lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Wie gaart er mee de Enduromania rijden ergens in 2007

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 17:33    Onderwerp: Wie gaart er mee de Enduromania rijden ergens in 2007 Reageer met quote

Enduromania is een super evenement en de kosten zijn ook nog eens laag, tot nu toe heb ik rond de 200 eur inschrijving betaald en voor eten en drinken inkl tent was ik oon niet veel kwijt. Ik heb er al geregeld aan meegedaan en wil volgend jaar weer meedoen op mijn lc8. Als er meer liefhebbers zijn kunnen we ons als lc8 team inschrijven. Een week lang rijden in de bergen op zoek naar w-points, het gebied is uniek en het evenement beregezellig. echt off road rijden in de bergen. zonder hoge snelheden maar gewoon echt genieten.
Kijk maar eens bij enduromania.net. Roemenie is 2 dagen rijden van nl.
Mocht dit te ver voor je zijn, via Geo2travel.nl kan transport worden geregeld.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 18:21    Onderwerp: Reageer met quote

Gertjan: Wel leuk! Wanneer is het weer?

Misschien is het aardig als je effe jezelf voorstelt. Hoe is het met jouw offroad ervaring op de lc8?

grts

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 19:49    Onderwerp: Reageer met quote

Dat klinkt id top ! Als het past in het Club MET rooster ben ik er ook voor in.
_________________
Ordinary life is pretty complex stuff !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 21:35    Onderwerp: Enduromania is 8x per jaar. Reageer met quote

Effe voorstellen ik ben Gerjan en dol op adventure ritten. In het verleden heel wat gedaan op motorgebied doch vooral voor de fun. Toen KTM met de lc8 uitkwam was ik verliefd, eindelijk een bike zoals het hoord. Geen 100% sportmotor maar een super toerder die perfect over geite paadjes de bergen onveilig maakt. Oftewel een bike met goede balans. Ik had een van de eersten, echter door een dolle boswachter was ik ook een van de eersten hem weer kwijt. Dit jaar op een lc4 de tuareg gereden. nu weer geld voor een lc8, dus op pad naar nieuwe lc8 avonturen. De enduromanie is daar 1 van. Deze wordt 8x per jaar gereden als er dus belangstelling voor is stemmen we de data op elkaar af. Met 3 man hebben we al het Dutch lc8 team, gaan we duitsers op EXC gek maken!
P.S ik ken de organisatie goed, zelf vindt ik mei altijd een mooie maand.
De longdistance enduromania is ook super, maar dan op wegbandjes.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
erwindob



Geregistreerd op: 29-11-2004
Berichten: 298

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 22:11    Onderwerp: Reageer met quote

Ha die Gerjan,

Ik was ook bij de Tuareg (met Honda XRally).

Heb zelf Enduromania een paar jaar geleden gedaan met de Honda, en later nog met de LC8 lekker (deels) onverhard door Roemenie rondgereden.

Nog is Enduromania doen lijkt me best wel wat, Roemenie is zoooo mooi. Maar ik zou dat eerder met de XR doen, of de long distance met de LC8 (op noppen)

Ik weet nog niet wat ik volgend jaar wil gaan doen, in ieder geval weer Tuareg.

Vervoer is trouwens ook prettig met de autotrein tot Villach.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Waldbrowser



Geregistreerd op: 27-8-2006
Berichten: 50
Woonplaats: Sellingen

BerichtGeplaatst: Zo, 27 Aug. 2006, 23:42    Onderwerp: Moi Erwin, Tuareg doe ik helaas in 2008 pas weer / alhoewel Reageer met quote

Leuk man ik kan jouw nog goed herinneren. Tuareg lukt dit jaar helaas niet daar ik met Geo2travel de eerste 2 weken van 2007ook al in Marokko zit. Gaan we eens kijken hoe die Dakar gangers dat doen. Maar Roemenie is altijd goed te doen, het kost niet veel en gezelligheid voorop. Het type motor maakt niks uit, eigenlijk is een suzuki DRZ400 het beste, een vriend van mij heeft zo ding en die gaat zeker ook weer mee. Maar ik vindt het kicken om die lompe lc8 op een bergtop te zetten, okay the never came back track wordt lastig, is kijken of dr.Bean dat redt. Roemenie is helemaal mijn ding, super mooi rijden is, niemand zeurt, geen beperkingen en dan die natuur de alpen zijn echt niet mooier. Okay met regen wordt het spek glad, passen we gewoon de route aan.
Oh ja de hoofdwegen zijn alleen voor kamikaze piloten. Moscow- st Peterburg zeg maar. leuk voor 10 minuten en dan snel weer een lokaal weggetje op. Bedenk me net dat de dodenweg door toen nog Joegoslavie goed te doen was.

_________________
Enjoy your life
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif