Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
burgerking
|
Geplaatst: Vr, 8 Jun. 2007, 19:12 Onderwerp: Teken deze petitie! |
|
|
Hier
http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=349
ook al rij ik zelf niet op Assen (ben veeeel te langzaam), ik draag motorsport in zijn algemeen een warm hart toe en alles wat we kunnen doen omdat zo te houden moeten we mijns inziens doen.
Ik word schijtzeik van die irritante jankers die ergens gaan wonen en dan ineens vinden dat ze het middelpunt van het universum zijn en dat derhalve de rest daar maar rekening mee moet gaan houden. Het circuit van Assen is bestaat al langer dan de meeste van die treurige zeikerds.
Ga er dan niet wonen!!!!
Tekenen dus aub |
|
Naar boven |
|
 |
EricLC8
|
Geplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 8:33 Onderwerp: |
|
|
Ik heb um al verleden week getekend , goed dat je het hier vermeld nog meer handtekeningen!
Ben het helemaal met je eens dit zijn het type mensen die gestudeerd hebben om te zeiken en het voor anderen te verzieken ,laat ze maar met een oprot premie naar een andere nieuwbouw wijk verkassen ver van Assen.
Grt Eric. |
|
Naar boven |
|
 |
Jeremiah
|
Geplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 11:04 Onderwerp: |
|
|
Ik heb hem ook al getekend, geef het door aan iedereen die je kent. Van het TT-circuit hoef je niet veel te verwachten, zij zijn meer autosport gericht aan het worden. Levert meer geld op!
Zie ook de verplaatsing van de superbikes naar april zodat de champcar in september kunnen rijden.
PS Ik hoop nog een keer met de adventure op assen te rijden.
GRt FD _________________ The desert is orange |
|
Naar boven |
|
 |
XJR

|
Geplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 12:05 Onderwerp: |
|
|
Net als dat gezeik met die dijkweggetjes. Er gaan zelfs mensen klagen die er ver vandaan wonen. met de MAG hebben we al eens tellingen gedaan. Op 1 locatie kwamen er meer vliegtuigen over dan motoren voorbij. |
|
Naar boven |
|
 |
Peter
|
Geplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 16:14 Onderwerp: |
|
|
Ach ja, niet iedereen is in staat zich wat in te leven in de belangen van een ander. En sommigen hebben nog nooit gehoord van begrippen als tolerantie, inlevingsvermogen of compassie..... Ook onder ons is de een meer inlevend en rekening houdend met anderen dan de ander. Houdt iedereen rekening met paarden, wandelaars, etc? Ik durf te wedden dat sommigen onder ons daar ook niet altijd even netjes mee omgaan....
Wees dus ook niet te bot met je reactie op de klagers (al vind ik ook dat ze best een beetje rekening met ons mogen houden!). _________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
 |
|