Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
McRay
|
Geplaatst: Vr, 8 Feb. 2019, 13:12 Onderwerp: KTM Adventure Rally |
|
|
Heeft er iemand ervaring opgedaan in de afgelopen jaren?
Lijkt mij wel vet!
https://www.ktm-adventure-rally.com/ _________________ Never trade the thrills of living for the security of existence |
|
Naar boven |
|
|
McRay
|
Geplaatst: Vr, 8 Feb. 2019, 13:20 Onderwerp: |
|
|
Even toevoegen:
Het is in Bosnië, van 17 t/m 20 juni.
De kosten zijn €745 pp
Bij die kosten zijn alle brandstof en een set offroad banden inbegrepen.
Er kunnen maximaal 150 personen deelnemen uit alle landen.
Voorwaarde is dat je deelneemt met een KTM Adventure. _________________ Never trade the thrills of living for the security of existence |
|
Naar boven |
|
|
BikeBrother
|
Geplaatst: Za, 9 Feb. 2019, 18:47 Onderwerp: |
|
|
Hoi,
ja, ik was bij de eerste europese ktm adventure rally in Bardonecchia in italie. het was super goed georganiseerd.mooie ritten, offroad en asfalt. met voor en achter rijders die allen bij ktm werken. en chris birch die mee reed en tips gaf... (ik kon hem net niet bijhouden...) ik kampeerde en er was een douche en motorwas gelegenheid aangebracht. goede ktm service truck (als je een probleem had, werd dat gratis verholpen, bv lekkende keerring voorvork, olie wissel), banden service.
en natuurlijk 150 ktm minnende mannen en vrouwen, een grote famlie.
echt supergaaf _________________ KTM 950 Adventure S (2005, 135.000 km verkocht); KTM 1090 Adventure 2018
www.bikebrothers.nl
Ride your Dreams |
|
Naar boven |
|
|
McRay
|
Geplaatst: Zo, 10 Feb. 2019, 11:53 Onderwerp: |
|
|
Tja, dat leek mij al meer te doen. Ook leuker trouwens.
Sicilië was al wat onbereikbaarder maar helemaal naar Bosnië voor een paar dagen...
Daarnaast is de prijs ook verdubbeld.
Denk dat ik deze maar aan mij voorbij laat gaan. Al vind ik het initiatief geniaal. _________________ Never trade the thrills of living for the security of existence |
|
Naar boven |
|
|
Erwin P
|
Geplaatst: Do, 13 Jun. 2019, 17:51 Onderwerp: |
|
|
En hoe is het tempo? Is het te doen voor een startende adventure rijder? |
|
Naar boven |
|
|
loverbikes
|
Geplaatst: Wo, 17 Feb. 2021, 21:24 Onderwerp: |
|
|
I Wish KTM organized this rally in my country. I own a KTM RC 250 and i just brought the new ADV 390. I am going to use the ADV as my daily use, RC 250 is too hard in city rides. Just now they have launched an 250cc adventure with the same engine as KTM RC 250 and duke 250. It gets a new TFT console but the headlamps are simple halogen unit.
Laatst aangepast door loverbikes op Wo, 10 Mrt. 2021, 7:37, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
|
Geplaatst: Vr, 19 Feb. 2021, 11:40 Onderwerp: |
|
|
Where is that? youre welcome to organize something yourself of course _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
loverbikes
|
Geplaatst: Wo, 3 Mrt. 2021, 20:42 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Where is that? youre welcome to organize something yourself of course |
India, However KTM has started organizing tours of 390 Adventure owners now, s0 thats a good news. They use to set up rides but this time they are taking 390 ADV or any KTM owners on 3-4 days trips. Hoping to join one soon. |
|
Naar boven |
|
|
|