lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Deze zomer naar Spanje veilig genoeg ondanks CV19?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Henkvanwal90



Geregistreerd op: 24-5-2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Mei. 2020, 13:09    Onderwerp: Deze zomer naar Spanje veilig genoeg ondanks CV19? Reageer met quote

Hi allemaal,
Met de berichten dat Spanje over 2 weken de maatregelen versoepeled en in juli ook weer toeristen wil verwelkomen begint het bij mij toch te kriebelen en wil ik wellciht met de motor die kant op. Wat zijn jullie gedachten hierover? Ik reis in principe alleen en val niet in een risicogroep voor zover ik weet. Denken jullie dat dit een verantwoorde optie is? Ben beniewd naar jullie gedachten hiervover. Ik zat zelf te denken aan half augustus om het nog wat meer tijd te geven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 24 Mei. 2020, 13:37    Onderwerp: Reageer met quote

als je gewoon 24h per dag op de motor blijft rondrijden met een sjaaltje om dan is het vast veilig.. (niet crashen natuurlijk, en contactloos tanken smiley )
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
piningobini



Geregistreerd op: 14-9-2014
Berichten: 55
Woonplaats: Knokke

BerichtGeplaatst: Za, 30 Mei. 2020, 13:30    Onderwerp: Reageer met quote

Beste Henk,

Als je deze zomer in Spanje een beetje afwijk van de normale routes en wat Off gaat, heb je meer kans om verloren te rijden dan besmet te worden met Covid-19. Ik was trouwens van plan om in het Paasverlof te gaan naar Zuid-Zpanje, maar zal dat uitstellen tot de zomer. Misschien kunnen we een aantal dagen samen doorrijden.... Het wordt met mijn 950 S of misschien wel een nieuwe 790... Trouwens wat denkt Dr_Bean eigenlijk van de switch ? Altijd benieuwd naar uw wijze raad ! Groeten Piningobini
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif