lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Klepje opbergvakje tussen tanks Adv 990 gaat niet meer open.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
5150



Geregistreerd op: 24-11-2012
Berichten: 202

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Aug. 2019, 22:04    Onderwerp: Klepje opbergvakje tussen tanks Adv 990 gaat niet meer open. Reageer met quote

Momenteel ben ik op vakantie aan het Comomeer met de 990 Adv. Na een stop waarbij ik het opbergvakje tussen de tanks afsloot ((2009 model) krijg ik hem niet meer open. Als ik het slotje open en dicht draai dan hoor ik ook de sluiting bij het klepje bewegen dus de kabel vanaf het slotje is het denk ik niet.

Heeft iemand een idee hoe ik het klepje zonder schade weer open kan krijgen? Er zitten namelijk enkele spulletjes in die ik nodig heb zoals slot, kettingspray en verlengslangetje voor m’n ventielen.

Alvast bedankt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TooBigTooHeavy



Geregistreerd op: 13-5-2018
Berichten: 540

BerichtGeplaatst: Vr, 9 Aug. 2019, 22:24    Onderwerp: Reageer met quote

De bovenkant moet je redelijk makkelijk los kunnen wippen, het is niet echt heel degelijk dus pas op dat je niks afbreekt. Maar als die los zijn kun je misschien de bajonet net zien. Iniedergeval kun je er wat spulletjes uithalen.

EDIT: je hebt zeker dat nieuwere klepje al? Ik weet niet hoe die in elkaar zit, maar misschien kun je alsnog de bovenkant loswippen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
5150



Geregistreerd op: 24-11-2012
Berichten: 202

BerichtGeplaatst: Za, 10 Aug. 2019, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is inderdaad het nieuwere model, het slotje voor het het zadel sluit ook het opbergvakje af als de sleutel de andere kant op wordt gedraaid.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif