lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

verlaagde voetsteunen 950 Adventure (nieuw gekocht)sorry
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Za, 3 Nov. 2018, 1:03    Onderwerp: verlaagde voetsteunen 950 Adventure (nieuw gekocht)sorry Reageer met quote

Wie heeft er nog een set verlaagde steppies liggen, niet meer dan 1,5 - 2 cm
Liefst zoals degene op de foto...
.??



B4D5AC15-D9D5-4388-BD5A-01109414F14B.jpeg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  326.96 KB
 Weergegeven:  242 keer

B4D5AC15-D9D5-4388-BD5A-01109414F14B.jpeg




Laatst aangepast door Tutu op Zo, 4 Nov. 2018, 10:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
michel3vb



Geregistreerd op: 26-6-2016
Berichten: 198

BerichtGeplaatst: Za, 3 Nov. 2018, 20:31    Onderwerp: Reageer met quote

Degene op de foto zijn van Rade. Gok dat maar weinig mensen die verkopen. Top voetsteunen thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 4 Nov. 2018, 0:26    Onderwerp: Reageer met quote

https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/

Erg fraai...maar 138€ incl verzenden!
Net vraag gesteld over de kleur, gelijk antwoord dat je dat bij “checkout” kun of moet aangeven...

Ik kon niet wachten, deze zijn idd zo fraai!!....

Toch gelijk maar besteld smoking
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
michel3vb



Geregistreerd op: 26-6-2016
Berichten: 198

BerichtGeplaatst: Zo, 4 Nov. 2018, 12:41    Onderwerp: Reageer met quote

Veel plezier. Je gaat er blij mee zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Zo, 4 Nov. 2018, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

De uitstekende stukjes draadeinden heb ik stuk voor stuk vast ge-loctite. Heb gezien als je deze makkelijk kan verliezen.

Als ik mijn 990 adventure op het achterwiel trek kom ik met mijn hak tegen de zijstandaard aan, dan gaat de motor uit. Kom ik vervolgens met een klap neer en gaat de motor weer aan. oef!

Daarna meteen een weerstand tussen de draad van de zijstandaard gesoldeerd. Probleem opgelost. smug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 4 Nov. 2018, 23:50    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:
De uitstekende stukjes draadeinden heb ik stuk voor stuk vast ge-loctite. Heb gezien als je deze makkelijk kan verliezen.

Als ik mijn 990 adventure op het achterwiel trek kom ik met mijn hak tegen de zijstandaard aan, dan gaat de motor uit. Kom ik vervolgens met een klap neer en gaat de motor weer aan. oef!

Daarna meteen een weerstand tussen de draad van de zijstandaard gesoldeerd. Probleem opgelost. smug

Goede tip mbt loctite! Wheelies maak ik niet meer...dus dat moet goed gaan thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 0:36    Onderwerp: Reageer met quote

iemand enig idee of ze ook passen op een 1090R (zie alleen: KTM 990/1190/1050 Adventure),

zijn inderdaad fraai..

Groeten,
Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
michel3vb



Geregistreerd op: 26-6-2016
Berichten: 198

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 0:45    Onderwerp: Reageer met quote

Tutu schreef:
peter6480 schreef:
De uitstekende stukjes draadeinden heb ik stuk voor stuk vast ge-loctite. Heb gezien als je deze makkelijk kan verliezen.

Als ik mijn 990 adventure op het achterwiel trek kom ik met mijn hak tegen de zijstandaard aan, dan gaat de motor uit. Kom ik vervolgens met een klap neer en gaat de motor weer aan. oef!

Daarna meteen een weerstand tussen de draad van de zijstandaard gesoldeerd. Probleem opgelost. smug

Goede tip mbt loctite! Wheelies maak ik niet meer...dus dat moet goed gaan thumbsup


Nou ook daar heb ik ervaring mee. Met offroad rijden ging mijn motor dus ook steeds uit. Stond met mijn hak op de zijstandaard. Uiteindelijk dit op Ebay gekocht: https://www.ebay.com/itm/Side-Stand-Switch-Eliminator-Bypass-Plug-for-KTM-990-Adventure-2006-2014-/122831367906?hash=item1c9951eee2

Werkt perfect!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 1:59    Onderwerp: Reageer met quote

Koen schreef:
iemand enig idee of ze ook passen op een 1090R (zie alleen: KTM 990/1190/1050 Adventure),

Even een mailtje sturen, dan kunnen ze meteen de tekst aanpassen als het wel past. Er zijn vast meer mensen met zo'n mooie 1090 R als jou! grin3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 8:24    Onderwerp: Reageer met quote

Koen schreef:
iemand enig idee of ze ook passen op een 1090R (zie alleen: KTM 990/1190/1050 Adventure),

zijn inderdaad fraai..

Groeten,
Koen

Stuur hem een mail als het niet op z’n site staat, heb ik ook gedaan. Zelfs 23:30 binnen 5 min antwoord devil

rade@radegarage.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 16:17    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:
Koen schreef:
iemand enig idee of ze ook passen op een 1090R (zie alleen: KTM 990/1190/1050 Adventure),

Even een mailtje sturen, dan kunnen ze meteen de tekst aanpassen als het wel past. Er zijn vast meer mensen met zo'n mooie 1090 R als jou! grin3


Inderdaad snelle reactie (na eerste automatische reply uit woestijn Marokko ivm testen spullen): passen ook op de 1090,

Groeten,
Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
RIK84



Geregistreerd op: 30-10-2017
Berichten: 95
Woonplaats: Beek (Limburg)

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 21:49    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:


Als ik mijn 990 adventure op het achterwiel trek kom ik met mijn hak tegen de zijstandaard aan, dan gaat de motor uit. Kom ik vervolgens met een klap neer en gaat de motor weer aan. oef!

Daarna meteen een weerstand tussen de draad van de zijstandaard gesoldeerd. Probleem opgelost. smug


Peter, gebeurd je dit juist door de andere steps? Of ook met de originele?

_________________
KTM 950 adventure S '04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Nov. 2018, 22:56    Onderwerp: Reageer met quote

Na het plaatsen van de Rade steps had ik dat probleem. Heb dezelfde steps als hierboven op de foto staan.

Met de originele steps nooit problemen gehad. Laat je erdoor niet tegenhouden, het is na mijn verhoogde buddyseat een van de beste opties die je kan wensen. Okay, de stuurverhogers waren ook goed en de remschijf verwijderen ook, net als de accu en startrelais verplaatsen. Ook dat was goed, maar dan dwaal ik teveel af.

Wou alleen zeggen, deze steps zijn super. Het lipje heb ik een eindje om gebogen welke op de standaard zit. Morgen ga ik rijden en zal ik een foto voor je maken als je dat wenst.

Linkje erbij, omdat het kan. https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Di, 6 Nov. 2018, 0:08    Onderwerp: Reageer met quote

ter info nog: in de e-mail gaven ze aan dat er 1 maat is en dat die 16 mm lager is (op de site staat 1 cm)
_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Koen



Geregistreerd op: 16-8-2006
Berichten: 489
Woonplaats: Maastricht

BerichtGeplaatst: Di, 6 Nov. 2018, 0:11    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:
Na het plaatsen van de Rade steps had ik dat probleem. Heb dezelfde steps als hierboven op de foto staan.

Met de originele steps nooit problemen gehad. Laat je erdoor niet tegenhouden, het is na mijn verhoogde buddyseat een van de beste opties die je kan wensen. Okay, de stuurverhogers waren ook goed en de remschijf verwijderen ook, net als de accu en startrelais verplaatsen. Ook dat was goed, maar dan dwaal ik teveel af.

Wou alleen zeggen, deze steps zijn super. Het lipje heb ik een eindje om gebogen welke op de standaard zit. Morgen ga ik rijden en zal ik een foto voor je maken als je dat wenst.

Linkje erbij, omdat het kan. https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/


Voor de foto: Ben ook vooral wel benieuwd naar de kleur (als je oranje hebt) en hoe dat match met KTM oranje,

Groeten,
Koen

_________________
12 jaar/70.000km 950 S nu 1090 R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif