lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Moertjes voorspatbord

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Di, 10 Okt. 2006, 2:17    Onderwerp: Moertjes voorspatbord Reageer met quote

Hallo

Misschien een tip, maar check eens de boutjes van je voor spatbord die strak over het wiel zit !

Ik was 1 boutje kwijt geraakt, heb alles nagelopen maar kon alles wel 3 keer aantrekken met de ratel, zal van het neerkomen van het voorwiel zijn, anders kan ik het niet verklaren....

Heb ze nu met blauwe Loctite vastgezet, dus mij overkomt het niet...

bij deze....

groetjes mike

ps is het de moeite waard om op 5 November ( hoeveel graden is het dan?) 200 km naar Veldhoven te knappen voor de KTM orange day ?
Wie is er daar wel eens geweest ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 10 Okt. 2006, 18:50    Onderwerp: Reageer met quote

deze boutjes lopen idd snel los. ze horen ook idd met loctite 243 vast te zitten.

De boutjes zijn overigens een soort kraagboutjes (boutjes met een dik gedeelte), waardoor het plastic van het spatboord niet te veel platgedrukt wordt.

(even aannemende dat dit ongeveer hetzelfde zit als bij de avdenture....)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif