Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
erwin
|
Geplaatst: Ma, 27 Aug. 2007, 16:33 Onderwerp: uitvallen display, pinkers en remlicht... maar moto rijdt |
|
|
Hallo, bij het starten alles normaal maar na een paar meters merk ik dat het display niks meer aanduidt?! Zoals bij contact uit. En al rijdend merk ik tevens dat de richtingaanwijzers ook niet werken. Thuis gekomen de rest eens overlopen: de lichten gaan, ook hoog-licht maar de claxon en remlicht gaan ook niet meer... De 2 voedingen (GPS en verwarmingshandvaten) werken wel. Bizaar...
De motor start zoals bij een gewone start maar je kan dus niks meer aflezen...
Enig idee?
Ben niet echt een techneut maar mits enige voorstellen wat het zou kunnen zijn en ev. oplossingen wil ik het er wel eens op wagen.
Dank bij voorbaat,
Erwin
KTM 950 van 2003 |
|
Naar boven |
|
 |
erwin
|
Geplaatst: Ma, 27 Aug. 2007, 16:55 Onderwerp: |
|
|
Dommerik...
Doe bakje open waar zekeringen in zitten en zie natuurlijk dat er eentje door is waar display, horn en pinkers op zitten...
Hmmm... zoals gezegd, geen techneut hé.
Toch wel een plezante machine nietwaar.
Juist die koppeling speelt mij parten.
Toch misschien dat evo cylindertje bestellen... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 27 Aug. 2007, 18:34 Onderwerp: |
|
|
Erwin, ik heb (bijna ) hetzelfde met mijn adventure. Helaas heb ik het nog niet gevonden omdat het altijd weer weg heel snel weggaat.
(is me slechts enkele keren gebeurd in 3 jaar)
Meestal lijkt het over te gaan als ik wat vrot aan de kabelboom langs het balhoofd, en vooral de stekker die in de balhoofd-driehoek ligt. (zeg maar voor/onder de tank). Het lijkt die stekke rte zijn, en dan vermoedelijk een spanning of massa.
Ik zal eens opletten als het weer gebeurd of de knippers bij mij dan ook niet werken. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|