Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 24 Jan. 2005, 0:40 Onderwerp: zout enzo |
|
|
Nu net thuisgekomen.. de weg zag weer wit van het zout!
toch maar effe snel Elsie afgespoten met de tuinslang en veel water (nu maar hopen dat de oprit geen ijsbaan wordt).
Vies was ie toch nog van de vorige keer offroad... en mooi schoon is ie nog niet, want hij zit lekker in het vet!
TIP/WAARSCHUWING voor de nieuwelingen hier:
Zet al je stekkers lekker in het spuitvet/vaseline voordat ze doorrotten van het zout!
Vooral die onder de carterplaat: rechts de hoofdzekering en hoofdstekker, links; de stekker van de benzinepomp enzo.
Vooral dat blokje waar de hoofdzekering in zit is erg gevoelig omdat daar permanent spanning staat en dit icm met zout water snel wegrot! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Tutu

|
Geplaatst: Ma, 24 Jan. 2005, 0:57 Onderwerp: |
|
|
Bij de eerstvolgende mogelijkheid om hem weer uit de schuur te halen zal ik deze delen even lekker inspuiten. Beter voorkomen dan genezen.
Hoi Reinier |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 24 Jan. 2005, 1:44 Onderwerp: |
|
|
Tutu schreef: | Bij de eerstvolgende mogelijkheid om hem weer uit de schuur te halen zal ik deze delen even lekker inspuiten. Beter voorkomen dan genezen.
Hoi Reinier |
jep.. effe carter[;aatje losschroefen aan de voorkant, en naar onder kantelen. Dan kan je bij het meeste al bij.
De tanks er ook af en je kan bij alle stekkers. das iets meer werk. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
Tutu

|
Geplaatst: Ma, 24 Jan. 2005, 21:37 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | Tutu schreef: | Bij de eerstvolgende mogelijkheid om hem weer uit de schuur te halen zal ik deze delen even lekker inspuiten. Beter voorkomen dan genezen.
Hoi Reinier |
jep.. effe carter[;aatje losschroefen aan de voorkant, en naar onder kantelen. Dan kan je bij het meeste al bij.
De tanks er ook af en je kan bij alle stekkers. das iets meer werk. |
Dat laatste laat ik over 500 km doen bij de 1000 beurt. Dan gaat ook alles eraf i.v.m kleppenstellen ed.
Kan ik direct zien hoe die slangentroep zit. Hiervan wordt ook iets kortgesloten...maar wat weet ik niet?!
Er is al e.e.a. over geschreven maar ik laat eerst de dealer de mod. uitvoeren. |
|
Naar boven |
|
 |
|