 15 Jan. 2008, 21:33 Onderwerp: |
|
|
Ah ja.. dat verklaart een boel!
Daarna is natuurlijk aan de carb gesteld etc om het weel 'goed' te proberen te krijgen ... en dan klopt er uiteindelijk niks meer van en is het heel moeilijk te vinden.
Alleen blijft er wel 1 vraagstuk: Hoe komen die assen verkeerd? Die gaan niet zomaar fout, en ik wil ook niet echt geloven dat ze zomaar een tandje overslaan... _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Wo, 16 Jan. 2008, 1:56 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Ah ja.. dat verklaart een boel!
Daarna is natuurlijk aan de carb gesteld etc om het weel 'goed' te proberen te krijgen ... en dan klopt er uiteindelijk niks meer van en is het heel moeilijk te vinden.
Alleen blijft er wel 1 vraagstuk: Hoe komen die assen verkeerd? Die gaan niet zomaar fout, en ik wil ook niet echt geloven dat ze zomaar een tandje overslaan... |
klinkt echt als een motoport verhaal is hij daar gekocht of in onderhoud geweest ????  |
|
Naar boven |
|
 |
MM
|
Geplaatst: Zo, 20 Jan. 2008, 22:42 Onderwerp: |
|
|
Nee hij kwam bij een dealer vandaan in Zeeland. De eerste eigenaar had weinig gereden 4000 km, er staat nu ondertussen weer 4000 bij. Blijft onduidelijk. Feit blijft dat hij nu zalig rijdt. Vorige week nog een lekkere off road rit gereden op de veluwe. Superrrrrr!!!!
grtjs mm |
|
Naar boven |
|
 |
mr wheely

|
Geplaatst: Ma, 21 Jan. 2008, 6:41 Onderwerp: |
|
|
MM schreef: | Nee hij kwam bij een dealer vandaan in Zeeland. De eerste eigenaar had weinig gereden 4000 km, er staat nu ondertussen weer 4000 bij. Blijft onduidelijk. Feit blijft dat hij nu zalig rijdt. Vorige week nog een lekkere off road rit gereden op de veluwe. Superrrrrr!!!!
grtjs mm |
Moto 2000 ??????? |
|
Naar boven |
|
 |
|