lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

[b]Op zoek naar Adventure S (tips)[/b]

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Wo, 16 Aug. 2006, 22:48    Onderwerp: [b]Op zoek naar Adventure S (tips)[/b] Reageer met quote

Hoi LC8 liefhebbers,

Ben blij dat ik jullie fraaie & informatieve site heb ontdekt. Mijn motorvirus is weer gaan kriebelen. Heb een oude XTZ 660 maar ben gaan proef rijden op de BMW 1150/1200 GS en Adventure 950 S 2004 / 990.
Ben zeer enthousiast geworden over de GO versie alleen hij is moeilijk te krijgen (woon in Maastricht). Ik heb er gevonden (en proef gereden) in Dusseldorf[D] en Lanaken[B].

Voor ik aan importeren ga denken, hebben jullie tips?
(misschien toch ook over importeren)

Waar moet ik op letten? Hoe zie/weet ik of de modificaties zijn gedaan?

Ik heb op ook op een Go gereden met veren van de 2005 (zonder S)versie. Ikhad het idee dat dit veel beter stuurde bij hoge snelheid.Kan dit kloppen?

Nieuw trekt me niet echt omdat ik de injectie erg aan/uit vond voelen. Klopt dit?.
Ook voelt het vreemd de zelf prijs te betalen voor de 2006 S en geen ABS te hebben. Hoe nuttig/goed is ABS?

Een hoop vragen maar alle tips welkom (ook of ik dit form goed gebruik),

Voel me alle een beetje bij de KTM familie maar hoop er binnen kort ook echt op te rijden en te berichten,

Vast bedankt & Groeten

Koen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Flatslide



Geregistreerd op: 1-9-2005
Berichten: 332
Woonplaats: Pillegom

BerichtGeplaatst: Do, 17 Aug. 2006, 10:07    Onderwerp: Reageer met quote

Allereerst welkom Koen op het LC8 forum

Als je de zoekfunctie gebruikt en de tijd neemt om alle topics door te lezen, dan worden al je vragen beantwoord.....

toch ff een korte samenvating op je vragen,
modificaties kun je laten controleren bij een dealer aan de hand van een frame nummer, aleen zo heb je een goede indicatie of het wel of niet gedaan is.

een gewone stuurt inderdaad beter dan de S, dit om dat deze lager is en dus ook het zwaartepunt lager ligt.

On/of efect . dit kan je wegkrijgen dmv herprogameren/chiptuning/afstelling.

ABS= questie van personelijke voorkeur/offroad lijkt mij onzinnig- onroad is het altijd handig smug

Importeren: kijk ff op het motor forum daar staan bruikbare tips.

check: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/13804


suxs


Ps

FF voorstellen is wel zo netjes, daar is ook een topic voor thumbsup

_________________
Dr Zeuss's Bike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
alexopreis



Geregistreerd op: 19-4-2005
Berichten: 154
Woonplaats: Grunn'

BerichtGeplaatst: Vr, 18 Aug. 2006, 11:46    Onderwerp: Reageer met quote

Tsja, daar is verder niks aan toe te voegen. Een open deur: zorg dat je de Fahrzeugbrief krijgt als je een fiets uit Duitsland haalt. Eens in de zoveel tijd probeert iemand een gestolen motor te laten keuren. En je raad 't al, gestolen motoren komen niet door de keuring.

Ik heb mijn motor ook zelf geimporteerd (de 3de al) en ik heb nog nooit problemen gehad. Op de site vd belastingdienst kun je de BPM uitrekenen.

_________________
Ordinary life is pretty complex stuff !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Aug. 2006, 22:42    Onderwerp: Reageer met quote

Jongens,

dank voor jullie tips. Na een paar keer proef te hebben gereden (dusseldorf, duisberg & hasselt) heeft het virus niet meer los gelaten. Nederland zal weer een Go rijker worden; ik hoop deze week hem thuis te hebben en volgende week te importeren uit Belgie.

Heb ruim 20 jaar verschillende xt(z) gereden en wil nu na een pauze van en paar jaar de draad weer oppakken met de lc8 machine.

Zal het form aandachtig blijven volgen,

Groeten Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif