lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

!!! NIEUWS !!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
THOMAS



Geregistreerd op: 9-7-2006
Berichten: 16
Woonplaats: Oppuurs België

BerichtGeplaatst: Di, 12 Sep. 2006, 21:29    Onderwerp: !!! NIEUWS !!! Reageer met quote

Hoi,

Te lang geleden dat ik iets liet horen.
Ondertussen zoals vroeger gezegd nu ongeveer 2 maanden fiere bezitter van inderdaad een fantastische motor.(Zwarte LC8 2004)
Augustus was bar ... maar toch al een klein tripje champagnestreek gedaan en nu sinds 1 september terug aan't werk en dagdagelijks een 50 km 'genieten'.
Toch een paar vraagjes ...
-Heeft iemand ervaring met de kunststof koffers,idem topcase van KTM ?
Bevindingen ? Of moet ik voor wat anders uitkijken ? Touratech ZEGA of Hepco&Becker ? Heeft er iemand koffers en/of ophanging waar hij van af wil ?Waar schaf ik mij die het beste aan ? Het is vrij dringend omdat ik nu mijn laptop en boeken meezeul achterop en op de rug.
-Mocht er ook iemand van zijn valbescherming(frame) af willen ben ik zeker geïnteresseerd !(Niet dat ik wat van plan ben ...)
-Technisch ...
Ik heb net voor mijn vertrek nr Champagne een lekje vastgesteld van de koelvloeistof ... radiator denkelijk ... heb er een voorlopige dichting in gedaan ... maar ik tracht wat te regelen met de claimdienst KTM.
Ook vind ik dat hij nog al wat 'klakt' bij het schakelen ... ik neem aan dat dit vrij normaal is ?
Bij koud starten durft hij wel wat 'wit' dampen... vooral langs 1 zijde ... condentsatie in de demper of moet ik een verband zoeken met het koelvloeistofpeil dat een weinig zakt ?
Na een goeie 1000 km heeft hij ook wat ( halve hoogte van het gekarteld peilstokje)olie gedegusteerd ... is dit ok en/of hebben jullie een oliesoort- suggestie waar ze minder dol op zijn ?
Zondag een georganiseerd toertje gereden, 560 moto's, 2 adventures,... ze weten niet wat ze missen ...
Toch een tweetal maal zonder aanleiding, bij het nemen van een bocht STIL gevallen ... vreemd toch ?
Zo mijn lijstje is af ( voorlopig).Al bedankt voor wat reactie en tot een volgende keer !

Voor wie graag de ultieme test naleest BMWGS1200 adventure versus KTM 990 adventure S : Lees 'motoren en toerisme' van september 2006 !
Reacties welkom !

Wie in mijn buurt woont (Puurs/Bornem in België) mag zich gerust kenbaar maken ... altijd leuk om wat lotgenoten in de buurt te hebben en wat uit te wisselen of wat af te spreken om eens te gaan toeren !
Greetz !!
T.N
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Vr, 15 Sep. 2006, 8:43    Onderwerp: Vergelijkende test ?? BMW - KTM Reageer met quote

Ik stap nu juist van een dergelijke GS af, over op een KTM 990.

Wie haalt het in zijn hoofd om deze twee te vergelijken??? Kan echt niet!!!

BMW => (autobaan) toer-motorfiets. Perfecte motor, deed hem met pijn weg.

KTM => sport motorfiets. Ben heel erg benieuwd.

De GS is (proef ondervindelijk) GEEN off-road machine. Echter de BMW HP 2 wel, maar zoek dan maar eens de verschillen tussen beide...

Afgelopen week sprak ik nog met dhr. Zent van KTM (Oostrenrijk) en hebben er beide smakelijk om zitten lachen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif