lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Teken deze petitie!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
burgerking

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Jun. 2007, 19:12    Onderwerp: Teken deze petitie! Reageer met quote

Hier

http://www.axci.nl/axci/index.php?ln=ned&show=petitie&id=349

ook al rij ik zelf niet op Assen (ben veeeel te langzaam), ik draag motorsport in zijn algemeen een warm hart toe en alles wat we kunnen doen omdat zo te houden moeten we mijns inziens doen.
Ik word schijtzeik van die irritante jankers die ergens gaan wonen en dan ineens vinden dat ze het middelpunt van het universum zijn en dat derhalve de rest daar maar rekening mee moet gaan houden. Het circuit van Assen is bestaat al langer dan de meeste van die treurige zeikerds.
Ga er dan niet wonen!!!!

Tekenen dus aub
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
EricLC8

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 8:33    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb um al verleden week getekend , goed dat je het hier vermeld nog meer handtekeningen!
Ben het helemaal met je eens dit zijn het type mensen die gestudeerd hebben om te zeiken en het voor anderen te verzieken ,laat ze maar met een oprot premie naar een andere nieuwbouw wijk verkassen ver van Assen.

Grt Eric.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jeremiah

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 11:04    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb hem ook al getekend, geef het door aan iedereen die je kent. Van het TT-circuit hoef je niet veel te verwachten, zij zijn meer autosport gericht aan het worden. Levert meer geld op!
Zie ook de verplaatsing van de superbikes naar april zodat de champcar in september kunnen rijden.

PS Ik hoop nog een keer met de adventure op assen te rijden.

GRt FD

XJR

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

Net als dat gezeik met die dijkweggetjes. Er gaan zelfs mensen klagen die er ver vandaan wonen. met de MAG hebben we al eens tellingen gedaan. Op 1 locatie kwamen er meer vliegtuigen over dan motoren voorbij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peter

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Jun. 2007, 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ach ja, niet iedereen is in staat zich wat in te leven in de belangen van een ander. En sommigen hebben nog nooit gehoord van begrippen als tolerantie, inlevingsvermogen of compassie..... Ook onder ons is de een meer inlevend en rekening houdend met anderen dan de ander. Houdt iedereen rekening met paarden, wandelaars, etc? Ik durf te wedden dat sommigen onder ons daar ook niet altijd even netjes mee omgaan.... cry
Wees dus ook niet te bot met je reactie op de klagers (al vind ik ook dat ze best een beetje rekening met ons mogen houden!).

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: