Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
agroenew
|
Geplaatst: Wo, 30 Jan. 2008, 22:31 Onderwerp: Wie wil mij helpen zijn originele uitlaten uit te lenen |
|
|
Beste Heren,
Yes yes, vandaag heb ik ook een Super Moto! Joepie. Rechtstreek uit Belgie geimporteerd!! Busje gehuurd, 950SM erin, aan de touwtjes hangen en terug touren in busje...! zie pic. Hij heeft het gelukkig overleefd.
Helaas, helaas is de oude belgische eigenaar zijn originele knalpijpen kwijtgeraakt . Te grote villa! Heb ik weer!
Echter, as. maandag heb ik een keuring bij de RDW staan, en ik kan moeilijk met open Akra's aankomen rijden. Mag ik gelijk rechtomkeer. (wel een vet geluid zeg) Dus heb ik een vraag, nee, een verzoek, nee een smeekbede of iemand zijn originele knalpijpen even wilt uitlenen voor 1 dag? evt. tegen een kleine vergoeding. Liefst iemand uit de omstreek van A'dam of Breda? Zodat ik door de keuring kom voor mijn kenteken bewijs.
Je kunt me bereiken per email of per telefoon nummer 06 38 22 72 38.
Alvast een grote dank.
Grt.
Andre
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
41.42 KB |
Weergegeven: |
7241 keer |
|
|
|
Naar boven |
|
|
peet
|
Geplaatst: Wo, 30 Jan. 2008, 22:47 Onderwerp: |
|
|
Hoi, Ik wil ze wel ruilen tegen mijn originele einddempers.
Jij mijn originele en ik jouw akrapovic. De origininele zitten bij mij nu op mijn 950 SMR en zijn in goede staat.
groeten
Peter
Zevenbergen
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 6:27 Onderwerp: |
|
|
ik zou zeggen rij even naar verpalen ktm dealer heb je direct een goed
adres voor je onderhoud
|
|
Naar boven |
|
|
Daan
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 12:18 Onderwerp: |
|
|
Brouwer zwartebroek heeft vast en zeker ook wel een setje liggen,
en met die mannen valt altijd wel wat te regelen
_________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
bompie
Geregistreerd op: 15-7-2005 Berichten: 545 Woonplaats: schelle , belgie
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 15:41 Onderwerp: |
|
|
Die van mij mag je eens gebruiken voor 1 dag hoor.....maar woon wel in belgie voorbij antwerpen.........das wel ver he........
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 18:09 Onderwerp: |
|
|
Je mag de mijne waarschijnlijk wel lenen, want die liggen bij Brouwer ZB op de plank: Ik heb ze meteen ingeruild bij aankoop van de nieuwe fiets tegen een setje Akra's
ps.: Akra's met dB killers zijn ook TUV en zouden volgens mij ook gewoon door de keuring moeten komen. Maar goed, beter het zekere voor het onzekere.. 2x gaan is ook niet leuk.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Peter
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 19:16 Onderwerp: |
|
|
Ik heb een tijdje geleden 2 originele uitlaten gekocht van Steven die nu in Afrika zijn LC8 aan het testen is. Ik moet ze alleen nog ophalen bij zijn ouders (boven Alkmaar). Ik hoef zelf die kant niet op, maar je mag ze van mij daar ophalen en dan zien we daarna wel hoe ik ze weer in Diemen krijg (Nb. je woont toch bij mij om de hoek in Amsterdam?)
_________________ En de LC8? Die ploegt onverdroten voort..... |
|
Naar boven |
|
|
agroenew
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 20:47 Onderwerp: |
|
|
Peter schreef: | Ik heb een tijdje geleden 2 originele uitlaten gekocht van Steven die nu in Afrika zijn LC8 aan het testen is. Ik moet ze alleen nog ophalen bij zijn ouders (boven Alkmaar). Ik hoef zelf die kant niet op, maar je mag ze van mij daar ophalen en dan zien we daarna wel hoe ik ze weer in Diemen krijg (Nb. je woont toch bij mij om de hoek in Amsterdam?) |
Hoi Peter & Dr_Bean,
Hartstikke tof van jullie. Echter er is een heel toeschiettelijke dame (motor forum KTM950) op een Super Enduro, G-spot genaamd, die haar potjes aan mij heeft uitgeleend. Ik heb ze inmiddels in het bezit, en ze passen erop! Zijn namelijk identiek. Dus maandag op weg naar de RDW, en twee weken later ga ik de wegen in en rondom A'dam onveilig maken!
Maar wat een geweldige medium zo'n Forum. Jullie hebben een actief lid erbij gekregen!
Grt. André
|
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
|
Geplaatst: Do, 31 Jan. 2008, 21:27 Onderwerp: |
|
|
Ah mooi. Succes bij de RDW.
we zien je.
_________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
Georgie
|
Geplaatst: Di, 19 Feb. 2008, 11:02 Onderwerp: Re: Wie wil mij helpen zijn originele uitlaten uit te lenen |
|
|
agroenew schreef: | Beste Heren,
Yes yes, vandaag heb ik ook een Super Moto! Joepie. Rechtstreek uit Belgie geimporteerd!! Busje gehuurd, 950SM erin, aan de touwtjes hangen en terug touren in busje...! zie pic. Hij heeft het gelukkig overleefd.
Helaas, helaas is de oude belgische eigenaar zijn originele knalpijpen kwijtgeraakt . Te grote villa! Heb ik weer!
...
Grt.
Andre |
Je hebt de groeten van de verkoper
Oja, 'k heb die 950SM ook ff gereden
je hebt er een hele mooie kunnen kopen
succes
CU
Georgie
_________________ liever koppel dan pk |
|
Naar boven |