lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

rook uit uitlaat 950 sm !! ??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 15:06    Onderwerp: rook uit uitlaat 950 sm !! ?? Reageer met quote

dag,mijn ktm 950 sm heeft er 3500 km op staan en ik heb 1 vraagje als ik hem start na twee dagen komt er witte rook uit de uitlaat heeft er dit nog iemand ??? Ik ken nog wel iemand en die zijn 950 sm heeft het ook ......is dit normaal bij de lc 8 motor aub ??? groetjes van bompie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 16:23    Onderwerp: Re: rook uit uitlaat 950 sm !! ?? Reageer met quote

bompie schreef:
witte rook.


Nieuwe paus ....

Maar meer dan een beetje lijkt me niet normaal. Staat ie binnen of buiten (vanwege condens, water geeft witte rook)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 17:11    Onderwerp: Reageer met quote

bij koud weer een beetje damp kan natuurlijk normaal zijn, maar veel nee dat mag niet.

Houdt goed je koelvloeistofniveau in de gaten: Witte rook kan verder alleen van koelvloeistof zijn, dus als zal die dat gebruiken als daar ergens een lek zit.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 19 Aug. 2005, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
bij koud weer een beetje damp kan natuurlijk normaal zijn, maar veel nee dat mag niet.

Houdt goed je koelvloeistofniveau in de gaten: Witte rook kan verder alleen van koelvloeistof zijn, dus als zal die dat gebruiken als daar ergens een lek zit.
Dag, nee hij staat altijd binnen en ook de koelvloeistof bijft ok.......een vriend van mij heeft het ook met zijn 950 sm......en daar is ook alles ok dus ????? Als je er elke dag mee rijd is er niks te zien raar he !!! groetjes van bompie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 20 Aug. 2005, 1:18    Onderwerp: Reageer met quote

bompie schreef:
Dr_Bean schreef:
bij koud weer een beetje damp kan natuurlijk normaal zijn, maar veel nee dat mag niet.

Houdt goed je koelvloeistofniveau in de gaten: Witte rook kan verder alleen van koelvloeistof zijn, dus als zal die dat gebruiken als daar ergens een lek zit.
Dag, nee hij staat altijd binnen en ook de koelvloeistof bijft ok.......een vriend van mij heeft het ook met zijn 950 sm......en daar is ook alles ok dus ????? Als je er elke dag mee rijd is er niks te zien raar he !!! groetjes van bompie.


dit is wel normaal!!!! is condens uit de uitlaat buizen,jullie hebben nog allebij de originele uitlaatdempers zeker, als je deze vervangt is het probleem al bijna opgelost, of je moet die catalisatorsteen er uit meppen, die zorgt er voor dat de warme lucht niet goed weg kan,
heb je meteen een leuk geluidje ook, maar een setje akra"s is wel de max natuurlijk. groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
bompie



Geregistreerd op: 15-7-2005
Berichten: 545
Woonplaats: schelle , belgie

BerichtGeplaatst: Za, 20 Aug. 2005, 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

dag, ik heb dat verhaal ook van ktm gehoord en dat zou het wel eens kunnen zijn he......allee ik hoop dat toch mij vriend zijn sm 950 en de mijne zijn inderdaad nog standaard dus........ik wacht af naar de winter toe voor te zien of hij het dan altijd heeft van de koude !!?? Als er iemand meer weet dan lees ik het hier wel bij deze dank u !!! groetjes van bompie .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 1 Sep. 2005, 22:58    Onderwerp: Reageer met quote

mijn 950 begon deze vakantie heel veel last hievan te hebben. echt veel rook en ook moeilijk starten.

Weggezet met kraan dicht en probleem over.
vlotter zal wel niet goed zijn....

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Sep. 2005, 2:43    Onderwerp: Reageer met quote

speedyves schreef:
mijn 950 begon deze vakantie heel veel last hievan te hebben. echt veel rook en ook moeilijk starten.

Weggezet met kraan dicht en probleem over.
vlotter zal wel niet goed zijn....


sorry! we hebben het over witte rook, geen blauwe benzine damp ??????en normaal is je klacht ook niet oooorrrrrr ????? rij effe langs je dealer en laat het effe na zien, ben je er zeker van dat hij goed is. groeten mr wheely
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Sep. 2005, 18:59    Onderwerp: Reageer met quote

Daar had ik hem net opgehaald voor de vakantie. Tijdens de vakantie kwam ik er achter natuurlijk.

Eerst dacht ik ook allemaal enge dingen als olie ed. Maar kraan dicht en geen last, dus lijkt mij al veeel minder eng Smile

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif