lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Te Koop: KTM 950 Adventure S GO!!!!!

 
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jos van Vliet



Geregistreerd op: 8-7-2008
Berichten: 384
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Za, 15 Jan. 2022, 22:14    Onderwerp: Te Koop: KTM 950 Adventure S GO!!!!! Reageer met quote

Te koop: KTM 950 Adventure S, 2003, 41151 km; 4750 euro




https://link.marktplaats.nl/m1797682799



Ik doe met pijn in mijn hart mijn 950 GO!!!!! In de verkoop. Zowel mijn 950 als mijn KTM525 EXC moeten plaats gaan maken voor 1 Husqvarna 701.
Ik heb de motor gekocht in 2009, de motor was toen nog oranje. Ik hem eerst omgebouwd naar de hogere S-uitvoering, dus vering voor, achter en de standaards omgewisseld met iemand die juist lager wilde. Daarna gebruikt waar de KTM voor bedoeld is: offroad in Nederland en 1 reis naar Marokko (zie laatste 2 foto’s). Daarna heb ik een lichtere 525 EXC gekocht en ben ik er nog nauwelijks offroad mee geweest. Daarom al het intussen beschadigde oranje plastic geheel vervangen door de mooiste uitvoering: de Adventure S GO!!!!. Laatste jaren heeft de motor nog maar weining km’s gemaakt.

Wat is er aan veranderd?
- 2x Excel velgen, door Haan Wheels gemaakt . Achter dus een iets smallere velg, goed voor noppenbanden
- 1 DAM-uitlaat ipv 2 (scheelt veel kg-en)
- hoge toerruit, standaard lage ruit is er ook nog
- handvatverwarming (ik ben een watje 🙂), steun voor GPS, X-grip met draadloze lader (voor smartphone)
- Ik heb een gebruikte koplamp-unit met Xenon liggen, nooit ingebouwd
- wegklapbare rem en koppelingshendel (niet meer meteen kapot bij vallen)
- bagageplaat achter met tasje
- SAS (emissie-ding) is er tussenuit (zit er wel nog bij)
- slijtage onderdelen:
- nieuwe remblokken achter en linksvoor. Rechtsvoor nog goed. Remvloeistof recent vervangen
- Ketting nog goed
- Olie ververst bij 40.000 km
- Banden zijn voor en achter aan vervanging toe. Bij interesse kan ik er ook nog een redelijk goede set noppenbanden bij doen

Is de motor geheel nieuw?
Nee, motor is natuurlijk niet de jongste en is gebruikt zoals die bedacht is. Dus hier en daar zitten er wat krassen op de tanks. Ik heb altijd banden er zelf opgelegd of onderweg (ook in de woestijn) geplakt, dus de velgen hebben wat krassen. Beide hebben ook een kleine deuk tgv stenen. Ook de skidplate heeft een deukje.
Neem gerust contact op als je meer wilt weten, je bent natuurlijk welkom voor een proefrit. Op onzin berichten of biedingen reageer ik met onzin antwoorden, houdt het een beetje leuk voor mij.

_________________
Husqvarna 701

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Jos van Vliet



Geregistreerd op: 8-7-2008
Berichten: 384
Woonplaats: Eindhoven

BerichtGeplaatst: Za, 22 Jan. 2022, 18:33    Onderwerp: Reageer met quote

Motor is verkocht (einde van een tijdperk voor mij, maar de 701 rally is gelukkig bijna klaar). Frank is er blij mee, en heeft de weg naar dit forum sne gevonden!
_________________
Husqvarna 701

Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif