lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Welke slip-on uitlaat op 990?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marcelfacd



Geregistreerd op: 30-6-2013
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: Do, 7 Nov. 2019, 19:18    Onderwerp: Welke slip-on uitlaat op 990? Reageer met quote

Hallo!
Ik heb op mn 990 de GPR furore 2-1 uitlaat (header en demper) gezet ivm de behoeft een extra tank eraan te hangen.

Alles OK maar toch vindt ik het geluidsniveau aan de minder sociale kant. Ik heb de Enduro DB-killer er al in zitten en dat is de 'stilste' maar toch...

Ik vraag me nu af of er een slip-on demper te vinden is die zonder gekke aanpassingen geschikt is voor de 2-1 header (54mm) en 'beschaafd' klinkt.
Ik hoor graag of er iemand is die de ervaring al heeft en wat hij of zij er op en aan heeft hangen!

Vindt zelf Mivv wel wat mooie oplossingen hebben (zeker de suono) maar gaat dat werken en welk type?

Anyway elke hulp of suggestie is welkom!

Grtz Marcel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Do, 7 Nov. 2019, 21:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb er een sebring phantom op steken, ook met 54mm slip-on. fluister stil, zelfs met alle 1200cc's recht-door.
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif