Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Jacob
|
Geplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 21:18 Onderwerp: Het "alias" fenomeen |
|
|
Hallo forum,
ik lees al een tijdje mee en heb me kort geleden voorgesteld maar heb nog een vraagje: wat moeten al die aliassen op een forum? Je ziet het overal op forums en het geeft een soort vervreemdingseffect. Is het omdat het openbaar is en je niet weet wie er meekijkt naar je mening of opmerkingen? Tuurlijk, ik ga niet mijn adres of kenteken op het internet zetten want anders wordt de boel opgehaald, net als met mijn golf V5 laatst. Enne, ja je kan natuurlijk een PB sturen naar mensen met een mening maar toch, er blijft iets liggen. Misschien moet ik maar eens naar een forumactiviteit gaan ofzo... Zijn er trouwens nog evenementen gepland die niet in Afrika plaatsvinden of tussen hier en Moskou? Ik zou het wel leuk vinden eens een tocht te rijden of wellicht een kampeertreffen ofzo... Zijn daar al eerder bewegingen in geweest? Ik zag al een paar bekenden op foto's in de fotogallery..Zo te zien groeit de forumgemeenschap al aardig. Ik wacht het wel af, misschien kan ik zelf iets bedenken...
Groeten en tot ziens, Jacob _________________ Leef! doe het voorzichtig maar niet te voorzichtig anders is het niet leuk |
|
Naar boven |
|
 |
Daan

|
Geplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 21:37 Onderwerp: |
|
|
Tja, dat met die nicknames heb ik me ook altijd afgevraagd jacob,
vooral als je elkaar eens "in het echt" ontmoet kan het tot verwarring leiden.
Als je bv eens met 5 forumleden op stap bent, moet je ineens 10 namen gaan onthouden  _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
 |
Jacob
|
Geplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 22:25 Onderwerp: |
|
|
Hahaaa, je precies, net of je dan meer leden hebt...
Maar serieus, zijn er vooral veel hardwerkende individualisten op het forum of hebben we te maken met een ikbenerwelmaarikbenernietfenomeen?
Het is trouwens wel gaaf om te zien hoe iemand in paniek (technopsychologische noood...)een nieuw topic begint en gewoon binnen 3 minuten totaal gerustgesteld raakt door de denktank... Het forumeffect leeft wel. Ik denk dat ik maar eens een live ADV-Cafe moet openen ofzo, we zullen zien wat ervan komt.
Groet, Jacob _________________ Leef! doe het voorzichtig maar niet te voorzichtig anders is het niet leuk |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 4 Jun. 2007, 22:51 Onderwerp: |
|
|
haha, ja ach , die forumnicknames is nu eenmaal een gewoonte.
Sommigen gebruiken gewoon hun eigen naam, anderen iets waaraan ze herkenbaar zijn als je de achtergrond kent ofzo... denk maar aan 'de dokter' in de motogp.
Ik ben in november 2004 dit forum begonnen ... en idd ieder jaar wordt het weer drukker. Vooral nu de eerste motoren uit de garantieperiode komen, de tweedehandsjes op de markt komen en betaalbaarder worden, nu gaat het wat harder lopen.
Een forumtreffen zou leuk zijn... maar eerdere pogingen zijn een beetje blijven hangen tot een paar man ofzo en dan zijn het altijd weer dezelfde. Maar ooit komt het er wel van!
Ik heb zelf echter weinig tijd op dit ogenblik om een beetje iets groots te organiseren. Als iemand zich geroepen voelt staat dat vrij natuurlijk. Als je een echt forumtreffen wil organiseren wil ik wel iig op de hoogte zijn.
grts _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Jacob
|
Geplaatst: Wo, 6 Jun. 2007, 22:18 Onderwerp: |
|
|
Dus Gerben is de stamopa, met steeds meer kleinkinderen, tijd voor een familiereunie op zondag... Er zijn 265 geregistreerde forumgebruikers, dat zou toch opkomst moeten kunnen geven op een evenement? Ik ga een poll inbrengen, goed? Ik word toch even nieuwsgierig nou...
GRTZ, Jacob _________________ Leef! doe het voorzichtig maar niet te voorzichtig anders is het niet leuk |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Do, 7 Jun. 2007, 21:20 Onderwerp: |
|
|
geregistreed ja, maar actief...... sorteer de gebruikerslijst maar eens op aantal geplaatste berichten, dan zie je dat het na 2 pagina's toch wel dunnetjes wordt.
Maar anyway: goed initiatief! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
|