Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Pieter
Geregistreerd op: 2-10-2007 Berichten: 49 Woonplaats: Vroomshoop
|
Geplaatst: Vr, 16 Okt. 2020, 21:45 Onderwerp: |
|
|
En makkelijker voor onderhoud, dus goedkoper _________________ houdt 'm tussen de lijnen |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6730 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Vr, 16 Okt. 2020, 23:45 Onderwerp: |
|
|
dat zie ik dan weer niet zo... de rede dat een servicebeurt duur is bij de LC8 is dat de design afdeling achteraf (toen die lc8 al 3 jaar in dakar mee reed) nog wat mooi plastic er om heen moest maken en er allerlei weg en milieu eisen kwamen, waardoor het nu 5 uur kost om bij de kleppen te komen... maar dat heeft weinig met een V-motor te maken. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
koekeroe
Geregistreerd op: 7-9-2015 Berichten: 58
|
Geplaatst: Za, 17 Okt. 2020, 7:40 Onderwerp: |
|
|
het is wat het is _________________ 890 adv r rally |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Za, 17 Okt. 2020, 12:45 Onderwerp: |
|
|
StevenD schreef: | Waarom? Het is eigenlijk aan alle kanten op de looks en breedte na de beste motor configuratie hoor. |
Dat zal best, en daarom rijden er zoveel rond met die configuratie,
goedkoop, makkelijk te maken en te onderhouden.
(zelfs in mijn 2 fiat panda's ligt een 2 cilinder in lijn)
dus trekt een v twin mij veel meer, (karakter/ beleving)
kijk maar naar exclusieve motormerken,
(guzzi harley ducati, net een beetje anders dan anders...
maarja, da's mijn mening, ik zal niet snel een 790 oid aanschaffen,
geef mij maar een echte LC8 _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
koekeroe
Geregistreerd op: 7-9-2015 Berichten: 58
|
Geplaatst: Di, 24 Nov. 2020, 21:28 Onderwerp: |
|
|
mooi die 890 rally _________________ 890 adv r rally |
|
Naar boven |
|
|
Dekster
Geregistreerd op: 13-10-2010 Berichten: 731 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2020, 17:18 Onderwerp: |
|
|
Nog 100 cc erbij en we zijn weer terug bij Af. _________________ 990 R & fe450 & IHZ Jupiter |
|
Naar boven |
|
|
StevenD
Geregistreerd op: 11-4-2005 Berichten: 2668 Woonplaats: Amsterdam
|
Geplaatst: Wo, 25 Nov. 2020, 22:44 Onderwerp: |
|
|
Ktm leert het 18 jaar later misschien toch dat ze de top al bereikt hadden met de 950 _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3650
|
Geplaatst: Do, 26 Nov. 2020, 13:31 Onderwerp: |
|
|
inderdaad, 100 cc er bij en er weer een V-twin van maken,
dan is het cirkeltje rond....
maar dan zaldie wel weer te duur zijn.. _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
koekeroe
Geregistreerd op: 7-9-2015 Berichten: 58
|
Geplaatst: Vr, 19 Feb. 2021, 19:34 Onderwerp: |
|
|
Daan schreef: | inderdaad, 100 cc er bij en er weer een V-twin van maken,
dan is het cirkeltje rond....
maar dan zaldie wel weer te duur zijn.. |
met de cilinders inline crosplane heb je de hitte niet van de achterse cilinder
duur waren die oude ook met aanschaf
maar met de modes erbij is het wel makkelijker te rijden ;rally mode _________________ 890 adv r rally |
|
Naar boven |
|
|
zappa
Geregistreerd op: 3-2-2012 Berichten: 243
|
Geplaatst: Zo, 19 Sep. 2021, 10:50 Onderwerp: |
|
|
Toen ik vorige maand mijn 890 s ging ophalen zei de dealer dat de 890 zal opgetrokken worden naar een 990 en de 790 daar maken ze een "600" van waar niks meer van elektronische snufjes opzit, waardoor ze een goedkope motor gaan produceren? _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
|
|