Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1593 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Za, 23 Mrt. 2019, 12:28 Onderwerp: SW-MOTECH uncrashed crashbars :-) |
|
|
In januari heb ik dus mijn ouwe KTM 950 Adventure terug gekocht, en ik verkoop nu de spulletjes die de vorige eigenaar er de afgelopen twee jaar opgemonteerd heeft die me niet interesseren. Hij heeft er duidelijk meer aan gesleuteld dan mee gereden. laugh3
Dit zijn de welbekende SW-Motech crashbars. Veel beter dan de originele. Ze zijn van dikkere buizen gemaakt, dus zwaarder, dus gaan minder snel vervormen bij impact. Ook zit er een dwarsverbinding tussen beide helften, langs voor de radiator. De krachten van een impact worden dus verspreid over de hele unit.
Deze crashbars hebben hun nut nooit hoeven te bewijzen. Dus er is werkelijk geen krasje (crash-je? ) op. Geen roestplekje, geen vervormingen, alle bouten en spacers zijn aanwezig zoals je kan zien op de foto's.
Ik verkoop ze omdat ik in een nog niet zo ver verleden - met een 950 met KTM crashbars - heb mogen ondervinden dat je jezelf in hele diepe sporen eigenlijk vastrijdt met deze uitstekende dingen. Dat was wel een grappig/vervelend moment!
Nieuwprijs: 230 €
Je kan ze hebben voor 170 euro verzending inbegrepen.
Beschrijving: |
|
Bestandsgrootte: |
171.24 KB |
Weergegeven: |
236 keer |

|
|
160.41 KB |
229 keer |

|
|
171.9 KB |
228 keer |

|
|
159.35 KB |
230 keer |

|
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Nelis
|
Geplaatst: Do, 28 Mrt. 2019, 12:25 Onderwerp: |
|
|
Ik twijfel weer opnieuw over een setje crushbars... wel of niet.
Weet je hoeveel dit setje weegt?
|
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1593 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Do, 28 Mrt. 2019, 20:22 Onderwerp: |
|
|
Nelis schreef: | Ik twijfel weer opnieuw over een setje crushbars... wel of niet.
Weet je hoeveel dit setje weegt? |
6 kilo.
_________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
|