lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

1e nieuwsgierigheid...........
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Za, 29 Jan. 2005, 14:29    Onderwerp: 1e nieuwsgierigheid........... Reageer met quote

Ik moet toegeven, dit regeltje heb ik gepikt van iemend (dikkeachterband) die hier veel leuke topics mee opgang kreeg.

Omdat het mij soms een beetje te lang 'stil' is op het forum is het wel leuk om wat meer van elkaar te weten te komen. Toch zijn er inmiddels al veel leuke en vooral zinnige topics geopend. Tevens komen er nog regelmatig nieuwe aanmeldingen binnen. Verder laat ik de initiatieven uiteraard bij de oprichter Dr_Bean!!

Maar om terug te komen op mijn 1e nieuwsgierigheid...:

Wat reden jullie voor de LC8 voor een motorfiets??
En nog leuker hoe ben je tot je huidige keuze gekomen.

Brand maar los zou ik zeggen....

Gr Reinier

Ps ik zal zelf zo ook even een opening geven,hihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Za, 29 Jan. 2005, 14:42    Onderwerp: Reageer met quote

Ok dan,

Mijn eerste en tevens "L" rijbewijs motor was een CB 750 F2, daarna een Bol D'or en als laatste in '85 een Yamaha RD350 LC(rengdedengdeng..)
Toen jaren niet meer gereden en in 2001 weer "heropgestapt"met een Soes TL 1000S, niet de makkelijkste maar wel leuke motor om de draad weer op te pakken.
Helaas bleek dit al snel dat deze te weinig remcapaciteit had voor het geen ik er mee deed en ook het ding voelde looiig aan en stuurde niet flitsend genoeg.

Toen Aprila RSV Mille Bj. 2001, 2002 R, 2003 Edwards......need i say more?

En toen stond ik op de RAI 2004 weer oog in oog met die rare LC8!!
Na 2 proefritten was ik overtuigt en heb dus nu de 2005 in de schuur staan tongue

Mede door een zwaar motor ongeval in 2003 waar ik 3 afgescheurde pezen in mijn schouder aan heb over gehouden, is dit beter vol te houden qua zit houding. Toch nog snel sturen en lange afstanden rijden lijkt nu geen probeem meer. Sterker nog,...ze zullen raar staan te kijken in de Eifel rolleyes5 rolleyes2 rolleyes3 ............... devil devil

Ben benieuwd naar de rest??????????

Reinier
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Za, 29 Jan. 2005, 17:26    Onderwerp: Reageer met quote

Dan ga ik wel als 2e!!!! tongue3

Mijn motorgeschiedenis gaat nog niet zo heel ver terug.
Ik haalde eind 2002 mijn rbw, en kocht een week daarna mijn eerste motor, een Suzuki Gsx-r 750 Srad, hele fijne brommert, 10000km gereden in 15 maanden.
Maar opgeven moment was de lol er toch een beetje af, dus eens verder gaan kijkne naar wat anders, een maat van me kocht toen een BMW gs, reed fijn maar iets te makkelijk, alsof je op een sofa met 2 wielen gaat zitten. Toen zag ik bij een dealert een lc8 staan, wat een ding is dat toch, ik gaat toch maar is een rondje sturen met dat apparaat.

Tjsa en dan is het gebeurt met je, dus na wat financieel getouwtrek nu op een 2003 adventure S van de eerste serie. thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup thumbsup

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Jan. 2005, 2:28    Onderwerp: Reageer met quote

Smile

Hoewel ik welliswaar de oprichter ben, en zo af en toe ook wel initiatieven wil nemen om eens wat info hier neer te zetten en een draadje op te starten, is het nou juist leuk als het forum 'vanzelf' loopt en iedereen dat zo af en toe eens doet.

Ik was/ben me er van bewust dat het hier niet snel heel druk zal zijn, simpelweg omdat er niet zo veel LC8en in Nederland rondrijden. Toch hebben we in 2 maanden al 37 gebruikers (ok.. die niet allemaal een lc8 hebben en niet allemaal zo actief zijn, maar ook niet iedereen is een internetter), en vooral ook al meer als 500 posting!
EN ik weet zeker dat er nog best een forse groep 'lurkers' is die lekker mee lezen maar zich niet registreren (dat staat iedereen ook volledig vrij, alleen kan je dan niet alle subfora zien en kan je alleen in het cafe posten).

Maar goed, back to topic:
Over mijzelf:
met 7 jaar had ik een crossbrommer, met 10 een trialmotor...
op mijn 18 mijn motorrijbewijs gehaald en met een suzuki SP (90tkm) en daarna een XR6oo (130tkm) aardig wat gereden (waaronder USA en Afrika reis).
Zo'n 20 jaar trial gereden, daarnaast nog wel eens op de crossbaan en wat niet georganiseerde offroad ritjes e.d.

Hoe kom je bij een LC8: Al jaren keek ik eigenlijk naar een dikkere allroad, vooral om effe makkelijker een weekendje Luxemburg of Eiffel te kunnen doen, en daar ter plekke dan ook nog wat offroad te rijden, en dan snel weer terug zonder helemaal gebroken te zijn aan het einde van zo'n weekend.
Maarja... je probeerd eens transalp - poe wat lomp en als je een XR gewend bent: O wat stuurt zo'n TA in het zand slecht. dan kijk je eens naar een AT - Tja, stuurt wel wat beter dan TA, maar zwaaaaar en nauwelijk meer power dan mijn XR. BMW GS, tja, bij de eerste beste heuvel VOL door de vering... en het gevoel dat het bij mijn rijstijl gewoon na 2 weken uit elkaar valt, daarnaast.. zwaar, koplastig, en slechtsturend in het zand (ok.. inmiddels, 10 jaar later, schijn de gs (1200) toch wel wat beter geworden te zijn... dan mag dan ook wel na zo veel tijd).

en toen.... was ik 2004 in februari in Noorwegen, met de XR, met spikebandjes, 2 weken op vakantie. Daar bij een klein motortreffen met gekke Noren langs, en daar stond ie.. KTM LC8 (ook met spikes), waar ik al zo vaak verlekkert naar gekeken had: Zegt de eigenaar (ik kende hem nog van 2 jaar eerder) meteen: moet je effe proberen, rijdt geweldig joh...

Dan zeg je dus geen nee, snel helm pakken en gaan: En wat schept mijn verbazig, het rijd bijna nog makkelijker dan mijn XR600. Door het soepele vermogen zijn de drifts makkelijker, maar ook zo gecontroleerd: Inremmen overdwars, dan gas erop en meteen door naar een dikke drift, ronduit GEWELDIG.
ok.. verkocht dus.
Daarna nog effe bezinnig, nog 2 keer proef gereden in NL, en 1x bij Sommer in D. , wat naar de prijs geinformeerd (effe schrikken, maar met wat overleggen kan er flink wat af.. augustus, 2004 model al weer bijna uit: kopen dus!

Meteen dat weeken 1700km weggereden (effe inrijden). maandag terug bij Brouwer (oeps smiley ). sindsdien wel wat kleine klachtjes gehad (slordigheden van KTM), maar over de motor zelf nog steeds helemaal tevreden!

Inmiddels: extra wielen (nopjes/straat) erbij, en wat verbouwplannen. komende zomer naar IJsland met nog 3 LC8-en... en veel off/allroad ritjes (diverse fora) rijden.

Heerlijk: een blijver, die net als mijn andere motoren waarschijnlijk gewoon blijft tot ie echt op is.
Smile grts



XR_noorwegen.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  69.46 KB
 Weergegeven:  433 keer

XR_noorwegen.jpg



_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 11:32    Onderwerp: Reageer met quote

ff wat anders ik wordt eigenlijk een beetje LEIP van die berichten zoals boven stars furious3

of heb ik mn instellingen niet goed staan dizzy2

Ok dan hier mijn verhaaltje:

op mn 15e eigenlijk besmet met t motorvirus(daarvoor fanatiek brommerprutser) na een ritje op de GPZ750 achterop bij een kennis,
op mn 19e mn 1e motor een Yamaha( 1 en de laatste grin2 ) een SRX 600 1 jaar en 12dkm.1 pitter, daarna omgeruild met een Suzuki gsx400X Impulse 4 cil 15000Rpm grin2 i jaar, daarna een Kawasaki GPX 600, die kon ik na 1 jaar voor goed geld verkopen ,waarna mn collega m een week later plat ree cry2
toen na een ongeveer een maand(kon niet langer zonder motor) een ZXR 750 gekocht metalic blauw nog steedts een favorite motor wacko 2,5 jaar 25dkm.
in die tijd beunde ik een beetje bij bij een motorzaakje en kon ik voor een leuke prijs een nieuwe ZX9R kopen, daar zon'n 3 jaar mee gereden en 28DKm,deze weer ingeruild voor n Buell M2,2 jaar en 18Dkm (en vanaf toen een twinlover geworden thumbsup ) Na een hernia operatie heb ik besloten deze rijdende powerplate weg te doen(mn vullingen rammelde mn bek uit lipsrsealed2 )
deze ook weer verkocht,toen een Aprilis RSV mille R gekocht en daar 2 jaar met veel plezier mee gereden,maar na rugproblemen op zoek naar wat anders..... snobby
Op mn vakantie in griekenland kwam ik dagelijks een LC8 tegen, en ik moet eerlijk zeggen ......wat een hok dacht ik in t begin goofy
begon m steedts mooier te vinden uit eindelijk,terug in NL tog maar een keertje proefrijden(had ik noooooooooit moeten doen lipsrsealed2 grin2 tongue )
en toen was t te laat, gelijk verkocht en tot nu toe nog geen seconde spijt wat een beest thumbsup

_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bongo
Gast





BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 14:10    Onderwerp: Reageer met quote

Leuke verhalen...............

Ook ik had vroeger als kleine jongen gestripte Mobyletjes en Peugeotjes om mee te crossen en toen ik 16 werd en het eindelijk mocht.................toen heb ik eventjes een Yamaha FS1 gehad en vond er eigenlijk nix aan.
Ik denk dat ik nu zo'n 17 jaar mijn rijbewijs heb. In die tijd heb ik wat motoren versleten. Eens kijken of ik het uit mijn hoofd kan navertellen: GS850G (alle begin is moeilijk), Transalp (iets te licht), FJ1200 (heerlijke tourmachine), R1100GS (één van de eerst in NL), R1100GS ABS, VFR750 (moest ik een keer gereden hebben), Tiger (tóch wel een lekker driecylinderblok), VFR750 (geruild met mijn oom voor die Tiger), Blackbird (wat een turbine, echte snelwegbikkel, niet zo leuk, heet in de zomer), R1100GS (daar istie weer, had ik eigenlijk niet moeten verkopen), CBR1300 (eens een keer wat anders, lekker naakt) en dan nu de LC8 (jullie weten genoeg.............Dus van alles wat, maar de allroad is toch wel mijn favoriet.
Met al die motoren heb ik in al die jaren niet zo heel veel gereden, ik denk zo'n 200.000 kilometers bij elkaar. Da's zo'n 10.000-15.000 km. per jaar. Hier zit dan veelal een vakantieweek met vrienden bij, vaak naar de Alpen.

groeten, Edwin
Naar boven
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3649

BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 20:03    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, dan ik maar.
Op 19 jarige leeftijd in 1980 m'n rijbewijs gehaald, en na een Honda CX500 en daarna een goldwing 1100 al snel doorgrkregen dat ik nog het meeste plezier beleefde aan een ouwe DT 400 yamaha die ik er voor de lol bij had.

Daarna veel offroads gehad(en gesloopt laugh ).
veel clubwedstrijdjes bij www.mcthewheelie.nl waar ik al zo'n 25 jaar lid ben,veel offroadritten gereden, en ook in de ardennen/noorwegen/frankrijk/wales het onverharde gezien grin3

Ik zal op het geheugen proberen een lijstje te maken van al mijn motorfietsen, het is best wel hard gegaan, omdat ik er altijd 2 tegelijk heb gehad, 80% daarvan heb ik nieuw gekocht, en een aantal daarvan
waren binnen het jaar overleden, of ik was ze gewoon zat.
Ben het nu wat rustiger aan gaan doen, maar moet toch nog af en toe aan het zand ruiken grin2

Hondacx500/honda GL1100/yamahaDT400/2x Honda xl500/Honda XR350/

2x Kawa KLX 250/Kawa KLR600/Kawa KLX 650/suzuki DR 350/ Suzuki DR 650/Yamaha XT 350/ Moto Guzzi Quota 1100/ Cagiva navigator 1000/
Yamaha IT 175/ Yamaha TT 350/ Huskie 350 2 takt/ Honda cr500/ KTM LC4 620/ KTM LC4 600/ KTM LC4 620 Duke/ KTM LC4 620 ADV/ KTM 350 GS 2 takt,
en momenteel KTM EXC 520 en de LC8 ADV.
(deze lijst is niet op volgorde) Da's 26 motorfietsen in 25 jaar tijd grin

Die laatste is de motor die ik het langste heb gehad, en de meeste KM's mee heb gereden, dat zegt genoeg grin grin
(en ik ben hem nog lang niet zat)

Daan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marja



Geregistreerd op: 26-2-2006
Berichten: 87
Woonplaats: Egmond aan den Hoef

BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 20:39    Onderwerp: Reageer met quote

Jees wat een aantallen!!!! shocked
Ik begon in "91 met een yamaha 850special 3cilinder, _blank
na een paar mnd. beviel de chopper absoluut niet veryangry2
met mijn lengte toen een Transalp en daarbij een XL500 pekelfiets, daarna een Super Tenere 750 echt nooit problemen mee gehad,ernaast een paar mnd een XT en toen 2x XR600 om offroad en de winter mee te rijden Zo'n XR is echt gaaf
maar toen ik op de lc8 stapte na de logge tenere had ik voor mijn gevoel een opgevoerde XR, ook zo smal om te zitten en beestachtig om mee te rijden smug evil2
toch heb ik ook een beetje een haat/liefde verhouding met dat ding
vooral als sie zomaar begint te stotteren terwijl je nog 100km moet rijden????dan furious3 maar alsje dan weer ff moet optrekken en hij schiet lekker weg iloveyou

gr.marrrja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
jimbo



Geregistreerd op: 8-12-2005
Berichten: 82
Woonplaats: alkmaar

BerichtGeplaatst: Za, 25 Mrt. 2006, 23:56    Onderwerp: Reageer met quote

story of my motorlive,
op mn zestiende,n yamaha dt 50,was het begin van mn of road cariere
n jaar later yamaha dt 400, lekkere dikke tweetakt, waar ik aleen maar mee crosde,ik was tenslotte nog maar 17.
leek me tog maar beter om die in te ruilen voor n echte crosser en dat werd een suzuki rm 125.
toen de leeftijd aanbrak dat ik kon gaan lessen,heb ik hem geruild voor een kawasake kl 125,daar kon ik mooi mee over straat rijden met n proefrijbewijs.
twee maal xt 500 volgde,daarna een maal xl 600.
na een aantal jaren zonder motor,een tijdje transalp gereden,omdat ik werkzaam was bij n rijschool.
vier jaar geleden begon het off road bloed weer te stromen en kocht een ktm lc 4,maar aangezien het ofroadrijden in de randstad steeds moeilijker werd,en meer op de weg ging rijden,ruilde ik hem in voor n bmw f 650 dakar, een bijzonder fijne motorfiets,maar wel n beetje tam.
de lc 8 had ik al n tijdje in mn hoofd,maar was financieel niet haalbaar,tot verleden jaar tenminste,want toen kocht ik mijn eerste lc8,in de s uitvoering.
deze motor is bij n 1000 km beurt,bij safe amsterdam compleet vernachelt.
een modificatie voor n oliesproeier was te veel voor de mannen.
na n hoop elende,heb ik uiteindelijk n splinternieuwe gekregen,en dat is n gewone oranje geworden.
jullie zullen begrijpen dat deze niet meer naar safe gaat voor onderhoud,en graag hoor ik waar ik hem het beste wel kan brengen.
in ieder geval ben ik bijzonder in mn noppen met deze motor,en denk nog lang niet aan inruilen, nou ja mischien voor n 990, haha
allen veel fijne lc8 kilometers gewenst, groeten jim. :-))

_________________
bij mij wordt alles groter....door mijn ktm moter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Mrt. 2006, 0:02    Onderwerp: Reageer met quote

Marja, jou lc8 stottert niet toevallig bij mistig koud weer, want dan heb je last van bevriezende carburateurs, wat simpel te verhelpen is met carb.verwarming.
Dit ter zijde.

Mijn carriere is gestart in '78 op 70 cc kreidler, 16 tands, 10000 toeren, neus in de tank, 105 km/uur. In '80 begon het echte werk op een licht beschadigde bol d'or 900. Een gevaarlijk ding slingerend als de pest en met nico bakker 4 in 1 die in rechter bochten veel te snel aan de grond kwam, maar ondanks alles veel lol met deze fiets gehad.
Na een 60000 km in '84 een spiksplinter nieuwe K100RS gekocht, strak sturen, lopen als een turbine, maar erg looiig en met een steeds terug kerende niet werkende startmotor, deze heb ik in '86 verkocht met zo'n 45000 km op de klok.
In '99 weer opgestapt met een twee oogige speed triple 950, lekker snel ding, goed sturen, maar wel erg stug in de veren en niet de kik gevend van wat ik gehoopt had.
En toen heb ik in '04 per ongeluk proef gereden op een lc8, wat moet ik verder nog zeggen.

groet Piet

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marja



Geregistreerd op: 26-2-2006
Berichten: 87
Woonplaats: Egmond aan den Hoef

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Mrt. 2006, 0:24    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Jimbo, Ik ga altijd naar Jan Heusschen in Gemert , je moet er een stukkie voor rijden maar je hebt dan wel te maken met een goeie KTMkenner /sleutelman pleased

En Kameel, dat dacht ik ook toen ik in dec. met natte sneeuw reed overigens met cerb.verwarmers, maar vandaag inenen ook weer op de A7 met tegenwind??? aah maandag Jan ff bellen embarassed

gr.Marrja
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2665
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Zo, 26 Mrt. 2006, 16:54    Onderwerp: Reageer met quote

Tja, een motor blijft nooit zo lang bij mij, ik wil gewoon teveel in te weinig tijd Smile

Ik heb tot nu toe in de 4 jaar dat ik rij (eerste lessen meteen na verjaardag, vanaf me 15é aan het sparen want ik wist wel wat ik wou!!)

Honda NSR50, NSR70, NSR80, NSR110 ->motor
Diversion 600, NSR160, XR600sm, XL500s, XR250, FZR1000, XR500, CR250, KTMgs600, XTZ750 Super Ténéré, KTM950, KTM620gs
en nog 1 of 2 vergeten..

Doorlopend 2, soms 3 motoren tegelijk. Nog wel eens 4 tegelijk gehad ook.. Niet alle motoren heb ik lang op gereden Smile

Ik vind alles mooi, kan op een racer niet sturen, ben veel te laat met offroad rijden begonnen en vind dat nog het mooiste om te doen!

totaal aan kilometers, geen idee maar ik gok zo'n 40000 Ik rij in nederland bijna niet meer, vind het hier helemaal niets meer (alleen offroad ritjes!!) dus bijna alles wat ik rij heeft met vakantie of treffen's te maken.

oftewel, ik vermaak me wel wink

_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Mrt. 2006, 1:03    Onderwerp: Reageer met quote

leuk om zo eens terug te kijken in de tijd bij mij begon het op 8 jarige leeftijd met een cross brommer maar na een week of twee de eerste cross motor een 65 cc honda toen na een jaar een 80 cc kleine wielen ook honda daarvan heb ik er in totaal 5 van gehad kleine en daarna grote wielen toen 125cc 2x soes 3x honda en 1 yamaha daarna de 250cc 1x honda toen kwam het ktm tijdperk 6x en ook einde cross cariere
om medische redenen als ik die allemaal moet opnoemen ben ik nog wel ff bezig
ik zal er toch een paar van opnoemen 7x sleutelbeen gebroken ribben niet te tellen 2x gecompliceerde been breuk (metaal) pols 1 keer en als afsluiter 1x nekwervel toen moeten stoppen te riskie 2jaar gestopt geweest en over geschakeld op de enduro toer maar nooit meer als sport
1x honda xr 500 dubbele carbs 1x ktm 500cc 2 takt en 2 x honda xr
en nu inmiddels aan de derde exc bezig waarvan de laatste 2 omgebouwd naar super-motard ik wacht nog effe met het kopen van een nieuwe ktm
omdat ik geopereerd moet worden na een arbeids ongeval (6 meter naar beneden gevallen) waarbij ik een gebroken rugwervel aan over heb gehouden en die moet nog vervangen worden komt ook nog een beetje metaal in maar ja bloed kruipt waar het niet gaan kan eeeejjjjjj
het zal ooit nog mijn dood worden zeggen ze in de familie maar liever op de motor en in het harnas dan kanker in je bed zeg ik dan
groeten MR WHEELY book2 wat een boek werk zeg laugh thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eppo



Geregistreerd op: 23-7-2005
Berichten: 71
Woonplaats: Dongen

BerichtGeplaatst: Ma, 27 Mrt. 2006, 20:59    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens jongens wat verslijten jullie allemaal veel motoren.
Ikzelf heb nu denk ik een jaar of 4 mijn motorrijbewijs.
Begon met een Kawasaki Vulcan, dat was een leuk ding maar ik verwardde mijn koelvloeistof reservoir met mijn oliepijlglaasje uhoh en toen was het op een gegeven moment gedaan met het ding.
Heb toen een tijd op een Honda Magna gereden en daarna de oudste en gaarste Yamaha ooit. Toch nog veel lol mee gehad maar na een tijdje was ik het aanduwen zo beu dat ik maar eens iets goeds heb aangeschaft.
Dit was het mooiste ding wat ik in de winkel zag een lc4 supermotard.
Erg veel pret met dat ding gehad. Ik zag toen die zware KTM's meedoen aan Parijs-Dakar en zag een advertentie om zo'n ding te proberen bij Berlijn met KTM Adventure tours. Drie dagen gigantisch leuk test gereden en toen was ik verkocht (echt een aanrader als je voorhet kopen zo'n ding wil proberen).Ik heb toen maar een grijze gekocht in de hoop wat minder op te vallen als ik weer eens a-sociaal inhaal of voordring. wink3
Maar ik moet zeggen dat ik me geen motor kan voorstellen die beter bij mijn rijstijl past als dit, lekker snel op de snelweg en erg veel pret in de berm. thumbsup

_________________
De enthousiaste beginner
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eco



Geregistreerd op: 22-8-2005
Berichten: 14
Woonplaats: Berg en Dal

BerichtGeplaatst: Vr, 31 Mrt. 2006, 12:59    Onderwerp: Reageer met quote

Zo, das alweer een paar jaartjes geleden zeg, maar de eerste was een CB 350, toen de 550, de 750 Bol dÓr vervolgens Yamaha XJ 900 om daarna op een Ducati 750SS te stappen, als een na laatste heb ik een
duc 900 SL gereden.
Ik was al een tijdje op zoek naar een wat gebruiksvriendelijker motor dan een duc, proefgereden op Varaderos, GS, 1100s, TDM.
Tot ik op de dag de gelegenheid kreeg proef te rijden op de 950......en zoals al meer te lezen valt op dit forum gelijk verkocht en gekocht!!
De 900 SL is nog steeds in mijn bezit, maar eerlijk gezegd rijdt ik er nooit
meer op, zegt toch wel wat over de kwaliteiten van de KTM dacht ik....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif