lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

990 betrouwbaarder dan de 950? KFR bij de 990?
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
plant



Geregistreerd op: 29-3-2018
Berichten: 29
Woonplaats: Venray

BerichtGeplaatst: Di, 31 Jul. 2018, 11:44    Onderwerp: Reageer met quote

peter6480 schreef:
Quote:

Maar de twee keren dat ik met een 990 reed (modelletje 2006 en 2012) slaagde ik er zelfs in een brave, trage rustige bocht (het soort dat je aan 70 neemt en je hebt nauwelijks hellingshoek) NIET in om nog maar gewoon het gas constant te houden. devil (je weet wel, "aan het gas hangen") De ene seconde versnelde de 990 bruusk en de andere seconde trad de sterke motorrem in werking. devil devil Ik begrijp niet hoe anderen het (=er subtiel en soepel mee rijden) doen.


Nee, daar herken ik mijn 990 beslist niet in. Als ik constant gas wil houden in een bocht, welke snelheid dan ook, dan kan dat gewoon. Wel rijdt ik altijd met een vinger op de remhendel, dat is veur een beetje meer stabiliteit in de gashendel. Het is een gewenning.

Ga eens proefrijden op zo'n machine zou ik zeggen. smiley2

De lange-slag-gas-hendel is leuk voor op de weg, maar voor het offroad rijden, ineens een dot gas geven wil niet zo makkelijk. De slag is immers erg lang. grin3


ik ben blij dat ik dus niet de enigste ben die met 1 vinger op de gashendel rijd grin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif