Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Raketman

|
Geplaatst: Ma, 3 Sep. 2007, 10:45 Onderwerp: |
|
|
JPR Racing Bikes - St-Niklaas.
Heeft ook zijn nadelen hoor : doordat hij helemaal alleen in z'n zaak staat wordt hij dus om de 5 tellen onderbroken door telefoontjes en winkelklanten. Waardoor het soms iets langer duurt dan voorzien.
En ook daardoor vergeet hij soms wel eens iets wat je'm gevraagd hebt om te bestellen. Een beetje achter z'n veren zitten helpt dan wel , maar altijd heel vriendelijk en correct.
Grootste pluspunt voor mij persoonlijk : hij is technisch héél secuur en gedetailleerd, levert kwaliteitswerk af. Tot nu toe althans. _________________ Nil volentibus arduum
2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k) |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Ma, 3 Sep. 2007, 16:18 Onderwerp: |
|
|
Als je 150 euro of minder moet afrekenen voor een 1000 beurt,
dan hebben ze gegarandeerd geen kleppen gesteld, want dat kost veel extra tijd, dus geld.
Of je moet je motor bij Brouwer gekocht hebben, want die rekenen ongeveer 150 euro MET kleppen stellen
(alleen dus als je motor daar ook gekocht is ). _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Bennes

|
Geplaatst: Ma, 3 Sep. 2007, 17:28 Onderwerp: |
|
|
Ik heb de mijne gekocht bij Deschouwer in Zemst.
Dit is voor mij het gemakkelijkste, ligt ongeveer op de weg naar mijn werk.
Aangezien de sm hoofdzakelijk dient voor woon-werk-verkeer, is het makkelijk, dan kan ik hem na mijn werk binnendoen, en dag nadien gaan halen, zonder dak moet rondrijden.
De keuze aan KTM-dealers is ook niet zo heel groot.
Mijne maat heeft de zijne gekocht bij Motocare in diest en is daar heel tevreden, maja das 100km van mijn deur. |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|