lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Bestelling bij 21brothers

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DavyB



Geregistreerd op: 13-1-2018
Berichten: 19
Woonplaats: Overslag NL

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Feb. 2019, 11:33    Onderwerp: Bestelling bij 21brothers Reageer met quote

Ik heb begin dit jaar bij 21brothers het Y stuk besteld voor mijn ktm omdat deze doorgeroest was.
Zoals jullie waarschijnlijk weten kan je het X stuk bij ktm bestellen maar voor het zelfde geld kan je een RVS stuk bestellen in Polen. Ik heb er voor gekozen om het Y stuk te bestellen omdat ik graag in de toekomst een extra tank op de motor te zetten.

Bij het Y stuk gaat de linker demper namelijk weg.

Nu heb ik veel gezocht hier op het forum en door het forum ben ik bij 21brothers gekomen maar ik kon nergens de ervaring lezen van de mensen die hier besteld hebben.

Vandaar heel kort, Januari met deze mensen gemaild en heb een nette/duidelijke mail in het Engels gekregen. Daarin gaven ze aan dat de productietijd ongeveer 15 dagen zou zijn en dit was inderdaad zo, na 15 dagen een mail dat het pakket aan de DPD overhandigd is en deze werd na 4 dagen afgeleverd. Niets om over te klagen dus, betaling ging via Paypal en communicatie was duidelijk en correct.

Het Y stuk zelf ziet er goed en degelijk uit en de maten komen netjes overeen. Het enige wat niet 100% correct was waren de schroefgaten die met die van de demper overeen moeten komen. Deze heb ik iets moeten opruimen zodat deze klopten. dit was minimaal maar het was geen plug and play thinking

Zou ik nog iets nodig hebben van deze winkel zou ik niet twijfelen om hier te bestellen.
(Dit is mijn ervaring, en wordt helaas niet betaald dit te zeggen hier laugh2 )

Zou ik dit niet mogen zeggen ivm reclame haal ik het bericht weer weg maar ik kon niets vinden over de ervaring van bestellen bij deze winkel dus hoop zo mijn ervaring te delen. 2thumbsup

_________________
#AnotherAdventure,
We have one chance, and that chance is now.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
StevenD



Geregistreerd op: 11-4-2005
Berichten: 2662
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Feb. 2019, 11:52    Onderwerp: Reageer met quote

IK heb totaal geen moeite met het delen van goede ervaringen hoor. Ze hebben mooie spulletjes daar bij 21!
_________________
Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif