lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

2007 "S" weer "ouderwets"hoog.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Di, 31 Okt. 2006, 19:48    Onderwerp: 2007 "S" weer "ouderwets"hoog. Reageer met quote

Als ik het goed begrijp wordt dus de 2007 S weer net zo hoog als de 2003 en de GO!!! pleased

Goeie beslissing van KTM, zo is de S tenslotte in eerste instantie ontworpen thumbsup

http://forum.lc8.info/viewtopic.php?t=7491

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 31 Okt. 2006, 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

mm ik heb die persinfo nog niet, maar zodra ik die krijg laat k het weten natuurlijk!

Staat op de technische info op de ktm site wel idd.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Di, 31 Okt. 2006, 22:12    Onderwerp: Reageer met quote

......leuk man,...kan ik straks bij de vrachtwagenchauffers naar binnen kijken ,.....en de zolen en hakken onder mijn laarzen laten verhogen !thumbsdown


Jammer dat dat alles is wat ze veranderen,...ik had stiekum gehoopt op ABS op de "S",...en een blauwe zonder de DAKAR logo's.

Wel standaard een 12v aansluiting in de cockpit,...kan mijn dure LEMO connector weer naar het grove vuil ! rolleyes2


_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Nov. 2006, 17:39    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Theo.nl"]......leuk man,...kan ik straks bij de vrachtwagenchauffers naar binnen kijken ,.....en de zolen en hakken onder mijn laarzen laten verhogen !thumbsdown


Hee Theo, als je een lage wilt, dan koop je toch gewoon de non-S???

Da's nou het mooie ervan, voor ieder wat wils, maar ik vond het zonde dat ze de laatste 2 jaar de S een beetje zaten te "verminken"door hem lager te maken bucktooth

Misschien nog een tip, laat (als het kan) de lichtschakelaar overbouwen van je 950 naar je 990, dan kan op de 990 ook het licht gewoon aan en uitgezet worden.
Ik had nl begrepen dat dat op de 990 niet meer kan bucktooth

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Nov. 2006, 18:28    Onderwerp: Reageer met quote

Neen,...ik wil ook de hoogste,..ben zelf 1,88m !

Maar zoals ik al eerder ergens zei,...misschien wordt het wel een 950SM(R)

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Nov. 2006, 23:20    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Daan"]Misschien nog een tip, laat (als het kan) de lichtschakelaar overbouwen van je 950 naar je 990, dan kan op de 990 ook het licht gewoon aan en uitgezet worden.
Ik had nl begrepen dat dat op de 990 niet meer kan bucktooth[/quote]

de zegeningen van Brussel..... thumbsdown

_________________
Ordinary life is pretty complex stuff !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Za, 11 Nov. 2006, 20:49    Onderwerp: Reageer met quote

Theo.nl schreef:

Maar zoals ik al eerder ergens zei,...misschien wordt het wel een 950SM(R)


Vandaag even een uurtje wezen "knallen" op de 950 SM

Wat een funfiets,...na 2 bochtjes lijkt het met alles wat je bedient wel of je op een kale adventure rijdt,...tot de eerste remactie,....mijn god ,...geen duikreactie maar wel een megavertraging,....achterwiel kom weer neer !

Superbrakes,...echte HO _houders,...niet te hard knijpen als je eens schrikt ! rolleyes2

Dan de eerste snelle bocht ,.....lekker hóór !!!! thumbsup thumbsup

Nog wat binnendoor geboederd en toe de snelweg maar eens op,...vol wind tegen,...met 110KM/h kreeg ik al last van een dikke nek en hele lange armen,...beloofd niet veel goeds, ik was namelijk van plan dat als het misschien toch een 950 SM(R) gaat worden ipv een adventure toch ook nog wel eens een langer ritje wil gaan maken.

Gelukkig had ik alleen wind tegen, op de terugweg, wind mee dus,...ging het gas vol open, en viel het me zat mee wat de tegenwind betreft,...kruissnelheden van rond de 160km/h met een gewone intergraal helm (zonder crossklep zoals op mijn Tour-X) lijkt me te doen !

Afin,..topmiddag gehad, en het lange overpeinzen wat voor en tegens is begonnen.

Ik hou jullie op de hoogte !

rolleyes3 rolleyes3 rolleyes3

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 11 Nov. 2006, 22:57    Onderwerp: Reageer met quote

stond ook veel wind vandaag!
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif